Toch wil je ze niet op de koffie hebben, die zich dit wel over hun kant laten gaan. Alle stoeremannentaal ten spijt.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:23 schreef Clownbaby het volgende:
Mannen die dit überhaupt toelaten zijn te droevig voor woorden, alsof vrouwen er wat aan kunnen doen dat ze zo zijn, de man hoort gewoon de leiding te nemen.
Soms is het even nodig.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:22 schreef Garisson72 het volgende:
griekjeee-topic dat indirect gaat over neuken. Ik ejaculeerde een beetje.
Dat verbaasd me niets.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:22 schreef Garisson72 het volgende:
griekjeee-topic dat indirect gaat over neuken. Ik ejaculeerde een beetje.
De levensleiding?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:23 schreef Clownbaby het volgende:
Mannen die dit überhaupt toelaten zijn te droevig voor woorden, alsof vrouwen er wat aan kunnen doen dat ze zo zijn, de man hoort gewoon de leiding te nemen.
Nou leg eens uit, knul.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef IkBenOzan het volgende:
Pikstraf heeft een hele andere betekenis in mijn geval.
Wat ben jij dan voor een bitchquote:Op donderdag 8 april 2010 11:24 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Vrouwonvriendelijke opmerkingenWas er al bang voor dat het weer zo'n topic zou worden
Zelf ben ik meer van het gooien met servies, dat helpt ook altijd wel.quote:
neequote:Op donderdag 8 april 2010 11:30 schreef Clownbaby het volgende:
[..]
Wat ben jij dan voor een bitchAlsof vrouwonvriendelijk erg is, jij bent zeker zo'n bitch die vroeger altijd bij de meisjes zat en in de pauze steevast met de dames meeliep naar de stad
Zielig zwijn.
Juist en dat is ook sexy.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:31 schreef Nemain het volgende:
[..]
Zelf ben ik meer van het gooien met servies, dat helpt ook altijd wel.
Personally, I blame de lente.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
omdad jij overal een stijven van kreigt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |