abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 april 2010 @ 07:43:39 #201
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_80214370
Ik moest lachen toen ik de Telegraaf met deze schreeuwerige kop zag liggen tussen allemaal normale kranten die het gewoon over Kirgizië hadden op de voorpagina.
pi_80215100
quote:
Op maandag 12 april 2010 07:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel denkt de PvdA binnen te harken met 60%?
Weinig tot niks. Populistische maatregel ten top, gericht tegen het 'rijke' volk (alsof je bij 150k per jaar rijk bent ) en pro 'arbeiders' volk (dat tokkie volk dat dus te dom is om te snappen dat dit een maatregel van niks is)
pi_80215272
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Weinig tot niks. Populistische maatregel ten top, gericht tegen het 'rijke' volk (alsof je bij 150k per jaar rijk bent ) en pro 'arbeiders' volk (dat tokkie volk dat dus te dom is om te snappen dat dit een maatregel van niks is)
De tokkies begrijpen dan wel weer heel goed dat vlaktaks van ca. 38% minder cool is dan de 60% regel op IB of de HRA af te schaffen op huizen => 1Mio
70% is tegen vlaktaks.. Ik niet!
pi_80215429
Mijn beknopte voorstel:

Schaf de HRA af en voer vlaktaks in. Rond de ~38% IB en betaal mensen op basis van resultaten. Ik vind Nederland alles behalve service georiënteerd.

Het zou tijd worden dat mensen eens hard werken voor hun geld. 50% van je huidige salaris vast en 50% van je huidige salaris variabel op basis van KPI's wat afgeleid zou kunnen zijn van customer service en bedrijfsresultaten. Laat iedereen maar een stapje harder lopen.

Momenteel is de customer service op basis van een decision tree process. Als het process is doorlopen, heeft men het goed gedaan ook al is de klant nog niet geholpen
  maandag 12 april 2010 @ 10:40:02 #205
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_80217543
Dit was toch al eeuwen bekend! Maar ja ... als je stront in je ogen en putlucht in je kop hebt ...
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')