Ik zal maar meteen beginnen met mijn favo:
FILM: Matrix!
WAAROM: Vind dit echt een goede film en het vooral omdat er in deze film gebruik gemaakt wordt van het zogeheten 'Bullet-time' film...
(De vertraging tijdens de film terwijl men om de persoon in kwestie heen draait met de camera!)
Ok, let's here it...
* The Shawshank Redemption
* The Lord Of The Rings, The Fellowship Of The Ring (Ik kan niet wachten tot november for die xtra 30 of 40 minuten!!!)
*Edit* typo
Aan het eind van de film moet je opnieuw over het hele verhaal nadenken, want je weet dat alles anders is dan je dacht..
+ heel sterk geacteerd.
Matrix was zeer vernieuwend op cameragebied nu zie je het dagelijks, daarom niet beste allertijden imho
quote:lekker cliché : Fight Club
Op dinsdag 14 mei 2002 20:53 schreef McCain het volgende:
Zoals de topic al doet vermoeden, ik zou graag willen weten wat jullie 'all time favorite' film is en ook waarom!Ik zal maar meteen beginnen met mijn favo:
FILM: Matrix!
WAAROM: Vind dit echt een goede film en het vooral omdat er in deze film gebruik gemaakt wordt van het zogeheten 'Bullet-time' film...
(De vertraging tijdens de film terwijl men om de persoon in kwestie heen draait met de camera!)Ok, let's here it...
waarom? : Het idee is heel erg origineel, en de acteur(s) zijn perfect, trouwens, elke film met Edward is perfect
Het levenswerk van Francis Ford Copolla die bijn failliet ging tijdens het maken van deze film, een film die tijdens de realisatie zoveel tegenslagen kende dat het een wonder is dat ie er uberhaupt ooit is gekomen.
Een film die de geest en de gruwelijkheid van een zinloze oorlog op zo'n nijpende manier in beeld brengt dat je dagen nadat je hem gezien hebt nog met een onrustig gevoel rondloopt. Het Kamera werk, de acteerprestaties, de script adaptie, de klassieke one liners (I love the smell of napalm i the morning... smells like... victory) en de meesterlijke regie maken dit tot een van mijn meest favoriete films allertijden.
vandaar
Misschien tijd voor een slotje
ex equo "Dutch Treat" (het onvergetelijke filmdebuut van de Dolly Dots)..
quote:Sorry hoor, maar dat vind ik een kul-reden om een film goed te vinden.
Op dinsdag 14 mei 2002 20:53 schreef McCain het volgende:
(De vertraging tijdens de film terwijl men om de persoon in kwestie heen draait met de camera!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |