Je bent een heldquote:Op woensdag 7 april 2010 19:20 schreef golfer het volgende:
...een nieuw deel openen.
Terwijl er hier alvast voor morgen een heerlijk stoofpotje staat te sudderen.
heb net voor de tweede dag op een rij friet gegeten (zo anti-CULquote:Op woensdag 7 april 2010 19:21 schreef cybermans het volgende:
Ik ga maar eens besluiten of ik voor de XXL gyros ga of maar weer eens een steak neem
![]()
Klinkt als een verstandig ideequote:Op woensdag 7 april 2010 19:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb net geloof ik besloten morgen ook nog maar een dagje thuis te blijven.kijken of ik morgen weer een beetje in beweging kan komen zonder steeds duizelig te worden
Friet? Ik ken alleen patatquote:Op woensdag 7 april 2010 19:46 schreef Braamyo het volgende:
heb net voor de tweede dag op een rij friet gegeten (zo anti-CUL)
Hoi!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoi! Wat doe je, ben je single, hoe oud ben je en wat is je signature dish?
Toch wel behoorlijk verstopt en ontstoken ja.. Heb het vaker maar nog niet eerder zo sterk alleen op 1 plek! Als ik morgen Sam weer fatsoenlijk uit kan laten zonder duizelingen en vannacht ook gewoon kan slapen zonder door de pijn steeds wakker te worden dan ga ik vrijdag weer werken.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klinkt als een verstandig ideeBen je zo beroerd?
Het goeie antwoord was bakkeres geweest !quote:Op woensdag 7 april 2010 19:51 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Ben proefbakker, bezet, 26 lentes jong en dish watte?
En dat was na het bezoek aan mijn FoBo?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik geloof trouwens dat ik nu echt en helemaal over mn ex heen ben
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Goed bezigquote:Op woensdag 7 april 2010 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feliquote:Op woensdag 7 april 2010 19:57 schreef LieLie het volgende:
Ik ben best wel trots dat ik al voor de zesde keer in twee en halve week ben wezen hardlopen
En dat mijn broek al een beetje losser gaat
Bij dit eethuis voelde het meer aan alsof het vlees bijgerecht was XDquote:Op woensdag 7 april 2010 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Friet? Ik ken alleen patat
Maar wel een van mijn favoriete bijgerechten. Met lekkere zure mayo
Snap ik, ken ik ook heul ergquote:Op woensdag 7 april 2010 19:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thanx.. ben echt niet goed in ziek zijnklote verantwoordelijkheidsgevoel ook altijd
Ahhh jaquote:Op woensdag 7 april 2010 19:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het goeie antwoord was bakkeres geweest !
En signature Dish, ofwel je Signature qua Culinesse ofwel Welk voer maak jij echt poepgoed !
Jah, Jip en Janneke taal
Je hebt bakkeres ff gegoogelsquote:Op woensdag 7 april 2010 20:00 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ahhh jaff gegoogled
Dat moet dan zijn mijn wereld bekende yoghurt stoofperen cake
omdat ik totaal geen behoefte meer voel om te weten hoe het met hem gaat ofzo nee het laat me volledig koud en dat mag ook wel na al die tijdquote:
Het is een Cakequote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 7 april 2010 20:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat ik totaal geen behoefte meer voel om te weten hoe het met hem gaat ofzo nee het laat me volledig koud en dat mag ook wel na al die tijd
Je weet het maar nooit met jullie culinaire mensenquote:Op woensdag 7 april 2010 20:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het is een Cakedie word in mijn ervaring meestal koud geserveerd. Maar ik weet zeker dat jullie nu allemaal gaan roepen dat warm ook kan
Oh, hou op, hou opquote:Op woensdag 7 april 2010 20:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmmm warme cake met een beetje vanille ijs en slagroom![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:57 schreef Braamyo het volgende:
Goed bezigVoor sommige mensen blijf je altijd een zwak houden. Ondanks dat ik echt super blij ben met KaasplankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en wellicht nu gelukkiger ben dan met ex, zie ik mijn ex ook nog steeds als een waardevol mens en zou ik echt na moeten denken als hij weer terug zou willen naar ons.
En MeMo heeft ook een hele moeilijke weg bewandeld met haar ex, maar ik ben wel super trots op haar!
Goedzo! You go girlquote:Op woensdag 7 april 2010 20:02 schreef Memento-Mori het volgende:
omdat ik totaal geen behoefte meer voel om te weten hoe het met hem gaat ofzo nee het laat me volledig koud en dat mag ook wel na al die tijd
Heh bahquote:Op woensdag 7 april 2010 20:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmmm warme cake met een beetje vanille ijs en slagroom![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ik verdien gewoon ook een veel leukere, lekkere. slimmere en bovenal lievere vent
Ok. Wie ben je en wat heb je met MeMo gedaan?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:ik verdien gewoon ook een veel leukere, lekkere. slimmere en bovenal lievere vent
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ok. Wie ben je en wat heb je met MeMo gedaan?
Ik ga ook al een aantal jaren niet meer over mijn ex heen.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Daar is je ex vast heel blij meequote:Op woensdag 7 april 2010 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga ook al een aantal jaren nier meer over mijn ex heen.
ow, had ik nou niet van je verwachtquote:Op woensdag 7 april 2010 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga ook al een aantal jaren nier meer over mijn ex heen.
Laat kaasplankje dit niet lezenquote:Op woensdag 7 april 2010 20:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voor sommige mensen blijf je altijd een zwak houden. Ondanks dat ik echt super blij ben met Kaasplankjeen wellicht nu gelukkiger ben dan met ex, zie ik mijn ex ook nog steeds als een waardevol mens en zou ik echt na moeten denken als hij weer terug zou willen naar ons.
En MeMo heeft ook een hele moeilijke weg bewandeld met haar ex, maar ik ben wel super trots op haar!
http://www.thetasteoflife(...)52/las-vegas-nachos/quote:Op woensdag 7 april 2010 20:32 schreef LieLie het volgende:
Wie heeft er nog een leuk recept idee voor morgen? (dieetgeschikt)
Heb morgen wel wat tijd om iets lekkers te maken, maar weet even niet wat
Die uitspraak van chipsquote:Op woensdag 7 april 2010 20:34 schreef cybermans het volgende:
[..]
http://www.thetasteoflife(...)52/las-vegas-nachos/
volgens mij is het al die groentjes best gezond
wel wat tijdquote:Op woensdag 7 april 2010 20:32 schreef LieLie het volgende:
Wie heeft er nog een leuk recept idee voor morgen? (dieetgeschikt)
Heb morgen wel wat tijd om iets lekkers te maken, maar weet even niet wat
Nou, ik kan de hele dag wel wat aanrommelen, met wat studiedingen tussendoorquote:Op woensdag 7 april 2010 20:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wel wat tijd
hoeveel is dat (afgerond naar beneden want je wilt ook chillen)
zei iemand chillenquote:Op woensdag 7 april 2010 20:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wel wat tijd
hoeveel is dat (afgerond naar beneden want je wilt ook chillen)
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, ik kan de hele dag wel wat aanrommelen, met wat studiedingen tussendoor
quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:45 schreef Laydina het volgende:
Ik ga maar eens douchen.. er is toch niks op tv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertelquote:Op woensdag 7 april 2010 20:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Stem voor mijn befaamde Chicken Curry !maar die heb je in een half uurtje klaar + boodschappen
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]DOUCHEN !!!!
''YOU ME .....Wat?? Nooit van gehoord..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit nog ff tussen kunst & kitsch te kijken, maar ga zo boven lekker naar een nieuwe Wallander kijken.![]()
goedquote:
Rijst (afhankelijk van hoeveel honger je hebt en met hoeveel personen je bent)quote:
Hobbel aan de stuiterquote:Op woensdag 7 april 2010 20:55 schreef MissHobje het volgende:
Omg omg
Vanmiddag weer een bod gedaan op dat huis nr 2 waar we toch wel heel vliefd op zijn!
We hadden toch zoiets van hmm tis wel haalbaar, hadden het na laten rekenen enzo.
spanning en sensatie
Misschien morgen uitsluitselof maandag of zaterdag grrrrrrrrr
anyway 1nachtje werken nog en dan zaterdag een dagdienstje extra och komt goed
RTL 5quote:Op woensdag 7 april 2010 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat?? Nooit van gehoord..
Ik zit nog ff tussen kunst & kitsch te kijken, maar ga zo boven lekker naar een nieuwe Wallander kijken.
ohoh Spannend!quote:Op woensdag 7 april 2010 20:55 schreef MissHobje het volgende:
Omg omg
Vanmiddag weer een bod gedaan op dat huis nr 2 waar we toch wel heel vliefd op zijn!
We hadden toch zoiets van hmm tis wel haalbaar, hadden het na laten rekenen enzo.
spanning en sensatie
Misschien morgen uitsluitselof maandag of zaterdag grrrrrrrrr
anyway 1nachtje werken nog en dan zaterdag een dagdienstje extra och komt goed
Hoe was je eerste echte hele dag thuis DarkElf?quote:
Ik vroeg niet waar het op wasquote:Op woensdag 7 april 2010 20:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
RTL 5je huurt hem maar een keer want hij is nu nog bezig
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:07 schreef Laydina het volgende:
Ik vind he niks in ieder geval.. dus hij gaat zo mooi uit
Op tv ja? downloaden is the key. owja nieuwe afl lost zometeen maar eens kijkenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:08 schreef cybermans het volgende:
vanavond wel the pacific op tv begrijp ik (band of brothers maar dan de oorlog met Japan)
ik download ze ook, heb ze allemaal al gezien, TV hier is echt te klein, als ik thuis kom op vrijdag gaat download van 24 aan en dan genieten op normaal formaat tvquote:Op woensdag 7 april 2010 21:09 schreef Laydina het volgende:
[..]
Op tv ja? downloaden is the key. owja nieuwe afl lost zometeen maar eens kijken
24 dat echt nog nooit gekeken.. ja stukjes, maar vind ik niksquote:Op woensdag 7 april 2010 21:11 schreef cybermans het volgende:
ik download ze ook, heb ze allemaal al gezien, TV hier is echt te klein, als ik thuis kom op vrijdag gaat download van 24 aan en dan genieten op normaal formaat tv
24quote:Op woensdag 7 april 2010 21:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
24 dat echt nog nooit gekeken.. ja stukjes, maar vind ik niksWel jammer, want daar zijn wel veel afleveringen van
![]()
Welke volg je allemaal dan?
Oww je bent er zo 1.. zo'n stargate typequote:Op woensdag 7 april 2010 21:14 schreef cybermans het volgende:
[..]
24
The Pacific
en heb nog genoeg series thuis op DVD die ik zo nu en dan recycle (heb genoeg voor een jaar of 5, oa the unit, stargate en spooks (alhoewel ik daar achter mee loop))
fijn! lekker hoor weer thuis met de mr, in t zonnetje gezeten met de kattenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoe was je eerste echte hele dag thuis DarkElf?
Wel super om weer in je eigen omgeving te zijn he![]()
define stargate typequote:Op woensdag 7 april 2010 21:14 schreef Laydina het volgende:
[..]
Oww je bent er zo 1.. zo'n stargate type
Ik ben inmiddels bij ep 8 van s2.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:14 schreef cybermans het volgende:
[..]
24
The Pacific
en heb nog genoeg series thuis op DVD die ik zo nu en dan recycle (heb genoeg voor een jaar of 5, oa the unit, stargate en spooks (alhoewel ik daar achter mee loop))
als je 24 niet vanaf het begin volgt is er denk ik ook weinig touw aan vast te knopen
quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:18 schreef SeaOfLove het volgende:
zij die mooie bloemen hebben gekregen groeten u!
euh ja was dat nou WO? of HBO?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:20 schreef Aure het volgende:
Wow wat is het verschil groot zeg, tussen HBO en WO... Of misschien ligt het wel aan t feit dat het een kunstacademie isMaar ik had gewoon college in een normaal lokaal met maar 15 mensen ofzo. Het was veel persoonlijker en je kon gewoon fijn je vragen stellen wanneer je vragen had
En dat meisje vertelde me dat een of andere docent had gezegd dat ik heel welkom ben, dus als ik wil mag ik nog wel een keertje mee
Leuk leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |