en en is idd kut.quote:Op donderdag 8 april 2010 05:38 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik schaam me echt kapot dat ik ook een hollander ben
quote:Op donderdag 8 april 2010 05:38 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik schaam me echt kapot dat ik ook een hollander ben
Ik heb eerlijk gezegd nog geen noemenswaardige zin van jouw hand kunnen ontdekken.quote:Op donderdag 8 april 2010 06:26 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik ben zowat de enige in de laatste 10 posts die gewoon hele zinnen praat.
.....maar ja , tegen wie , of wat ?
Waarom moest jij zo vroeg opstaanquote:Op donderdag 8 april 2010 14:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Al sinds 5:50 op, ik ga zo maar eens slapen dan.
De hele dag ziek in bed gelegenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:27 schreef Julis het volgende:
De ketting van mijn fiets was eraf. Ik moest lopend naar huis. Maar ik heb eerst nog bij een vriendin tosti's () gegeten. Oh, en ik heb een halve zak met paaseitjes gevonden in de kast
!
Hoe was jullie dag?
Volgens mij begrijp ik het nietquote:Op donderdag 8 april 2010 14:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen als jij ook vindt dat bros b4 hos gaan!
Niets bijzonders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe, die is flauwquote:Op donderdag 8 april 2010 15:46 schreef msnk het volgende:
Nog nooit Captain Planet gezien? Wat the...
Kwam net langs bij Met het mes op tafel, ik moest lachen
[ afbeelding ]
Zelfspotquote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Stereotype Nederlander die Engels spreekt.
Maar ik praat dan ook bijna nooit Engels met Nederlandersquote:Op donderdag 8 april 2010 17:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Nou... Je komt soms mensen tegen.../.
Dezequote:Op donderdag 8 april 2010 19:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze zouden je een verbod op dit emoticon () moeten opleggen:
Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:10 schreef IHVK het volgende:
Soms vraag ik me af waarom er zoveel idioten op de wereld zijn.
Sorry, god heeft mij zo gemaaktquote:Op donderdag 8 april 2010 20:10 schreef IHVK het volgende:
Niks bijzonders. Einstein heeft daar iets leuks over gezegd.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?Of was het gewoon een willekeurige gedachte?
Jajaquote:Op donderdag 8 april 2010 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry, god heeft mij zo gemaakt.
Omdat ze geen Captain Planet kennen, bedoel je?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:10 schreef IHVK het volgende:
Niet echtquote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Omdat ze geen Captain Planet kennen, bedoel je?
Je kan op z'n minst bedankt zeggen Ayca...quote:Op donderdag 8 april 2010 20:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, geen ideevolgens mij kent hij mij niet hoor
Okquote:Op donderdag 8 april 2010 20:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, geen ideevolgens mij kent hij mij niet hoor
Sorry hoor ik las er over heenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:24 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Je kan op z'n minst bedankt zeggen Ayca...
Grapje van God.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:10 schreef IHVK het volgende:
Jaaaquote:Op donderdag 8 april 2010 20:26 schreef Julis het volgende:
Captain Planet![]()
? Dat is niet van mijn tijd.
Cow en Chicken + Dexter!
Ik zag er ook één laatst met Economie op Fok! zittenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef Ayca het volgende:
Ik weet wel dan er een andere fokker bij mij op school zit![]()
Het is je vergeven schat!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Sorry hoor ik las er over heen![]()
Bedankt
Haha toevallig bij mij vroeg hij onder Economie of ik op Fok! zatquote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik zag er ook één laatst met Economie op Fok! zitten!
Vroeg je wat zijn gebruikersnaam wasquote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik zag er ook één laatst met Economie op Fok! zitten!
It wasn't me!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vroeg je wat zijn gebruikersnaam was?
Nee! Dat hoef ik niet te wetenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vroeg je wat zijn gebruikersnaam was?
Hij weet dus wie je bent.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee! Dat hoef ik niet te weten! Maar een grote kans dat hij de topic met Zugspitze in de TT wel heeft bekeken. Hij was namelijk ook mee naar München.
Nog nooit gehad, zo'n Napoleon!.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:43 schreef IHVK het volgende:
Een vriendin van mij stikte bijna in een Napoleon
Ik ken hem.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:44 schreef msnk het volgende:
Is iedereen hier jonger dan 16 ofzo. Als je Captain Planet geeneens kent
Ik ken het.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:44 schreef msnk het volgende:
anti salmiakquote:Op donderdag 8 april 2010 20:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar citroen geproefdik ben niet zo'n fan van salmiak
Volgen mij alleen ik en bilmi hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 20:44 schreef msnk het volgende:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar citroen geproefdik ben niet zo'n fan van salmiak
wat dacht je van manti ?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Morgen? Het is bijna een week geleden dat ik echt heb gekookt.
Ehh de supermarkt?quote:
Iets met vrouwen en de keukenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gözlemequote:Op donderdag 8 april 2010 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Manti heeft mijn moeder maandag nog gemaakt.
Ik ga morgen gozleme en dit maken:
[ afbeelding ]
Hoe zien die snoepjes er nou uit? Heb ze nog nooit in de winkel zien liggen!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
De echte Napoleon is die met salmiak! Die citroen neem je als je keertje wat anders wil.
Gozleme is echt lekker he.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Gözleme. Wat is dat op dat plaatje
?
Ik heb toch een plaatje gepostquote:Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe zien die snoepjes er nou uit? Heb ze nog nooit in de winkel zien liggen!
Als op het plaatje! In een zak. Als je Napoleon zegt bij Kruidvat ofzo weten ze wel wat je bedoelt.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe zien die snoepjes er nou uit? Heb ze nog nooit in de winkel zien liggen!
Gozleme zoals mijn oma ze maaktquote:Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gozleme is echt lekker he.![]()
Dat is een kokos-ananas panna cotta (pudding).
Ohhh, die dingenquote:
Ok post de pics op Fok van je creatie!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Whehequote:Op donderdag 8 april 2010 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ohhh, die dingen. Wist niet dat ze napoleonsnoepjes heten. Die heb ik uiteraard allang gegeten!
Beloofd.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok post de pics op Fok van je creatie!
Ik moest lachen om het beeld in mijn hoofd dat iemand aan het stikken was door een napoleonsnoepjequote:Op donderdag 8 april 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als op het plaatje! In een zak. Als je Napoleon zegt bij Kruidvat ofzo weten ze wel wat je bedoelt.
Niet stikken hè!
dat bedoel ik dus!!!!!!!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gozleme zoals op een zomermiddag ik koy worden gemaakt
Geen taarten voor je medefokkersquote:Op donderdag 8 april 2010 20:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, grapje. Ik had gewoon geen zin.
Heey die komt me wel bekend voorquote:Op donderdag 8 april 2010 20:57 schreef msnk het volgende:
Who do you call if you want some pepperoni
hahahahaha msnk held, hoelang ben ik dat programma wel niet vergetenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:57 schreef msnk het volgende:
Samurai Pizza Cats zijn da bom natuurlijk!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:57 schreef msnk het volgende:
Jeugdsentiment.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:59 schreef Gratau het volgende:
[..]
hahahahaha msnk held, hoelang ben ik dat programma wel niet vergetenwas echt een toffe serie
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:57 schreef msnk het volgende:
Tekenfilms van vroegerquote:Op donderdag 8 april 2010 21:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Samurai Pizza Cats zijn da bom natuurlijk!
Troetelbeertjesquote:Op donderdag 8 april 2010 21:02 schreef Gratau het volgende:
[..]
dragon ball z, pokemon, en die beertjes met allemaal zon teken op hun buik![]()
omg die bedoel ik! wij voelen elkaar aan yozgatli broederquote:
Eens!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Wikkie de Viking. Alfred Jodocus Kwak
. De Motormuizen
. Die ene Indiana Jonesachtige serie
.
Toeval was wel ernstig jaquote:Op donderdag 8 april 2010 21:04 schreef Gratau het volgende:
[..]
omg die bedoel ik! wij voelen elkaar aan yozgatli broeder
Hoezo is die minder bekendquote:
Pieter Post, Pieter Postquote:
Die is leuk, jaquote:Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef Bortecinem het volgende:
Enige tekenfilm die ik nog echt leuk vind.
Thomas de treinquote:Op donderdag 8 april 2010 21:08 schreef Ayca het volgende:
Hoe heette die ene met die treintjes ook al weer?die vond ik zoo irritant
iets met tommy ofzo
Maar die is ook diepfilosofisch altijd.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef Bortecinem het volgende:
Enige tekenfilm die ik nog echt leuk vind.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar die is ook diepfilosofisch altijd.
Haha.quote:
kopenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha.
Maar even serieus, ik ben echt gek op Hey Arnold.![]()
Even op internet kijken of je ergens een dvd box met afleveringen kan kopen.
pssst, heb je nou al utorrent?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha.
Maar even serieus, ik ben echt gek op Hey Arnold.![]()
Even op internet kijken of je ergens een dvd box met afleveringen kan kopen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Vroeger, toen tekenfilms nog leuk waren.
Zo duur.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Hey(...)audell/dp/B001EO5JJS
Dat waren toen al re-re-re-runsquote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
Ik keek Nils altijd voordat ik naar school ging, toen was ik 6 ofzo.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:21 schreef Ayca het volgende:
Zo alle seizoenen van Hey Arnold zijn onderweg
Misschien.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En nu ga je toch maar downloaden, hè!
Begin 30?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:25 schreef Da.Rock het volgende:
Ik val geloof ik in de categorie van clio, emel en min-e
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Begin 30? Achter in de 40?
Over oudjes gesproken, waar hangt Siddha uit?
Zoiets...quote:Op donderdag 8 april 2010 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Begin 30?
Over oudjes gesproken, waar hangt Siddha uit?
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:27 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Zoiets...
Siddha heeft zich bekeerd en durft zich hier niet meer te vertonen
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:27 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Zoiets...
Echt?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:27 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Zoiets...
quote:
Juist, ik wil een gorgelende IHVK zienquote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Julis houdt van stoere gorgelende mannen
Jongeren die denken nooit oud te zullen wordenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volwassenen die problemen met hun leeftijd hebben.
Niks mis met ouder worden. Gelukkig heb ik nog wat jaartjes te gaan voor ik aan mijn mid-life crisis kan beginnenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:35 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Jongeren die denken nooit oud te zullen worden
Zover ben ik ook nog niet maar had toch liever 14 geweest zoals jijquote:Op donderdag 8 april 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niks mis met ouder worden. Gelukkig heb ik nog wat jaartjes te gaan voor ik aan mijn mid-life crisis kan beginnen.
Gelukkig ben ik die leeftijd allang en breed voorbijquote:Op donderdag 8 april 2010 21:39 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Zover ben ik ook nog niet maar had toch liever 14 geweest zoals jij
Oh ja nee sorry, dat is niet aan je reacties af te lezenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik die leeftijd allang en breed voorbij.
Natuurlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 21:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh ik dacht al ik doe toch best aardig.
Hihiquote:Op donderdag 8 april 2010 21:41 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Oh ja nee sorry, dat is niet aan je reacties af te lezen
ihvk kan best goed boos kijken hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 21:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik heb je eigenlijk nog nooit gemeen zien doen
.
Soms heb je van die dagen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:40 schreef Bortecinem het volgende:
Wikkie, wat ben je gemeen vandaag. Ben ik helemaal niet gewend van jou.
Grapje hoor, volgens mij ben jij wel een toffe gast. Moet haast wel gezien je hier door al deze Turkses gedoogd wordt.quote:
Haha QFTquote:Op donderdag 8 april 2010 21:45 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Grapje hoor, volgens mij ben jij wel een toffe gast. Moet haast wel gezien je hier door al deze Turkses gedoogd wordt.
Deze Turken hebben geen leven. Wik past daar goed tussen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:45 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Grapje hoor, volgens mij ben jij wel een toffe gast. Moet haast wel gezien je hier door al deze Turkses gedoogd wordt.
Waarom wil je zo graag benadrukken dat je Arisch bloed hebt?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Deze Turken hebben geen leven. Wik past daar goed tussen.
Levenlooz voor leven!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd weer galant en aardig.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom willen mensen uberhaupt iets benadrukken. Waarom zo nadrukkelijk benadrukken dat men Turks is. Het is een kwestie van op de hoogte zijn van je eigen identiteit.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:48 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag benadrukken dat je Arisch bloed hebt?
Ben je echt altijd zo politiek correct?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:50 schreef IHVK het volgende:
Wel tof trouwens Arya dat je dat artikel had ingescand. Dat moet ik toch wel zeggen!
Ga toch koken, mens.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja he?
Deze is beter:
[ afbeelding ]
Weet je waar het over gaat?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben je echt altijd zo politiek-correct?
Een ware diplomaat. Moet jij niet met lego gaan spelen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben je echt altijd zo politiek-correct?
Het heeft niks met superioriteitsgevoel te maken?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom willen mensen uberhaupt iets benadrukken. Waarom zo nadrukkelijk benadrukken dat men Turks is. Het is een kwestie van op de hoogte zijn van je eigen identiteit.
Allicht.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:52 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Het heeft niks met superioriteitsgevoel te maken?
Ik dacht dat je wel van een relletje op zijn tijd hield?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
AryaMehr, kanker gewoon op uit dit topic.
Vroeger vond ik AryaMehr wel grappig. Maar nu is hij gewoon irritant. Als je zo neerkijkt op de mensen in dit topic, waarom reageer je hier dan nog? Of waarom lees je überhaupt mee? Tyfe gewoon een eind op.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel van een relletje op zijn tijd hield?
Hmm geen echte rel iigquote:Op donderdag 8 april 2010 21:56 schreef IHVK het volgende:
We hebben echt wel heeeeeel lang geen rel gehad trouwens.
Mwoah ik weet niet of ik met de eer kan strijken hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm geen echte rel iigen dat hebben we allemaal aan jou te danken
Niks aan de hand, doorlopen mensen...quote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef Gratau het volgende:
lost afgelopen, ik kom terug en mensen zitten hier al te relle
![]()
Misschien houdt hij stiekem wel van Turken. Een soort haat-liefde-verhouding.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vroeger vond ik AryaMehr wel grappig. Maar nu is hij gewoon irritant. Als je zo neerkijkt op de mensen in dit topic, waarom reageer je hier dan nog? Of waarom lees je überhaupt mee? Tyfe gewoon een eind op.
Prima. Men moet een mening altijd relativeren aan de persoon die het zegt. Jij mag het zeggen. Als ik me druk zou maken om elke proleet met een mening dan zou ik het niet lang overleven.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien houdt hij stiekem wel van Turken. Een soort haat-liefde-verhouding.
Neem een break. Ik zie dat het je echt dwars zit.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vroeger vond ik AryaMehr wel grappig. Maar nu is hij gewoon irritant. Als je zo neerkijkt op de mensen in dit topic, waarom reageer je hier dan nog? Of waarom lees je überhaupt mee? Tyfe gewoon een eind op.
niks mis met Bortecinem!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ga anders nog dieper in zijn reet zitten.
Ja want je thuisland is het toonbeeld van superioriteit en vooruitgangquote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Prima. Men moet een mening altijd relativeren aan de persoon die het zegt. Jij mag het zeggen. Als ik me druk zou maken om elke proleet met een mening dan zou ik het niet lang overleven.
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:03 schreef IHVK het volgende:
Liefde is...
Toch steeds weer reageren in het Turkentopoc!
Ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:03 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ja want je thuisland is het toonbeeld van superioriteit en vooruitgang
Trusten.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:04 schreef IHVK het volgende:
Maar ik slaap voortaan vroeg. Trusten! En hou het rustig
trusten yozgatli bro!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:04 schreef IHVK het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 april 2010 22:04 schreef IHVK het volgende:
Ik ook. Ik ga mezelf in slaap huilen. AryaMehr zijn woorden zijn net als kogels.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:04 schreef IHVK het volgende:
Het is makkelijker om ¤1,- te verdubbelen dan het is om ¤1000000,- te verdubbelen.quote:
Oh, kom ik echt zo kwaad over? Ik vind AryaMehr stront irritant, maar ik haat hem niet. Hoe zou ik iemand moeten haten die ik niet eens persoonlijk ken?quote:
Verstandig, ik doe mee. Trusten iedereenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga mezelf in slaapen huilen. AryaMehr zijn woorden zijn net als kogels.
Het aantal publicaties. Dat op terreinen als klonen en stamcelonderzoek ver op de andere landen vooruit loopt. Toch knap voor een land dat grotendeels geïsoleerd is.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:06 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Het is makkelijker om ¤1,- te verdubbelen dan het is om ¤1000000,- te verdubbelen.
Wat is je punt?
quote:
quote:“Het aantal publicaties is een predicaat dat niets zegt over de kwaliteit,”
Hihi.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het aantal publicaties. Dat op terreinen als klonen en stamcelonderzoek ver op de andere landen vooruit loopt. Toch knap voor een land die grotendeels geïsoleerd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |