Affijn, het klikte volgens mij echt meteen, ik heb gewoon het gevoel dat ik haar al weken, maanden, zo niet jaren ken.
We hebben echt leuke, lieve gesprekken, het voelt gewoon goed. Nu begon ze over een ontmoeting, woensdagmiddag in Utrecht. Maar gelukkig hebben we niet overhaast iets afgesproken. En gelukkig omdat ik liever niet overhaast op iemand afga, en bovendien vreet ik mezelf op van binnen, van zenuwen.
Zij is ook enorm zenuwachtig, en is daar gelukkig ook eerlijk in.
Want hoeveel je ook durft op een chat is nog niet gelijk aan een real-life ontmoeting.
Ook was ze bang dat ik gewoon een vieze oude vent was, en ik moet zeggen, dat kan ik me voorstellen, vooral als je elkaar maar zo kort spreekt. Dus we hebben besloten eerst wat meer te chatten en aanverwante bezigheden...
Intern worstel ik met mijn eigen ideeen over internet liefdes, met in de andere hoek de ervaring die ik er nu mee heb. Tis echt een schat van een meid, naar mijn idee passen we echt PERFECT bij elkaar.
Maar wat zit me dan dwars?
Mijn vrienden (indirect), mijn eigen gedachtes?
Ik weet het niet, maar ik wil er wel het beste van maken, haar binnenkort eens bellen ipv te spreken via het toetsenbord en haar iig minstens 1x ontmoeten.
Dit is niet negatief denken, want zo verliefd ben ik lang niet meer geweest, maar ik probeer ook realistisch te blijven.
*zucht*
Ik was haast vergeten dat ECHT verliefd zijn zo moeilijk was...
Anyway, meid, als je dit leest:
quote:Probeer zo snel mogelijk wat af te spreken, dan weet je tenminste of je iemand niet alleen in de hoofd aan het ophemelen bent. Je maakt jezelf alleen maar gek anders en als het dan tegenvalt is de klap alleen maar groter.
[b]Lang verhaal...
Succes iig!
maar veel succes met je ontmoeting en dat het maar een leuke relatie mag worden!
quote:uiteraard uiteraard
Op dinsdag 14 mei 2002 20:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Via MSN natuurlijk.
maar je moet het helemaal zelf uitzoeken denk ik!!!
quote:Ik weet wat je bedoelt, en daar heb ik mezelf ook voor gewaarschuwd. Is me eerder overkomen, maar goed, we moeten elkaar nog eerst eens gewoon via de telefoon spreken vind ik, voor we naar elkaar toe gaan ofzo.
Op dinsdag 14 mei 2002 21:18 schreef Joshua31 het volgende:[..]
Probeer zo snel mogelijk wat af te spreken, dan weet je tenminste of je iemand niet alleen in de hoofd aan het ophemelen bent. Je maakt jezelf alleen maar gek anders en als het dan tegenvalt is de klap alleen maar groter.
Succes iig!
quote:hoezo dat? Als je iemand IRL ontmoet dan zeg je toch ook niet "we kunnen elkaar beter een paar maanden niet meer zien, anders gaat het zo snel".
Op dinsdag 14 mei 2002 21:23 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
lijkt me al vrij snel om wat af te spreken met elkaar.
quote:ja, want het is inderdaad helemaal hetzelfde of je een gesprek met iemand irl in de kroeg hebt of iemand spreekt op MSN, toch?
Op dinsdag 14 mei 2002 21:28 schreef Herald het volgende:[..]
hoezo dat? Als je iemand IRL ontmoet dan zeg je toch ook niet "we kunnen elkaar beter een paar maanden niet meer zien, anders gaat het zo snel".
quote:Ik begreep het ook niet, tot afgelopen zondag dus.
Op dinsdag 14 mei 2002 21:21 schreef NiNi het volgende:
je bent verliefd op gesprekken via de chat? * NiNi snapt dat nooit zomaar veel succes met je ontmoeting en dat het maar een leuke relatie mag worden!
quote:HAHAHAHAHAHAHA!!!!! ROFLOL
hoezo dat? Als je iemand IRL ontmoet dan zeg je toch ook niet "we kunnen elkaar beter een paar maanden niet meer zien, anders gaat het zo snel".
*veegt ff traantje weg van het lachen*
Anyway, je moet voor je zelf bepalen wanneer jij de tijd rijp vind om haar te ontmoeten. Heb je ook al een foto van haar? Niet verkeerd bedoeld, maar ik stel me altijd al een soort gezicht voor zegmaar, als ik iemand nog nooit gezien heb. En als je die dan ineens in "in het echt" ziet, kan het misschien tegenvallen (ff zo zacht mogelijk uitdrukken).
In ieder geval, veel succes!
-Edit- foto? = ja dus.. (ff overheen gelezen)
quote:Sorry, mijn upload is momenteel te traag om een foto van mij te uploaden
Op dinsdag 14 mei 2002 21:23 schreef BDisOKE het volgende:
foto?
quote:ja maar je mist toch iemands maniertjes (manier van doen), de stem of iemand sexy of charmant is of hij/zij uitstraling heeft..het lichaamstaal gebeuren..
Op dinsdag 14 mei 2002 21:31 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ik begreep het ook niet, tot afgelopen zondag dus.
Foto's uitgewisseld, eerst wat gemaild enzo... Daarna MSN en ICQ gegeven (er was dus keus, Herald), en flink wat leuke gesprekjes gehad. En als je een beetje inlevingsvermogen hebt, of het begrip liefdesbrieven ooit goed hebt beoefend, dan weet je dat het gewoon heel persoonlijk is.
quote:daar begint het meestal mee ja
Op dinsdag 14 mei 2002 21:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Foto's uitgewisseld,
quote:luxe hoor
eerst wat gemaild enzo... Daarna MSN en ICQ gegeven (er was dus keus, Herald)
quote:1-op-1 communicatie is altijd persoonlijk
en flink wat leuke gesprekjes gehad. En als je een beetje inlevingsvermogen hebt, of het begrip liefdesbrieven ooit goed hebt beoefend, dan weet je dat het gewoon heel persoonlijk is.
quote:Juist, maar we staan wel allebei voor onze examens, dus dat zou onodige stress meenemen als we dan zouden ontmoeten, en mocht het dan mis gaan. (waar ik mijn twijfels over heb)
Dus toch maar niet te snel happen en doen.
quote:Ja, dan weet je meestal wie je voor je hebt
Op dinsdag 14 mei 2002 21:37 schreef Herald het volgende:
daar begint het meestal mee ja
quote:Ik mag hopen dat je de spot doorhad
luxe hoor
quote:Tjah, ik bedoel eigenlijk dat je je persoonlijkheid "verraad" met je schrijfstijl. Hoe mensen hun zinnen bouwen, dingen typen, reageren...
1-op-1 communicatie is altijd persoonlijk
Vind ik wel HET voordeel van chatten over liefdesbrieven, is dat je sneller dingen kunt duiden, zonder elkaar te spreken dan...
quote:nee niet, dus waarom zou je het alleen bij MSN houden? Wat is zo erg aan iemand ontmoeten die je twee dagen eerder op internet hebt ontmoet? Precies, je moet het dan van je spontaniteit hebben en niet van je toetsenbord, schrijftalent, smilies en backspace.
Op dinsdag 14 mei 2002 21:31 schreef NiNi het volgende:
ja, want het is inderdaad helemaal hetzelfde of je een gesprek met iemand irl in de kroeg hebt of iemand spreekt op MSN, toch?
Of zoals Skull-Splitter zegt, er is ontzettende stress wegens exames. Ja en zo is er altijd wel iets. Soms zou je je afvragen hoe het de mensheid ooit is gelukt om relaties te krijgen zonder internet. Want in de lente zijn er examens, in de zomer is iedereen op vakantie, in de herfst is het nieuwe schooljaar d'r en in de winter is iedereen depressief.
Behalve online, dan is iedereen gewoon zichzelf.
quote:ik bouw uitstekende zinnen, wil niet zeggen dat ik een fraaie persoonlijkheid heb
Op dinsdag 14 mei 2002 21:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Tjah, ik bedoel eigenlijk dat je je persoonlijkheid "verraad" met je schrijfstijl. Hoe mensen hun zinnen bouwen, dingen typen, reageren...
quote:Juist. En daarnaast is er de confrontatie zelf. Je bent bang dat je elkaar verwachtingen niet waar kan maken, je bent bang dat je lelijk bent enzo. Tjah, komt een beetje door jezelf natuurlijk, maar gebeurt nu eenmaal.
Op dinsdag 14 mei 2002 21:51 schreef Herald het volgende:
Precies, je moet het dan van je spontaniteit hebben en niet van je toetsenbord, schrijftalent, smilies en backspace.
quote:Lekker sarcasme, maar er zit ook een kern van waarheid in, op internet kun je een blauwtje lopen zonder werkelijk gezichtsverlies te lijden. Je kunt een bek opentrekken zonder dat je omgeving je WERKELIJK aanspreekt.
Of zoals Skull-Splitter zegt, er is ontzettende stress wegens exames. Ja en zo is er altijd wel iets. Soms zou je je afvragen hoe het de mensheid ooit is gelukt om relaties te krijgen zonder internet. Want in de lente zijn er examens, in de zomer is iedereen op vakantie, in de herfst is het nieuwe schooljaar d'r en in de winter is iedereen depressief.
Behalve online, dan is iedereen gewoon zichzelf.
quote:Hier wel, in de chat reageer je sneller... En zinnenbouwen is idd geen kunst, maar helpt je wel om dingen te duiden. Tlijkt me stug om te zien dat een puberende jongen een 23 jarig meisje van universitair niveau perfect immiteerd
Op dinsdag 14 mei 2002 21:53 schreef Herald het volgende:[..]
ik bouw uitstekende zinnen, wil niet zeggen dat ik een fraaie persoonlijkheid heb
quote:wil je aub niet over mijn ICQ aliassen beginnen
Op dinsdag 14 mei 2002 22:15 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Hier wel, in de chat reageer je sneller... En zinnenbouwen is idd geen kunst, maar helpt je wel om dingen te duiden. Tlijkt me stug om te zien dat een puberende jongen een 23 jarig meisje van universitair niveau perfect immiteerd
Laatste keer dan,hè?
quote:Is het zo erg dan?
Op dinsdag 14 mei 2002 23:23 schreef shmoopy het volgende:
Eriksie heeft een plaatjesfetish ontwikkeld?Laatste keer dan,hè?
Het is niet zo dat ik plaatjes nodig heb om tot een orgasme te komen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |