Toch nog een aandenkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar gelukkig krijg je er wel een studieschuld voor terug.
Ben begonnen met terugbetalen, het is echt niet grappig hoeveel je aan rente betaalt, ook bij zo'n IBG lening tikt dat wel aan.
En ergens in een doos heb ik nog wat diploma'squote:
Leuk voor in de kachel als de hongerwinter aanbreektquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
En ergens in een doos heb ik nog wat diploma's
quote:Je recht op studiefinanciering is onder meer gekoppeld aan de cursusduur (de duur van het programma op papier) van de studie die je volgt. Die periode wordt vermeerderd met drie jaar. Voor een vierjarig traject (drie jaar bachelor en een jaar master) kun je dus maximaal zeven jaar studiefinanciering ontvangen; de eerste vier jaar een (potentiële) gift, daarna drie jaar een rentedragende lening. Voor een vijf- of zesjarig traject (drie jaar bachelor en twee of drie jaar master) kun je maximaal acht of negen jaar studiefinanciering ontvangen. Vijf of zes jaar (potentiële) gift, en daarna ook nog drie jaar een rentedragende lening.
hehe, ben nog wel op zoek naar een goeie 15w amp... eerst vanmiddag maar eens testen @ lokale muziekshop. Kreeg belletje dat ze de prs tremonti se ook binnen hebben dus die ook gelijk ff testen, I needz scheurgitaarquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:19 schreef TeleluvR het volgende:
Poe, zo'n melodymaker blijft ook zo'n GAS-ding!
[TK] Gibson Melody Maker & Marshall MG15DFX versterker.
had hem gezien vind hem eerlijk gezegd niet zo mooiquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:19 schreef TeleluvR het volgende:
Poe, zo'n melodymaker blijft ook zo'n GAS-ding!
[TK] Gibson Melody Maker & Marshall MG15DFX versterker.
Tsja, dat is deze ook natuurlijk.... beetje in de vergetelheid geraakt met de jaren ook!quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:31 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
mwoa, vind het geen interessant gitaartje. wel erg basic in zijn kunnen
Dankjewel!quote:
nooit echt blaren gehad... wat doe ik verkeerd?quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:46 schreef genakt het volgende:
ben bezig met tappingbest vet
met metronome binnen een dag bijna 2 keer zo snel geworden
alleen nu echt te dikke blaar op me ringvinger
Pas sinds ik m'n nieuwe gitaar heb, speel ik m'n wijs- en ringvinger helemaal kapotquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:51 schreef Patrijz het volgende:
[..]
nooit echt blaren gehad... wat doe ik verkeerd?haha!
ja was ongeveer uur lang hammeron pull of aan het doen met me ringvingerquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:51 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Je speelt te weinig achter elkaarquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:51 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Met welke vinger tap je trouwens? Op zich is het misschien wel handig om je nu al aan te leren je middelvinger te gebruiken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:46 schreef genakt het volgende:
ben bezig met tappingbest vet
met metronome binnen een dag bijna 2 keer zo snel geworden
alleen nu echt te dikke blaar op me ringvinger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |