quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die vent zingt nog zuiverder dan mij
Maar ik ga geheid een superstrak filmpje opnemen in de studio. Het is maar goed dat we allemaal van die serieuze, degelijke lui zijn.
We kijken uit naar pics/soundclips en ervaringen. Have fun!quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:45 schreef The_Dean het volgende:
Mannen, ik ben weg! Misschien update ik in de loop van de avond wel even.
veel plezierquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:45 schreef The_Dean het volgende:
Mannen, ik ben weg! Misschien update ik in de loop van de avond wel even.
dat is moeilijk wou je zeggenquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die vent zingt nog zuiverder dan mij
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:18 schreef Witchfynder het volgende:
Hooooooooooly waaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!! *heersch*
Fear Factoryquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:18 schreef Witchfynder het volgende:
Hooooooooooly waaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!! *heersch*
Ga eens opnemen jij!quote:
Spidersquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:15 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Ga eens opnemen jij!
Oh even tussen neus en lippen door... ben EINDELIJK van mn kijkshop versterker af... en mijn 'goedkope' epiphone sg special is ook vervangen door een fijne scheurgitaar!heb line 6 spider IV 30w en de prs tremonti se geprobeerd en gekocht... wat een verschil met wat ik gewend ben zeg!
Ik vermaak me wel de komende tijd!
Vet ding die Tremonti, zelf ook een tijdje naar gekekenquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:15 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Ga eens opnemen jij!
Oh even tussen neus en lippen door... ben EINDELIJK van mn kijkshop versterker af... en mijn 'goedkope' epiphone sg special is ook vervangen door een fijne scheurgitaar!heb line 6 spider IV 30w en de prs tremonti se geprobeerd en gekocht... wat een verschil met wat ik gewend ben zeg!
Mag ik ManoWar veel beter vinden dan dat ge-orgel-ge-jengelquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:14 schreef Witchfynder het volgende:
Stelletje faalhazen. Dat is van Dragonland!
FF, gatver
Dat mag, maar dan heb ik geen respect meer voor jequote:Op zaterdag 10 april 2010 19:13 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Mag ik ManoWar veel beter vinden dan dat ge-orgel-ge-jengel
Thnxquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:21 schreef blckbb het volgende:
[..]
Spiders
Gefeliciteerd met je aanwinst! heb zelf een 15 watt
quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan heb ik geen respect meer voor je.
.
sorry, ben het niet met je eens..quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:21 schreef blckbb het volgende:
[..]
Spiders
Gefeliciteerd met je aanwinst! heb zelf een 15 watt
een goede versterker is het halve werk!quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:15 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Ga eens opnemen jij!
Wil je ook wat?quote:Op zondag 11 april 2010 00:51 schreef Witchfynder het volgende:
Damn, welke drugs hebben die post veroorzaakt?.
Adrenaline heet het dit kan je zelf aanmakenquote:Op zondag 11 april 2010 00:51 schreef Witchfynder het volgende:
Damn, welke drugs hebben die post veroorzaakt?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |