middelvinger jahquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met welke vinger tap je trouwens? Op zich is het misschien wel handig om je nu al aan te leren je middelvinger te gebruiken.
Ja dat had ik ookquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met welke vinger tap je trouwens? Op zich is het misschien wel handig om je nu al aan te leren je middelvinger te gebruiken.
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat had ik ookgeleerd met m'n wijsvinger en er dan niet aan denken waar je je plectrum moet laten
als ik tap (oefen het nog niet veel... komt nog wel hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ook.
Omdat je wijsvinger in het begin ook vaak sterker is en je daarmee beter kan tappen. Maar ik ben later toch maar geswitched naar mijn middelvinger. Vooral als je even tussendoor wil tappen is dat wel zo makkelijk.
inderdaad daarom oefen ik met metronomequote:Op zaterdag 10 april 2010 12:27 schreef Patrijz het volgende:
[..]
als ik tap (oefen het nog niet veel... komt nog wel hoor) dan gebruik ik idd ook me wijsvinger haha maar met mn middelvinger gaat het opzich ook prima
vind timing alleen nog wel moeilijk in combinatie met de linkerhand (pull-offs/hammerons)... maar oefening baart kunst
Succes!quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:50 schreef The_Dean het volgende:
Zo, auto is klaar
Nu even een pizza, dan de rommel inpakken en bij de oefenruimte de rest inladen en dan eens even mijn onkunde op de plaat zetten
ik doe dat wel eens voor de gein, maar gebruik dan gewoon me plectrum. of is dat ontzettend verkeerd? klinkt wel goed iigquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ook.
Omdat je wijsvinger in het begin ook vaak sterker is en je daarmee beter kan tappen. Maar ik ben later toch maar geswitched naar mijn middelvinger. Vooral als je even tussendoor wil tappen is dat wel zo makkelijk.
Haha.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat had ik ookgeleerd met m'n wijsvinger en er dan niet aan denken waar je je plectrum moet laten
Hoor jij nu niet druk bezig te zijn in de studio?quote:
broekpaling ben je nou een wijf of een vent ?:(quote:
Nog niet, vanaf 17:00quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoor jij nu niet druk bezig te zijn in de studio?
Dan pas?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nog niet, vanaf 17:00
Nu de gitaren en zooi en koelbox inpakken en inladen, en dan zo naar de oefenruimte. Amps in de aanhanger smijten en gaan
Die vent zingt nog zuiverder dan mijquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:24 schreef TeleluvR het volgende:
Vanmiddag gaat Dean rocken als Rockin Henri:
Hehe, ik vind het best, maar dan moet je de rest eens horen! *klaagklaagquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan pas?
Dat is wel een beetje laat. Of gaan jullie vannacht door tot een uur of 5?
Wel even fotos maken he, ik ben benieuwd naar de amps etcquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die vent zingt nog zuiverder dan mij
Maar ik ga geheid een superstrak filmpje opnemen in de studio. Het is maar goed dat we allemaal van die serieuze, degelijke lui zijn.
Zijn spel is wel de reden dat ik geen filmpjes op youtube zet. Niet dat ik net zo slecht ben, maar ik kom wel akelig in de buurt. Ik hoef dat niet te delen met de wereld...quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die vent zingt nog zuiverder dan mij
Maar ik ga geheid een superstrak filmpje opnemen in de studio. Het is maar goed dat we allemaal van die serieuze, degelijke lui zijn.
Haha, onszelf kennende gaan we bakken met foto's en filmpjes makenquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:32 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Wel even fotos maken he, ik ben benieuwd naar de amps etc
Ik ga volgende keer ook na een keer oefenen opnemenquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zijn spel is wel de reden dat ik geen filmpjes op youtube zet. Niet dat ik net zo slecht ben, maar ik kom wel akelig in de buurt. Ik hoef dat niet te delen met de wereld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |