Ik verbaas me nog steeds over het feit dat er een ban is uitgedeeld voor een onschuldige paint, en dan mag die ban misschien wel gevallen zijn omdat die paint na het verwijderen teruggeplaatst werd, maar het verwijderen was al overdreven.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteravond. Nog voordat wij ons verbaasden over de vaginanus.
Dat ik dat gewoon gemist heb!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteravond. Nog voordat wij ons verbaasden over de vaginanus.
Ik vond die paint eigenlijk best wat toevoegen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef Leandra het volgende:
Ik verbaas me nog steeds over het feit dat er een ban is uitgedeeld voor een onschuldige paint, en dan mag die ban misschien wel gevallen zijn omdat die paint na het verwijderen teruggeplaatst werd, maar het verwijderen was al overdreven.
Ook dat nog een keer, maar goed inmiddels is het hele verhaal in OUD aan het expoleren....quote:Op donderdag 8 april 2010 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond die paint eigenlijk best wat toevoegen.
Link!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:30 schreef Leandra het volgende:
Ook dat nog een keer, maar goed inmiddels is het hele verhaal in OUD aan het expoleren....
Geloof er niks van.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:31 schreef Marrije het volgende:
Ach, sv draait binnenkort gewoon weer op voet door.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:31 schreef Marrije het volgende:
Ach, sv draait binnenkort gewoon weer op voet door.
...een ban?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef remlof het volgende:
Als het lente wordt dan stuur ik jou...
Ja.... ik dacht laat ik mij eens op de cliché's stortenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:06 schreef Copycat het volgende:
Waar een deur sluit, gaat een raam open.
![]()
![]()
Zon? Grijs en grauw hier.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik en mijn drama mondhoek gaan zo even lekker in de zon zitten.
ja ik las het net een beetje maar het is volledig langs me heen gegaan, begrijp het ook nog niet helemaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |