das een stukje puzzel, jongequote:
Een touw van ... katoen ... perhaps?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
Neem een neger mee met een touw om zijn nek.
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:18 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Een touw van ... katoen ... perhaps?
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
Neem een neger mee met een touw om zijn nek.
hommena hommenaquote:Op donderdag 8 april 2010 13:53 schreef Cybey het volgende:
Kleding suggestie voor TS...
[ afbeelding ]
Dat hadden wij ieder jaar in de onderbouw.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:16 schreef presidenttje het volgende:
Jij hebt nog geluk man.
Vorig jaar toen ik LSD had is het zo uit de hand gelopen dat er dit jaar een alcohol verbod is
Dan valt het toch wel mee bij ons. Wat een kneusjes in die leerlingenraad...quote:Op donderdag 8 april 2010 14:43 schreef Micson het volgende:
Acht TS het kan altijd erger, wij hebben als thema American PromCompleet met prom king & queen. Het enige wat mij wel aanspreekt aan een American Prom, het hebben van een date op de avond, wordt niet gedaan. Probably omdat de kansloze nerds uit de leerlingenraad zelf nooit van z'n leven een date kunnen krijgen
Hahahahahah TS zwijkt voor peerpressurequote:Op donderdag 8 april 2010 13:49 schreef R4ven het volgende:
Nu zal ik toch wel gaan, zoiets kun je gewoon niet missen.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:40 schreef renwan het volgende:
Ik weet nog dat wij op LSD dat springkussen uit telekids hadden, die hindernisbaan
Nee, die van telekids had nog een heuvelquote:
Of LSD en dan op springkussenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |