Genoegquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:01 schreef Witchfynder het volgende:
Hoeveel takes zou Dean er inmiddels al op hebben zitten?.
Post eens een coherent verhaal johquote:Op zondag 11 april 2010 01:12 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Adrenaline heet het dit kan je zelf aanmaken![]()
Doe eens iets wat spannend isen vooral iets wat niet mag van de "Mag Nieters * " waar het land van vol zit
![]()
![]()
* Herkenbaar aan een CDA lidmaatschap en een NSB/NSDAP lidmaatschap van hun grootouders.
De volgende keer weer gewoon op de weg gaan rijden en geen arola's meer pesten.quote:Op zondag 11 april 2010 00:40 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Net heerlijk autogereden![]()
![]()
Stoplichtsprints allemaal gewonnen.
Lachen als je een anonieme auto rijdt die al die sjonnie's het nakijken geeft.
Hulde voor de wolf in schaapskleren![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb voorlopig weer een grijns op mijn porum
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yeahquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:19 schreef Patrijz het volgende:
[..]
ThnxErg veel opties voor wat ik gewend ben haha!
Lekker klooien met die effecten komende tijd...
[ afbeelding ]
Succes dudequote:Op zondag 11 april 2010 09:23 schreef Cynic het volgende:
Morgen!
Zometeen naar de studio, nog wat slagpartijen dubben.
Audi RS6?quote:
Goed planquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 09:23 schreef Cynic het volgende:
Morgen!
Zometeen naar de studio, nog wat slagpartijen dubben.
bierquote:
Gefeliciteerd inderdaad!quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:19 schreef Patrijz het volgende:
[..]
ThnxErg veel opties voor wat ik gewend ben haha!
Lekker klooien met die effecten komende tijd...
[ afbeelding ]
Ik ben zelf niet zo kapot van het goedkopere spul, maar ieder zijn ding. Die Vetta's/Flextones ben ik dan weer wél over te spreken!quote:Op zondag 11 april 2010 12:53 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd inderdaad!
Ik ben al 5 jaar een Line 6 user en nog steeds tot volle tevredenheid. Ze maken goed spul!
Ik denk dat je het in perspectief moet zien, met een spider heb je imo heel veel versterker voor je geld. De vetta (II) is natuurlijk echt geweldig!quote:Op zondag 11 april 2010 13:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo kapot van het goedkopere spul, maar ieder zijn ding. Die Vetta's/Flextones ben ik dan weer wél over te spreken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 april 2010 13:28 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik denk dat je het in perspectief moet zien, met een spider heb je imo heel veel versterker voor je geld. De vetta (II) is natuurlijk echt geweldig!Jij hebt em vast gecombineerd met die vette SG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Agreed! En ik ben natuurlijk een kijkshop versterkertje gewend en dit is ijn opstap naar een toch flik beter geluid haha en kan eindelijk eens met effecten kloten! Thnx voor de reacties...quote:Op zondag 11 april 2010 13:28 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik denk dat je het in perspectief moet zien, met een spider heb je imo heel veel versterker voor je geld.
tis niet veel, maar luister het eens. http://localnl.hyves.nlquote:Op zondag 11 april 2010 17:12 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Agreed! En ik ben natuurlijk een kijkshop versterkertje gewend en dit is ijn opstap naar een toch flik beter geluid haha en kan eindelijk eens met effecten kloten! Thnx voor de reacties...
Ben benieuwd wat de creatievelingen hier opgenomen hebben!
Hmm ik weet het niet, je stuur een signaal wat al door je voorversterker is gekomen weer een voorversterker in, ik weet niet in hoeverre dat kwaad kan ?quote:Op zondag 11 april 2010 17:48 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
zou dit kunnen werken? ik denk van wel, maar beetje huiverig om uit te proberen:
gitaar in amp x, dan de effect send in in de input amp y, en zo op 2 amps tegelijk bespelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |