Zitten d'r nou vrouwen tussen die dat doen hier?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Pikstraf.
Hij naar z'n vrienden > geen sex voor een maand ofzo.
Jij toch?quote:Op donderdag 8 april 2010 10:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zitten d'r nou vrouwen tussen die dat doen hier?![]()
Nee, ik kan discussies ook wel op argumenten winnen.quote:
Serieus?quote:Op donderdag 8 april 2010 10:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, ik kan discussies ook wel op argumenten winnen.
/verkapte 'ik ben eigenlijk te goed voor FOK!' post...quote:Op donderdag 8 april 2010 10:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:52 schreef frank010 het volgende:
[..]
Ik wil best je bitch zijn hoor ratel.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Dat zou dan voor het eerst zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Bevestig maar dat je geen idee hebt.quote:
Jogy, serieus?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:02 schreef jogy het volgende:
Ik zou een begravenis-ceremonie voor die gozer organiseren en hem een rouwkaart sturen.
Jatochquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:04 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Fabeltje, ik ben wel altijd de baas in een relatie. Moet wel, vrouwen kunnen geen beslissingen nemen.
Soms schiet er nog wel iets tussendoor. Begrafenis dus. Sorrie.quote:
Wat bevestig ik? Het enige wat ik wel met zekerheid kan zeggen is dat jij een irritant trolletje bent of een manwijf, hoe dan ook het is ranzig.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Bevestig maar dat je geen idee hebt.
Misschien in jouw duffe relaties, hier kan het heel snel gaan.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:13 schreef Esmerallda17 het volgende:
na 2 weken al samen wonen
dan ken je net elkaars naam
Een virtuele welteverstaan, in het echt is het natuurlijk een zielig kereltje met een tekort aan aandacht, kuch Biels.quote:
Ok. Haar of zijn moeder is een hoer. Nu kan ik het gewoon niet mis hebben, tenzij haar of zijn moeder een man is.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:24 schreef Clownbaby het volgende:
[..]
Een virtuele welteverstaan, in het echt is het natuurlijk een zielig kereltje met een tekort aan aandacht, kuch Biels.
Ik ben gebracht door de ooievaar já.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:25 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ok. Haar of zijn moeder is een hoer. Nu kan ik het gewoon niet mis hebben, tenzij haar of zijn moeder een man is.
Zo, dus je moeder heeft met een ooijevaar liggen rotzooien!?!?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben gebracht door de ooievaar já.
Wat?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:24 schreef Clownbaby het volgende:
[..]
Een virtuele welteverstaan, in het echt is het natuurlijk een zielig kereltje met een tekort aan aandacht, kuch Biels.
de hoer.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zo, dus je moeder heeft met een ooijevaar liggen rotzooien!?!?
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:24 schreef Clownbaby het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Borderliner. Wie ben jij?quote:
"Hallo ik ben Borderliner"?? Is dat nieuw?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Borderliner. Wie ben jij?
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Hallo ik ben Borderliner"?? Is dat nieuw?
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Borderliner. Wie ben jij?
Ow, er mag niet mee gespot worden ofzo? Sorry hoorquote:
Stil maar het is goed.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, er mag niet mee gespot worden ofzo? Sorry hoor
Dus dit is het verleden?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:22 schreef speknek het volgende:
Verkapt-TS-is-kansloos-en-heeft-geen-toekomst-topic.
hallon dat is ene penquote:Op donderdag 8 april 2010 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
Hoi. Ik ben 11 en wat is een borderlijner?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |