SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Belachelijke "continue" optie van microsoft
Klacht2: Klote weer buiten.
anti-klacht: Zit lekker binnen dus merk niet veel van het bagger weer.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
naahh,, TS werkt voor zijn centjesquote:
jouw quote is niet echt doeltreffend op mijn post meneerquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:17 schreef Olment het volgende:
Ik werk in een zaak waar we computers repareren. Ik had hier toenet een pc met een keyboard error.
Hij geeft een error en om door te gaan moet ik op F1 drukken,, wat is dit voor een bullcrap. Hoe moet ik dat in gods naam doen als er een error op mijn keyboard wordt gegeven.
[ afbeelding ]Je zit nog in de post, dus als je iemand de schuld moet geven, ga dan naar award, de maker van de bios (tegenwoordig opgeslokt door phoenix).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Belachelijke "continue" optie van microsoft
Klacht2: Klote weer buiten.
anti-klacht: Zit lekker binnen dus merk niet veel van het bagger weer.
Microsoft kan er niets aan doen, maar dat had je moeten weten als je computers repareert.
[ Bericht 0% gewijzigd door The_stranger op 08-04-2010 11:30:41 ]You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
jij vind dus dat iemand die iets in de ict doet een nerd is?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:21 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
jouw quote is niet echt doeltreffend op mijn post meneer
...quote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef Olment het volgende:
[..]
jij vind dus dat iemand die iets in de ict doet een nerd is?
like duhquote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef Olment het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik vind wel dat jouw grammatica te wensen over laatquote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef Olment het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:24 schreef Cybey het volgende:
Computers repareren en vervolgens denken dat zo'n fout door Microsoft komt terwijl het gewoon een BIOS foutmelding is
Tijd voor een andere carriere
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:30 schreef WillFerrell het volgende:
TS "repareert" zijn eerste computer.
Sukkels, leer lezenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |