Is ze gemeen tegen je?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Argh. Mijn flauwe grap, wat doe je?.
Huiliequote:
Goede tipquote:Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef Bengeltje het volgende:
Doe er wat aan.
*schop onder kont geeft. Studeren jij!quote:Op donderdag 8 april 2010 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
potverdorie!
ik was heel dicht bij echt gaan studeren en dat kan natuurlijk niet dus ik dacht ik ga maar even wat lezen over die excursie morgen... Gaan ze ook nog naar andere zooi! waar ik geloof ik niet heen hoef omdat ik maar 1 vak volg
en een wandeling voor amsterdam
dat ga ik echt niet doen hoor! ben half in amsterdam opgegroeit!
maar ik weet nu al dat ik er niet tussen uit durf te knijpen
aargh
Je hebt gevoelige mannen en watjes. In dit geval vind ik dat hij in de tweede groep hoortquote:
Excursie?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
potverdorie!
ik was heel dicht bij echt gaan studeren en dat kan natuurlijk niet dus ik dacht ik ga maar even wat lezen over die excursie morgen... Gaan ze ook nog naar andere zooi! waar ik geloof ik niet heen hoef omdat ik maar 1 vak volg
en een wandeling voor amsterdam
dat ga ik echt niet doen hoor! ben half in amsterdam opgegroeit!
maar ik weet nu al dat ik er niet tussen uit durf te knijpen
aargh
ja erg he, wij moeten nog regelmatig op excursiequote:Op donderdag 8 april 2010 13:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt gevoelige mannen en watjes. In dit geval vind ik dat hij in de tweede groep hoort
[..]
Excursie?
Schoolreisjequote:Op donderdag 8 april 2010 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja erg he, wij moeten nog regelmatig op excursie
Gelukkig ben ik bot genoeg om dát dan weer te negeren.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:34 schreef MissMSX het volgende:
In dit geval vind ik dat hij in de tweede groep hoort
Ik kan op haar post reageren niet als negeren zien.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:42 schreef Litpho het volgende:
Gelukkig ben ik bot genoeg om dát dan weer te negeren.
Ik negeer haar mening, niet haar persoon.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kan op haar post reageren niet als negeren zien.![]()
Hup laat zien hoe stoer je bent.
Die hebben we ook jaquote:
Gezellig.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
ja erg he, wij moeten nog regelmatig op excursie
Mja, ieder zijn manier..quote:Op donderdag 8 april 2010 13:46 schreef Litpho het volgende:
Ik negeer haar mening, niet haar persoon.
Same here.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, ieder zijn manier..Had je harder verwacht.
Je gaat van de zon genieten?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:48 schreef Ladylike het volgende:
ah, mn collega heeft geen bezwaar tegen het feit dat ik iets eerder naar huis wil
dus doe ik dat dan ook maar, heb toch nog verlof genoeg
Wanneer is je laatste dag?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:48 schreef Ladylike het volgende:
ah, mn collega heeft geen bezwaar tegen het feit dat ik iets eerder naar huis wil
dus doe ik dat dan ook maar, heb toch nog verlof genoeg
Hij wordt soft? Hoe kan dat nu.quote:
Last I heard was hij ineens aan de vrouw... dat doet slechte dingen met mannenquote:Op donderdag 8 april 2010 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wanneer is je laatste dag?![]()
[..]
Hij wordt soft? Hoe kan dat nu.
Het regent hier.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je gaat van de zon genieten?
Wat doe je voor werk?
Ineens?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:51 schreef MissMSX het volgende:
Last I heard was hij ineens aan de vrouw... dat doet slechte dingen met mannen
Nou ja, ineens...quote:Op donderdag 8 april 2010 13:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Last I heard was hij ineens aan de vrouw... dat doet slechte dingen met mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |