abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81082539
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:35 schreef MaskOfSanity het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel, maar soms wordt de indruk (hier) gewekt alsof cup F/G etc. veel voorkomen. In de praktijk, bijvoorbeeld op scholen, zie ik eigenlijk een heel ander beeld.
Klopt, ik zie op scholen ook eigenlijk vrijwel nooit cup F/G.
Ze zijn zeldzaam. En als je ze dan al tegenkomst, dan gaat het vaak om siliconen of dikke/mollige meisjes.
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:38:30 #252
298728 MaskOfSanity
Onverschillig
pi_81082591
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:34 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Heb je hun maten gevraagd, of schat je het op F? Bh maten kan je niet zomaar vaststellen (al hoewel mannen daar een handje van hebben). Factoren zoals lengte, bouw, gewicht, omvangsmaat en soort bh (push up, minimizer etc. etc.) spelen een grote rol.
Van 1 meisje weet ik dat 'toevallig' en zij viel ook wel redelijk op door haar borstomvang. Ik snap wel dat het enigszins een vertekend beeld kan geven door bepaalde factoren, maar ik weet niet beter dan dat cup G bijv. relatief erg weinig voorkomt onder meiden op de middelbare school.
A perfect mimic of a normally functioning person.
pi_81082615
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:38 schreef MaskOfSanity het volgende:

[..]

Van 1 meisje weet ik dat 'toevallig' en zij viel ook wel redelijk op door haar borstomvang. Ik snap wel dat het enigszins een vertekend beeld kan geven door bepaalde factoren, maar ik weet niet beter dan dat cup G bijv. relatief weinig voorkomt onder meiden op de middelbare school.
Cup E komt al relatief weinig voor, laat staan G.
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:39:44 #254
298728 MaskOfSanity
Onverschillig
pi_81082641
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Cup E komt al relatief weinig voor, laat staan G.
Nou precies, tel uit je winst.
pi_81082780
En dan heeft Blossem vriendinnen met F en G, waarvan ze vindt dat het normale cupmaten zijn. Denk dat jullie een opvallende vriendinnenclub zijn samen.
pi_81082827
Even om een beeld te geven, dat ook grote bh maten er vrij normaal uit kunnen zien:

Zij is 34G dat is een 75I
http://www.brastopblog.co(...)foreafter-723439.jpg

Zij is 30H, dat is een 65K
http://4.bp.blogspot.com/(...)-rebecca-guthrie.jpg

Zij is 30J, dat is een 65M.
http://2.bp.blogspot.com/(...)-2008-emma-tabor.jpg

En ze dragen allemaal normale bh's dus zonder padding of wat dan ook.
pi_81082866
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
En dan heeft Blossem vriendinnen met F en G, waarvan ze vindt dat het normale cupmaten zijn. Denk dat jullie een opvallende vriendinnenclub zijn samen.
Ik heb niet gezegd dat het veelvoorkomende cupmaten zijn. Maar ik vind het niet abnormaal. Maar als je zelf hele grote borsten zou hebben zou jij dit ook vinden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 6 mei 2010 @ 12:46:13 #258
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_81082910
Omvang 65, ?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_81082978
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Omvang 65, ?
Dat vind ik ook extreem. Omvang 65 en dan G ofzo. Zou Heidi Montag jaloers op zijn.
pi_81083052
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:38 schreef MaskOfSanity het volgende:

[..]

Van 1 meisje weet ik dat 'toevallig' en zij viel ook wel redelijk op door haar borstomvang. Ik snap wel dat het enigszins een vertekend beeld kan geven door bepaalde factoren, maar ik weet niet beter dan dat cup G bijv. relatief erg weinig voorkomt onder meiden op de middelbare school.
Het komt inderdaad weinig voor. Maar het hangt er ook vanaf wat de afkomst is van de mensen die op de desbetreffende middelbare school zitten. Ik heb zelf op het St. Ignatius Gymnasium gezeten in A'dam Zuid en daar kwam het inderdaad niet veel voor.

Ik generalizeer even (heel fout ik weet het) maar het is bijvoorbeeld wel zo dat donker gekleurde vrouwen over het algemeen wat groter zijn dan gemiddeld en Aziatische vrouwen bijvoorbeeld wat kleiner, dus dat speelt ook een rol.
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:49:51 #261
298728 MaskOfSanity
Onverschillig
pi_81083060
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:47 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat vind ik ook extreem. Omvang 65 en dan G ofzo. Zou Heidi Montag jaloers op zijn.
Ik heb eigenlijk het idee dat er maar weinig meiden echt op bijv. cup F/G/etc. zitten te wachten. Niet zelden zullen ze verklaren dat ze liever een 'normale' cup D oid hebben.
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:51:45 #262
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_81083131
Ik geniet van alle borsten zolang ze maar niet nep zijn. Heb een x een meid gehad met mooie tieten zo op het oog en toen ik ze voelde, voelde je de siliconen aan de zijkanten
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_81083155
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:47 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Haha, ja 65 is ook vrij klein, maar ik weet zeker dat 90% van de vrouwen last hebben van een bh maat die omhoog kruipt en niet horizontaal ligt. Dit betekent dat de bandmaat te groot is en dat je een maat kleiner moet hebben.

Maar doordat de cup heel groot is, bijvoorbeeld G, en de omvang klein, 'valt het borstvolume wel mee'. Zet daar maar eens een 85G naast.
pi_81083201
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:51 schreef pisnicht het volgende:
Ik geniet van alle borsten zolang ze maar niet nep zijn. Heb een x een meid gehad met mooie tieten zo op het oog en toen ik ze voelde, voelde je de siliconen aan de zijkanten
Oh, wat een afknapper..
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 6 mei 2010 @ 12:54:00 #265
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_81083202
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:52 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Haha, ja 65 is ook vrij klein, maar ik weet zeker dat 90% van de vrouwen last hebben van een bh maat die omhoog kruipt en niet horizontaal ligt. Dit betekent dat de bandmaat te groot is en dat je een maat kleiner moet hebben.

Maar doordat de cup heel groot is, bijvoorbeeld G, en de omvang klein, 'valt het borstvolume wel mee'. Zet daar maar eens een 85G naast.
Ik heb omvang 70 (ja, dat is opgemeten en alles) en ik ben toch echt niet breder dan die dames. Zoniet zelfs iets smaller. Vind het een beetje gek, maarja.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_81083304
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:54 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik heb omvang 70 (ja, dat is opgemeten en alles) en ik ben toch echt niet breder dan die dames. Zoniet zelfs iets smaller. Vind het een beetje gek, maarja.
Je bent niet de enige. Ik zag die plaatjes en dacht bij mezelf: Dat is 65
pi_81083334
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:54 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Op welk haakje draag jij je bh (toen hij nieuw was) en kruipt hij omhoog aan de achterkant, al is het maar een beetje?
pi_81083370
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je weet ook dat opmeten niet altijd werkt? Je kan wel beter passen en zelfs oordelen en het meetlint gewoon weggooien.
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:58:53 #269
283466 TigOleBitties
Courage is Solid
pi_81083393
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens mij ligt het echt sterk aan het merk BH.. sowieso komen die pics uit het buitenland, ik gok Amerika? Volgens mij verschilt dat enorm..

Bijna van alle pics die ze liet zien geloofde k geen1 haha, gewoon onmogelijk klein voor bijv. een J cup (wat al enorm is).
pi_81083459
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:49 schreef MaskOfSanity het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk het idee dat er maar weinig meiden echt op bijv. cup F/G/etc. zitten te wachten. Niet zelden zullen ze verklaren dat ze liever een 'normale' cup D oid hebben.
(Extreem) grote borsten is ook helemaal niet fijn. Meer nadelen dan voordelen.
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:00:34 #271
298728 MaskOfSanity
Onverschillig
pi_81083471
Maar even om het topic wat meer diepgang te geven: wanneer verschijnen jouw pics xBlossomx?
pi_81083524
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:58 schreef TigOleBitties het volgende:

[..]

Volgens mij ligt het echt sterk aan het merk BH.. sowieso komen die pics uit het buitenland, ik gok Amerika? Volgens mij verschilt dat enorm..

Bijna van alle pics die ze liet zien geloofde k geen1 haha, gewoon onmogelijk klein voor bijv. een J cup (wat al enorm is).
Ze komen uit Engeland en die vrouwen deden mee aan een wedstrijd om het nieuwe gezicht van Curvy Kate (Engels bh merk) te worden.

www.brastop.com
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:01:58 #273
283466 TigOleBitties
Courage is Solid
pi_81083529
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:00 schreef MaskOfSanity het volgende:
Maar even om het topic wat meer diepgang te geven: wanneer verschijnen jouw pics xBlossomx?
Geloof mij, wat er ook gebeurd, dat gebeurd iig niet.. nog beter voor de geloofwaardigheid, niet?
pi_81083553
quote:
Hahaha. Voorspelbaar.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_81083618
quote:
Ik kan wel een foto maken van mijn nieuwe bh. Maar niet met mij erin, ik post geen foto's op het internet.

En als ik nu allemaal reacties krijg in de trant van, ja die haal je van het internet of ja dan geloven we je niet. Then so be it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')