Bijzondere kwaliteiten?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:22 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog bijzondere kwaliteiten? Spreek je meerdere talen? Kun je programmeren of iets anders?
Arabisch. Ben je er zo één. Nou blijf dan maar daar we willen je niet hier in Nederland.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:26 schreef Madridista het volgende:
[..]
Bijzondere kwaliteiten?
Ik denk het niet.
Nederlands/engels. Maar dat kan iedereen. Ik spreek wel ook arabisch.
Dat wel.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:25 schreef JohnDDD het volgende:
Tickets Marokko-Nederland zijn heus niet zó duur. Daar kan de TS zo aan komen.
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:27 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Arabisch. Ben je er zo één. Nou blijf dan maar daar we willen je niet hier in Nederland.
Dit is een grapje natuurlijk, inkoppertje dus ik moest 'm maken.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:27 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Arabisch. Ben je er zo één. Nou blijf dan maar daar we willen je niet hier in Nederland.
Ik heb op Ryanair ook soms tickets gezien voor 5 euro richting Marokko of terug.quote:
Je hoeft het niet zelf uit te zoeken even een mailtje naar de ambasade is een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:30 schreef Madridista het volgende:
Ik zoek het zelf wel uit/
Ik ga wel een maandlang in een trappenhuis van een flat overnachten totdat ik mijn maandsalaris van de AH ontvang
Daarnaast nog hier en daar klusjes opknappen.
komt wel goed denk ik
Zal ik even gaan doenquote:Op woensdag 7 april 2010 22:32 schreef SwissDutchy het volgende:
[..]
Je hoeft het niet zelf uit te zoeken even een mailtje naar de ambasade is een stuk makkelijker.
Hoe wil je een baan krijgen zonder woonadres? Juist, niet dus.. (of het moet zwart zijn).quote:Op woensdag 7 april 2010 22:30 schreef Madridista het volgende:
Ik zoek het zelf wel uit/
Ik ga wel een maandlang in een trappenhuis van een flat overnachten totdat ik mijn maandsalaris van de AH ontvang
Daarnaast nog hier en daar klusjes opknappen.
komt wel goed denk ik
Ja, andere stad dan die met je langste wachtlijst voor woonruimte.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:22 schreef Madridista het volgende:
[..]
Is er dan een beter oplossing dan dat?
De gemeentewerkers?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoe wil je een baan krijgen zonder woonadres? Juist, niet dus.. (of het moet zwart zijn).
Krijg je in Afrika dan niet meteen een uitkering dan?quote:
Haha je zei zwart. En TS zit ergens in Afrikaquote:Op woensdag 7 april 2010 22:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoe wil je een baan krijgen zonder woonadres? Juist, niet dus.. (of het moet zwart zijn).
nee, dat is je doel, niks zwak.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:50 schreef Madridista het volgende:
Ik heb net van mijn ouders te horen gekregen dat ik een ticket krijg en dat ik morgen terug mag. Ook mag ik in hun huis in amsterdam blijven wonen als ik een school vind.
Beetje zwak als ik dit accepteer na al hun treiterijen afgelopen jaar.
Trouwens hier faal je met trollen. mensen die geen werkhebben in Nederland en daarom naar een ander land gaan hebben helemaal geen huis in Amsterdamquote:Op woensdag 7 april 2010 22:50 schreef Madridista het volgende:
Ik heb net van mijn ouders te horen gekregen dat ik een ticket krijg en dat ik morgen terug mag. Ook mag ik in hun huis in amsterdam blijven wonen als ik een school vind.
Zeker! Weigeren! Gewoon op eigen kracht gaan, hoor!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:50 schreef Madridista het volgende:
Ze hebben minstens een postadres nodig waar ze ook ingeschreven staan. Dat kan ook bij het Leger des Heils zijn.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:38 schreef SwissDutchy het volgende:
[..]
De gemeentewerkers?
Je kunt me niet wijsmaken dat een deel van die mensen geen zwerver is.
Tuurlijk moet je serieus reageren. Misschien is het wel echt!quote:Op woensdag 7 april 2010 23:16 schreef Chowi het volgende:
Mensen die serieus op dit topic reageren.. Zo goedgelovig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |