quote:Op donderdag 8 april 2010 08:53 schreef Multivitamine het volgende:
1 goed antwoord mogelijk op dit topic:
Vast wel.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:59 schreef Adelante het volgende:
Heeft die vriend van jou geen ruggegraat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hij zit dus behoorlijk onder de plak bij zn nieuwe vriendin. En zo hoort het ook.![]()
Mannen moeten doen wat wij vrouwen willen.Jawel, ik ben altijd de baas in mijn relaties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zit dus behoorlijk onder de plak bij zn nieuwe vriendin. En zo hoort het ook.![]()
Mannen moeten doen wat wij vrouwen willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
In beslag genomen door zijn meesteres.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:59 schreef Adelante het volgende:
Mannen moeten doen wat wij vrouwen willen.Is helemaal geen grapje, de man is gewoon altijd eindbaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
Mannen moeten doen wat wij vrouwen willen.Fabeltje, ik ben wel altijd de baas in een relatie. Moet wel, vrouwen kunnen geen beslissingen nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De klaagbaak is een machine.
Pikstraf.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:59 schreef Adelante het volgende:
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:04 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Fabeltje, ik ben wel altijd de baas in een relatie. Moet wel, vrouwen kunnen geen beslissingen maken.
Moet jij niet weer eens in een spiegel gaan loeren??quote:Op donderdag 8 april 2010 09:04 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Fabeltje, ik ben wel altijd de baas in een relatie. Moet wel, vrouwen kunnen geen beslissingen maken.
Het ultieme bewijs dat ze de discussie niet op argumenten kan winnenquote:
Oja pikstrafquote:Op donderdag 8 april 2010 09:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Pikstraf.
Hij naar z'n vrienden > geen sex voor een maand ofzo.
Gast, ik probeer even mijn bazigheid hier te tonen. Laat me!quote:Op donderdag 8 april 2010 09:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet jij niet weer eens in een spiegel gaan loeren??
Hahahaha, ik draaide dat altijd om mijn ex. En verdomd dat ik het won hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Pikstraf.
Hij naar z'n vrienden > geen sex voor een maand ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |