en en is idd kut.quote:Op donderdag 8 april 2010 05:38 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik schaam me echt kapot dat ik ook een hollander ben
quote:Op donderdag 8 april 2010 05:38 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik schaam me echt kapot dat ik ook een hollander ben
Ik heb eerlijk gezegd nog geen noemenswaardige zin van jouw hand kunnen ontdekken.quote:Op donderdag 8 april 2010 06:26 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik ben zowat de enige in de laatste 10 posts die gewoon hele zinnen praat.
.....maar ja , tegen wie , of wat ?
Waarom moest jij zo vroeg opstaanquote:Op donderdag 8 april 2010 14:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Al sinds 5:50 op, ik ga zo maar eens slapen dan.
De hele dag ziek in bed gelegenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:27 schreef Julis het volgende:
De ketting van mijn fiets was eraf. Ik moest lopend naar huis. Maar ik heb eerst nog bij een vriendin tosti's () gegeten. Oh, en ik heb een halve zak met paaseitjes gevonden in de kast
!
Hoe was jullie dag?
Volgens mij begrijp ik het nietquote:Op donderdag 8 april 2010 14:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen als jij ook vindt dat bros b4 hos gaan!
Niets bijzonders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe, die is flauwquote:Op donderdag 8 april 2010 15:46 schreef msnk het volgende:
Nog nooit Captain Planet gezien? Wat the...
Kwam net langs bij Met het mes op tafel, ik moest lachen
[ afbeelding ]
Zelfspotquote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Stereotype Nederlander die Engels spreekt.
Maar ik praat dan ook bijna nooit Engels met Nederlandersquote:Op donderdag 8 april 2010 17:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Nou... Je komt soms mensen tegen.../.
Dezequote:Op donderdag 8 april 2010 19:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze zouden je een verbod op dit emoticon () moeten opleggen:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |