Trek even na of de aardlijnen onder je huis wel goed zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
whoa er is echt iets heel engs met me gebeurt
ik werd net gebeld om te gaan lunchen in de stad en winkelen en ik heb gewoon nee gezegd omdat ik moet studeren
volgens mij heeft een spook mn lijf overgenomen of zo
nou ik heb gelukkig nog niks gedaan vandaag, dus ik maak me nog niet te veel zorgenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Trek even na of de aardlijnen onder je huis wel goed zijn
Geen idee. Probeer eens een wichelroede.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
hoe trek je dat uberhaubt na trouwens
heey Gfquote:
Eujquote:
giertjequote:
LLquote:Op donderdag 8 april 2010 12:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Euj
bah, totaal geen zin om nog te werken
denk dat ik vandaag misschien een uurtje eerder stop
water erin doen en met een klein beetje schoonmaakmiddel dan aanzetten kookt hij zich zelf schoon wel in de gaten blijven houden dat het niet overlooptquote:
Dat kanquote:Op donderdag 8 april 2010 12:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
giertje
[..]
LL
ik wou dat ik dat ook kon zeggen
met Dasty van de Wibra niet zo ergquote:
Maar schoonmaakmiddel in je olie is iets wat je echt niet wil.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat kan
alleen is het niet goed voor je inkomen
[..]
met Dasty van de Wibra niet zo erg
Mega goede ontvetter (heb er GF ook kennis mee laten maken)
Afwasmachineblokje erin een aanzettenquote:
dan kan ik om het half jaar een andere kopenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon een goedkope kopen en ieder jaar vervangen.
Moet je niet zoveel friet etenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kan ik om het half jaar een andere kopen
Meestal vervang ik mijn vet nadat ik hem schoongemaakt en afgespoeld hebquote:Op donderdag 8 april 2010 12:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar schoonmaakmiddel in je olie is iets wat je echt niet wil.
Ik bedoel, ontvetter zou ik niet in de nieuwe olie willen, en dat blijft altijd wel zitten. Zou het alleen schoonmaken met afwasmiddel enzo, dat is niet zo erg als je het opeet.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meestal vervang ik mijn vet nadat ik hem schoongemaakt en afgespoeld heb
het zijn meer de snacksquote:
ken je dasty?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel, ontvetter zou ik niet in de nieuwe olie willen, en dat blijft altijd wel zitten. Zou het alleen schoonmaken met afwasmiddel enzo, dat is niet zo erg als je het opeet.
wij hebben er geen een meerquote:
Eén keer per jaar schoonmaken?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon een goedkope kopen en ieder jaar vervangen.
Dat zal ik allemaal even onthouden voor de volgende keer.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Afwasmachineblokje erin een aanzetten
Ik ken het, en ik vind het niet echt te vergelijken. Ik weet hoe ze professionele fritteurpannen schoonmaken, en daar mag absoluut niets bij in de buurt wat je niet mag etenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ken je dasty?
dat is te vergelijken met allesreiniger, alleen krachtiger
niets ongezonds aan hoor.
Dat zeg ik niet, maar een jaartje is hij wel redelijk te houden. Daarna gewoon weggooien als hij niet meer schoon te krijgen is.quote:
dat kan niet, daar zit ik niet meerquote:Op donderdag 8 april 2010 13:01 schreef Bengeltje het volgende:
Ik dacht even dat ik de ksc had aangeklikt.
Oeh, koffiequote:Op donderdag 8 april 2010 13:01 schreef Bengeltje het volgende:
Ik dacht even dat ik de ksc had aangeklikt.
Hoi.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:02 schreef Ladylike het volgende:
dat kan niet, daar zit ik niet meer
hey lieverd
Net klaargemaakt.quote:
Daar is mijn frituurpan me net even wat te duur voor.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar een jaartje is hij wel redelijk te houden. Daarna gewoon weggooien als hij niet meer schoon te krijgen is.
mwah..quote:
Volgende keer dus een cheap ding kopenquote:Op donderdag 8 april 2010 13:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar is mijn frituurpan me net even wat te duur voor.
Neuh, ik heb liever een goede die ik af en toe moet schrobben.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgende keer dus een cheap ding kopen.
He, dat herken ikquote:Op donderdag 8 april 2010 13:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kan niet, daar zit ik niet meer
En ik begrijp jou nuquote:
mja ik las hetquote:
Dat wist je toch al lang? Die gaat elk jaar!quote:
Argh. Mijn flauwe grap, wat doe je?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat wist je toch al lang? Die gaat elk jaar!
Je voor zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 13:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Argh. Mijn flauwe grap, wat doe je?.
Ik zat er al op te wachtenquote:Op donderdag 8 april 2010 13:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat wist je toch al lang? Die gaat elk jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |