zolang wij het maar horen als het af is!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, heb je wel veel meer groove/feeling volgens mij.
Hoe we het ook doen, we blijven slecht, maar dan kunnen we nu de wereld eens in goede kwaliteit laten horen hoe erg we zuigen
Uiteraardquote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zolang wij het maar horen als het af is!
Ik koop die van mij altijd bij http://www.lordofthestrings.comquote:Op donderdag 8 april 2010 18:56 schreef acidd91 het volgende:
Twee vragen:
Waar halen jullie je goedkope snaren? Importeren uit VS? (3,75 dollar per pakje Slinky's, tegenover minimaal 6 euro in Nederland...)
En ik wil de harmonieleer weer oppakken, op gitaargebied. Weet iemand goede literatuur er voor? Of misschien goede website ofzo..
fat 32 ?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef -Menn0- het volgende:
Godver, externe harde schijf gekocht van 1.5TB, dus ik 200 gb aan zooi dr opgezet. Blijkt dat hij geen bestanden van groter van 4gb kan overzetten. Nu moet ik em eerst anders formateren (ofzo, geen idee verder...) En dan alles nog een keer overzetten
fat32 kan je hardeschijf toch maar max 4,3 gig ofzo zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 22:18 schreef -Menn0- het volgende:
Ja hij is nu FAT32, maar dat moet anders want nu kan ik geen ISO's van 4.7gb verplaatsen....
Ja, gewoon even journaled formaterenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef -Menn0- het volgende:
Godver, externe harde schijf gekocht van 1.5TB, dus ik 200 gb aan zooi dr opgezet. Blijkt dat hij geen bestanden van groter van 4gb kan overzetten. Nu moet ik em eerst anders formateren (ofzo, geen idee verder...) En dan alles nog een keer overzetten
Overdrive + wahwah (misschien autowah of envelope filter), ik denk op een bas of anders op gitaar met pitch-shifter (maar het klinkt als bas).quote:
Hij is 1.5 TB maar als ik bij info kijk staat er Fat32.. Als ik dat NFTS formateren doe ben ik alles kwijt wat er op staat toch? Eerst 200 gb aan zooi terug zettenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:22 schreef genakt het volgende:
[..]
fat32 kan je hardeschijf toch maar max 4,3 gig ofzo zijn
denk dat hij al fat32 was ofzo. Ik zou voor de zekerheid even nfts formateren
Start Uitvoeren cmd convert X: /FS:NTFS
Wat houdt dat in? En hoe doe ik het?quote:
Ja eerst terugzetten idd en dan doenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hij is 1.5 TB maar als ik bij info kijk staat er Fat32.. Als ik dat NFTS formateren doe ben ik alles kwijt wat er op staat toch? Eerst 200 gb aan zooi terug zetten
[..]
Wat houdt dat in? En hoe doe ik het?
zou eerst even backuppen jah want weet het niet zeker.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hij is 1.5 TB maar als ik bij info kijk staat er Fat32.. Als ik dat NFTS formateren doe ben ik alles kwijt wat er op staat toch? Eerst 200 gb aan zooi terug zetten
[..]
-Kopieer alles terugquote:Op donderdag 8 april 2010 22:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
ja maar dan moet je alles op bijde partities gooien schiet je ook niet echt mee op denk ik. Dan is hij zo volquote:Op donderdag 8 april 2010 22:45 schreef KaMo het volgende:
Nog een tip trouwens, je kan hem ook in 2 partities verdelen, eentje met Mac OS Uitgebreid en eentje met FAT
Macdrive nomnomnomquote:Op donderdag 8 april 2010 22:54 schreef -Menn0- het volgende:
Fuck it ik installeer wel gewoon Macdrive en formateer em via m'n MacBook. Veel makkelijker
macquote:Op donderdag 8 april 2010 22:54 schreef -Menn0- het volgende:
Fuck it ik installeer wel gewoon Macdrive en formateer em via m'n MacBook. Veel makkelijker
Ik heb deze week nog bij de mac gegetenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:59 schreef genakt het volgende:
[..]
mac![]()
je was me groote voorbeeld na je mooie filmpjes
nu is het dribbel het
Mja, grootste nadeel is dat Apple altijd lekker op diens eigen eilandje blijft en je dus cross-platform vaak wel kan vergeten! Frustrerend in het geval van die harddisk toestand...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:59 schreef genakt het volgende:
[..]
mac![]()
nu is het dribbel het
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb deze week nog bij de mac gegeten
IK WIN
Neem overal goed de tijd voor en ga je vooral niet haasten.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef The_Dean het volgende:
Mensen nog tips/trics voor in de studio? Zaterdag gaat het gebeuren
Mac OSX kan gewoon windows HDD's lezen, maar windows die van Mac nietquote:Op donderdag 8 april 2010 23:04 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Mja, grootste nadeel is dat Apple altijd lekker op diens eigen eilandje blijft en je dus cross-platform vaak wel kan vergeten! Frustrerend in het geval van die harddisk toestand...
Gebruik AUB geen FAT meer, dat was misschien nog ooit leuk onder Windows 98... Leuk als je retroliefhebber bent, maar verder schiet je er niets mee op. Ik zou 'm mooi converteren naar NTFS via je Windows-PC. Via het commando convert zoals genakt ook al zei kun je dit gewoon doen met behoud van dataquote:Op donderdag 8 april 2010 22:45 schreef KaMo het volgende:
Nog een tip trouwens, je kan hem ook in 2 partities verdelen, eentje met Mac OS Uitgebreid en eentje met FAT
Mac ondersteunt niet het schrijven op ntfs schijven... dat is wat je normaal gebruikt, dus beetje jammer als je je HDD cross-platform wil gebruikenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:37 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mac OSX kan gewoon windows HDD's lezen, maar windows die van Mac niet
Erg vervelend van mac natuurlijk dat ze eigen structuur hebben zoiezo, dat moet ik toegeven
Het spijt me dat ik het geld heb om Apple producten te kopen, sorryquote:Op donderdag 8 april 2010 22:59 schreef genakt het volgende:
[..]
mac![]()
nu is het dribbel het
Linux dan weer welquote:Op donderdag 8 april 2010 23:48 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Mac ondersteunt niet het schrijven op ntfs schijven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |