Ja eerst terugzetten idd en dan doenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hij is 1.5 TB maar als ik bij info kijk staat er Fat32.. Als ik dat NFTS formateren doe ben ik alles kwijt wat er op staat toch? Eerst 200 gb aan zooi terug zetten
[..]
Wat houdt dat in? En hoe doe ik het?
zou eerst even backuppen jah want weet het niet zeker.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hij is 1.5 TB maar als ik bij info kijk staat er Fat32.. Als ik dat NFTS formateren doe ben ik alles kwijt wat er op staat toch? Eerst 200 gb aan zooi terug zetten
[..]
-Kopieer alles terugquote:Op donderdag 8 april 2010 22:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
ja maar dan moet je alles op bijde partities gooien schiet je ook niet echt mee op denk ik. Dan is hij zo volquote:Op donderdag 8 april 2010 22:45 schreef KaMo het volgende:
Nog een tip trouwens, je kan hem ook in 2 partities verdelen, eentje met Mac OS Uitgebreid en eentje met FAT
Macdrive nomnomnomquote:Op donderdag 8 april 2010 22:54 schreef -Menn0- het volgende:
Fuck it ik installeer wel gewoon Macdrive en formateer em via m'n MacBook. Veel makkelijker
macquote:Op donderdag 8 april 2010 22:54 schreef -Menn0- het volgende:
Fuck it ik installeer wel gewoon Macdrive en formateer em via m'n MacBook. Veel makkelijker
Ik heb deze week nog bij de mac gegetenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:59 schreef genakt het volgende:
[..]
mac![]()
je was me groote voorbeeld na je mooie filmpjes
nu is het dribbel het
Mja, grootste nadeel is dat Apple altijd lekker op diens eigen eilandje blijft en je dus cross-platform vaak wel kan vergeten! Frustrerend in het geval van die harddisk toestand...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:59 schreef genakt het volgende:
[..]
mac![]()
nu is het dribbel het
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb deze week nog bij de mac gegeten
IK WIN
Neem overal goed de tijd voor en ga je vooral niet haasten.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef The_Dean het volgende:
Mensen nog tips/trics voor in de studio? Zaterdag gaat het gebeuren
Mac OSX kan gewoon windows HDD's lezen, maar windows die van Mac nietquote:Op donderdag 8 april 2010 23:04 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Mja, grootste nadeel is dat Apple altijd lekker op diens eigen eilandje blijft en je dus cross-platform vaak wel kan vergeten! Frustrerend in het geval van die harddisk toestand...
Gebruik AUB geen FAT meer, dat was misschien nog ooit leuk onder Windows 98... Leuk als je retroliefhebber bent, maar verder schiet je er niets mee op. Ik zou 'm mooi converteren naar NTFS via je Windows-PC. Via het commando convert zoals genakt ook al zei kun je dit gewoon doen met behoud van dataquote:Op donderdag 8 april 2010 22:45 schreef KaMo het volgende:
Nog een tip trouwens, je kan hem ook in 2 partities verdelen, eentje met Mac OS Uitgebreid en eentje met FAT
Mac ondersteunt niet het schrijven op ntfs schijven... dat is wat je normaal gebruikt, dus beetje jammer als je je HDD cross-platform wil gebruikenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:37 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mac OSX kan gewoon windows HDD's lezen, maar windows die van Mac niet
Erg vervelend van mac natuurlijk dat ze eigen structuur hebben zoiezo, dat moet ik toegeven
Het spijt me dat ik het geld heb om Apple producten te kopen, sorryquote:Op donderdag 8 april 2010 22:59 schreef genakt het volgende:
[..]
mac![]()
nu is het dribbel het
Linux dan weer welquote:Op donderdag 8 april 2010 23:48 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Mac ondersteunt niet het schrijven op ntfs schijven...
That did the trick! Super man, thanks!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
volgens deze site: http://www.appletips.nl/w(...)jven-onder-mac-os-x/ zou je dus wel moeten kunnen schrijven via je mek.
Als je de tijd hebt zou ik juist niet alles tegelijk inspelen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef The_Dean het volgende:
Mensen nog tips/trics voor in de studio? Zaterdag gaat het gebeuren
hahahaquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik het geld heb om Apple producten te kopen, sorry![]()
Wow, ik heb iemand kunnen helpen met een Macquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
That did the trick! Super man, thanks!
Wij hebben de laatste keer een midi drumtracks gebruikt, werkt op zich ook wel lekker.quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je de tijd hebt zou ik juist niet alles tegelijk inspelen.
En gebruik als het kan een metronoom of clicktrack. Maar daar moet je eigenlijk wel eerst mee geoefend hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |