Er komt poep uit hoor!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Zucht!
Maar nog een keer dan, waarom doe je dan wel vingeren en ales daar?
Als het echt zo vies is en zo slecht volgens jou, waarom dat dan wel?
De anus stimuleren is heel wat anders dan poepstampen. Snap niet dat je het verschil niet ziet.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Zucht!
Maar nog een keer dan, waarom doe je dan wel vingeren en ales daar?
Als het echt zo vies is en zo slecht volgens jou, waarom dat dan wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Het gaat erom dat mensen veel te ver gaan met dat anusgedoe. Hoe moet je gaan zitten.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:54 schreef Waterpok het volgende:
ik klikte op de spoilerlink ;')
enneuh..je kan toch zien dat die aars vacuum getrokken isje ziet de randen nog zitten man...dit is dus geen resultaat van Anal
(en nu klik ik nergens meer op)
Ja, vies he, niet te diep erin steken, en niet te vaak doen. Kontje moet wel in vorm blijvenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mwah, het kan nog leuker.Je zoekt het zelf op, dus je creëert je eigen probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe het niet, dus voor mij is het geen probleem.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:54 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Je zoekt het zelf op, dus je creëert je eigen probleem
Ik had het over die linkjes mutsquote:Op donderdag 8 april 2010 20:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik doe het niet, dus voor mij is het geen probleem.
Ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook.Het is goed met jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef picodealion het volgende:
Hilarisch topic dit. ThunderBitch, je argumenten raken kant noch wal.
nee, van vaginale seks word je poesje zo lekker strak en spikspan.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, vies he, niet te diep erin steken, en niet te vaak doen. Kontje moet wel in vorm blijven
@ ThunderBitchquote:Op donderdag 8 april 2010 19:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het gaat erom dat mensen veel te ver gaan met dat anusgedoe. Hoe moet je gaan zitten.
Ja met van die uitgehoonde mosselen waar continu twee conussen tegelijk in hebben gezeten, of nee erger, grote dikke wijnflessen in van die gore vatsige wijvenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
nee, van vaginale seks word je poesje zo lekker strak en spikspan.
Heb genoeg argumenten aangedragen.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Inderdaad, kom eens met goede, onderbouwde argumenten ipv nutteloze nietszeggende filmpjes
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
nee, van vaginale seks word je poesje zo lekker strak en spikspan.
Voor mij waren ze nog niet overtuigend genoegquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb genoeg argumenten aangedragen.
Ik zeg nergens dat ik het afkeur, in de zin dat het niet zou mogen. Ik zeg alleen dat het niet voor bedoeld is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:37 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
Wat maakt het nu uit als 2 mensen er voor kiezen om anale sex te hebben, of dat nu penetreren met een pik of vinger of tong is.
Anus stimulatie kan juist heel lust opwekkend werken, dus ik zie het probleem niet.
Ik ben zelf geen liefhebber van anale sex, maar dat wil dus niet zeggen dat ik dit dan maar per definitie moet afkeuren.
Er zijn legio mensen die het heerlijk vinden dat er over ze heen gepist wordt, moet diy dan ook gelijk als walgelijk worden beschouwd door mensen die dat toevallig niet fijn vinden.
Laat iedereen nu in zijn en haar waarde en genieten van de dingen die ze doen of juist niet.
Dat is dan jammer, waarschijnlijk is het dan een onvermogen. Misschien kunnen we het dan omdraaien.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:02 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Voor mij waren ze nog niet overtuigend genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |