quote:Op woensdag 7 april 2010 21:51 schreef Madridista het volgende:
[..]
Die hebben geen werk in Nederland.
En die willen dat ik en mijn broertje hier blijven.
Ik mag weg. Maar ik heb 0,0 euro
Dit topicquote:Op woensdag 7 april 2010 21:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik kan je hier een kort of een lang antwoord op geven.
Het korte antwoord:
Zoek werk.
Het lange antwoord:
ZOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRKKK!
quote:
ik vond deze flashmob wel tof.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ah dat bekende flashmob nummer
Phenoquote:
ach een koffie liefhebberquote:Op donderdag 8 april 2010 08:41 schreef Ladylike het volgende:
Goede morgen,
Ik ben Ladylike, mei 1979 geboren en op zoek naar een leuke SC.
Heb het in andere geprobeerd, maar voelde me daar toch niet zo thuis
Ben ik hier welkom?
zolang je de vaste kliek met de gebruikelijke Fok!-respect behandelt, zal dat wel goed komenquote:Op donderdag 8 april 2010 08:41 schreef Ladylike het volgende:
Goede morgen,
Ben ik hier welkom?
Je bent van harte welkomquote:Op donderdag 8 april 2010 08:41 schreef Ladylike het volgende:
Goede morgen,
Ben ik hier welkom?
Jazekerquote:
Uiteraardquote:Op donderdag 8 april 2010 08:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zolang je de vaste kliek met de gebruikelijke Fok!-respect behandelt, zal dat wel goed komen![]()
Denk dat JoeBravo de spijker op zijn kop sloeg met het woord respect.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom
Wanneer zou je je welkom voelen in een SC?
Owh, en goedemiorgen luitjes
* MissMSX schuift koffie en thee de SC in om Jannuk te ontlasten
Oh sjitquote:Op donderdag 8 april 2010 08:59 schreef Pheno het volgende:
Heb je een kokosmat met welkom er op (oke, laat de dubbelzinigheid maar weer komen).
Dan is het maar goed dat je gisteren het Limbo-bashen hebt gemistquote:Op donderdag 8 april 2010 09:14 schreef Ladylike het volgende:
Gelukkig dan maar
* LL trakteert iedereen op lekkere Limburgse vlaai
Dat is toch juist leuk? Blaeten over je nieuwe liefde?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:15 schreef JoeBravo het volgende:
whehehe,vertrekt vandaag voor vier dagen naar Parijs met haar ouders en broertje. En ze kijkt vooral op tegen alle vragen en opmerkingen die ze over mij gaat krijgen
![]()
haar vader is nogal direct enquote:Op donderdag 8 april 2010 09:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is toch juist leuk? Blaeten over je nieuwe liefde?
zolang het maar niet over maastricht gaatquote:Op donderdag 8 april 2010 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je gisteren het Limbo-bashen hebt gemist
Doet hij vervelend dan of ervaart ze dat alleen maar zo?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
haar vader is nogal direct enis daar niet zo van gediend, zeker niet bij haar vader
![]()
Afgelopen weekend die interactie mogen aanschouwen: ik heb me kostelijk vermaakt
Het ging ergens wel over Maastricht jaquote:Op donderdag 8 april 2010 09:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang het maar niet over maastricht gaat
De omgeving is prachtig, de mensen....... heerlen
2
Maar goed, zo heb ik miijn mening over (bepaalde) "hollanders"
Jawelquote:Op donderdag 8 april 2010 09:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het ging ergens wel over Maastricht ja
Je betn zelf geen Limbo van oorsprong?
Niks mis met Hollanders
Hij is wat directer als dat ze zelf is, dus ze ziet het vooral zelf zo. En ik kan me voorstellen dat hij het ook doet om haar te plagen, maar daar ken ik hem niet goed genoeg voor.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doet hij vervelend dan of ervaart ze dat alleen maar zo?
Kijk uit wat je zegt he. Er lopen hier wel een paar Limbo's rondquote:Op donderdag 8 april 2010 09:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawelgeboren en getogen Limburgse.
Alleen heb ik vrienden door het hele land zitten en ben ik nederlandstalig opgevoed ipv in het dialect.
Dat maakt mij wat beter verstaanbaar en woordtechnisch iets kundiger dan de gemiddelde Limbuger
"We" komen zo dom over.. dat vind ik zelfs nog... vooral als mensen uit Heerlen (of nog erger: kerkrade) beginnen Nederlands te praten
En idd niets mis met Hollanders
alleen die patat/friet discussie..![]()
Heb je een voorbeeld van wat hij dan zoal zegt?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Hij is wat directer als dat ze zelf is, dus ze ziet het vooral zelf zo. En ik kan me voorstellen dat hij het ook doet om haar te plagen, maar daar ken ik hem niet goed genoeg voor.
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld van wat hij dan zoal zegt?
ik kijk uit HOE ik het zeg, niet watquote:Op donderdag 8 april 2010 09:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt he. Er lopen hier wel een paar Limbo's rond
Ah, de patat/friet discussie. Waarin beide partijen ongelijk hebben, want het is patates frites
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik kijk uit HOE ik het zeg, niet wat
Je weet niet waar ze vandaan komen he?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawelgeboren en getogen Limburgse.
Alleen heb ik vrienden door het hele land zitten en ben ik nederlandstalig opgevoed ipv in het dialect.
Dat maakt mij wat beter verstaanbaar en woordtechnisch iets kundiger dan de gemiddelde Limbuger
"We" komen zo dom over.. dat vind ik zelfs nog... vooral als mensen uit Heerlen (of nog erger: kerkrade) beginnen Nederlands te praten
En idd niets mis met Hollanders
alleen die patat/friet discussie..![]()
Wens ik d'r alsnog veel sterkte met haar vader ontwijkenquote:
mag hij knap discussieren met mij, namelijk geboren in heerlen (oh joh daar had ik toch iets op te zeiken?) en 8 jaar in kerkrade gewoond (en blij dat ik weg wasquote:Op donderdag 8 april 2010 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Je weet niet waar ze vandaan komen he?
Ik ook niet hoor, maar als je net iemand op z'n pik trapt
Haha, dat heb ik ook met de plaats waar ik ben opgegroeid. Moet er helemaal niets van hebben.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mag hij knap discussieren met mij, namelijk geboren in heerlen (oh joh daar had ik toch iets op te zeiken?) en 8 jaar in kerkrade gewoond (en blij dat ik weg was)
maar lekker generaliseren is soms makkelijk, dus vandaar dat ik het ook deed
beetje een "hier zitten alle rotte buitenlanders" uitspraak van een marokkaan
maar dan over de Limburgers als Limburgse zijnde
Net zoals ik Maastricht ook steeds minder begin te vinden door de veranderingen hierquote:Op donderdag 8 april 2010 10:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook met de plaats waar ik ben opgegroeid. Moet er helemaal niets van hebben.
Behalve dat briljante Indiase restaurant![]()
Wel orgineel.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:24 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen/2221256/man-wil-ex-terugroven.html
Hoi Ll, gezellig dat je hier post.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:24 schreef Ladylike het volgende:
Helemaal mee eens, het lijkt verdorie wel avond
en mogguh![]()
Ik ga mn krentenbol eens opsmikkelen
He, dat is modernquote:Op donderdag 8 april 2010 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Ll, gezellig dat je hier post.
Jeuj, mijn eerste post vanaf gsm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |