quote:Op woensdag 7 april 2010 20:58 schreef Puala het volgende:
Juistttttt en nu nodigt ie me uit om vriendjes te worden
* Puala rolt van de bank van het lachen
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:58 schreef Puala het volgende:
Juistttttt en nu nodigt ie me uit om vriendjes te worden
* Puala rolt van de bank van het lachen
tnkxquote:Op woensdag 7 april 2010 21:00 schreef Desunoto het volgende:
We hebben het over Kilian Tattooman
Laatste pagina van het vorige deel: Take Me Out #30 - NU! op tv!
stuur linkje naar dit (en vorige) topicquote:Op woensdag 7 april 2010 21:04 schreef Puala het volgende:hij heeft geantwoord op mijn pm
Kilian schreef:
Echt erg....ik heb geennide wat fok is.....
En hij eet pizzaquote:Op woensdag 7 april 2010 21:12 schreef Dingess het volgende:
http://kilians-mansion.hyves.nl/?ref=sr&pageid=9CJAC5JRP008OCK8#show_reactions_1=1&__state__=2
Muziek: Alicia Keys, Beyonce, R.Kelly, Sean Paul
Eten: Babi Pangang, Carpaccio, Lasagna, Loempia, pizza
Niks mis met deze artiesten natuurlijk, maar WTF! Kilian die naar Sean Paul luistert?
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:12 schreef Dingess het volgende:
Muziek: Alicia Keys, Beyonce, R.Kelly, Sean Paul
Niks mis met deze artiesten natuurlijk
Het is wel een mooie vrouw, qua gezicht, maar de rest hoeven ze niet in beeld te brengenquote:
Marloes is juist super mooi man.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:21 schreef Angelonfire23 het volgende:
Wat een LOSER, hij heeft tricky weggedrukt en die lelijke marloes meegenomen
Zou me niets verbazen als dat zo was.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:31 schreef UncleSam het volgende:
Wat zei die nou aan het eind, was hij stiekem geen 28, maar 34.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:31 schreef UncleSam het volgende:
Wat zei die nou aan het eind, was hij stiekem geen 28, maar 34.
Marloes is niet echt lelijk imo, maar wel een domme golddigger.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:21 schreef Angelonfire23 het volgende:
Interessante vraag.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:24 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Waarom drukt iedereen altijd Liset weg trouwens..
Kwam waarschijnlijk door het antwoord van Tricky.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:21 schreef Angelonfire23 het volgende:
Inderdaad wel schattig.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Interessante vraag.![]()
Ik denk door haar beugeltje en onverstaanbaar accent. Maar inderdaad, op zich is er niets mis mee.
Neequote:Op donderdag 8 april 2010 21:00 schreef Mummiepak het volgende:
Wat een rare verhoudingen had die 2e kerel z'n hoofd, of ligt dat aan mij?
Oh was zij die zo zat te zeiken dat die ouders het niet tof vonden als ze met een buitenlander thuis kwam? Té slecht voor woorden zeg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:10 schreef Mummiepak het volgende:
Ze neemt het leven niet serieus. Ik ook niet echt.![]()
Profiel van Erica: ze speelt bas! Me too! Helaas stemt ze hoogstwaarschijnlijk keihard PVV.
Weet nog wel dat ze iig bang was om haar portemonnee 'ineens' kwijt te raken tijdens de date.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:55 schreef Bevin het volgende:
Oh was zij die zo zat te zeiken dat die ouders het niet tof vonden als ze met een buitenlander thuis kwam?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:35 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ze iig bang was om haar portemonnee 'ineens' kwijt te raken tijdens de date.
k heb hem gezienquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:40 schreef Mummiepak het volgende:
Zo te zien heeft niemand gekeken, including me, dus dat wordt zo even Gemist.
en omdat de andere "kandidaat" Ammerins (?) wasquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:06 schreef Mummiepak het volgende:
2e kerel werd gekozen op basis van dat hij Feyenoord-supporter is.![]()
Hier laden ze iig wel..quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:38 schreef IceBeach het volgende:
Ligt het aan mijn pc of laden die grote filmpjes gewoon niet? De kleinere (profiel)filmpjes laden wel gewoon.
Doet het hier wel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:38 schreef IceBeach het volgende:
Ligt het aan mijn pc of laden die grote filmpjes gewoon niet? De kleinere (profiel)filmpjes laden wel gewoon.
Echt, die bril ookquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:04 schreef RedFever007 het volgende:
k heb hem gezienNiet echt bijzonder ofzo
en omdat de andere "kandidaat" Ammerins (?) was![]()
Prima reden, hand in hand ...quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:06 schreef Mummiepak het volgende:
2e kerel werd gekozen op basis van dat hij Feyenoord-supporter is.![]()
Hete boys voor jou je weetquote:Op maandag 12 april 2010 19:23 schreef Mummiepak het volgende:
Nou, straks gaan we weer van start.
Hopelijk een beetje leuk dit keer.
Idd.quote:
En z'n hoofd is verder zo rond.quote:Op maandag 12 april 2010 20:16 schreef Dingess het volgende:
Hij heeft btw wel een moeilijke kin op deze foto:
[ afbeelding ]
Ik denk het niet helemaal. Als hij gezegd had dat hij het even belangrijk vond dan zat 'ie met de meesten op 1 lijn. Maar belangrijker is echt... not done.quote:Op maandag 12 april 2010 20:22 schreef Mummiepak het volgende:
Uiterlijk belangrijker vinden dan innerlijk.![]()
Al doen die wijven dat daar massaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |