Lekker met die Audi TT! Ik werd vanochtend rond 11:15 gebeld door privénummer, maar hij ging maar 1x over.. Beetje vaag. Bij mij is privé nml echt bijna altijd EW. Ik zit nu nog te wachten op een telefoontje.quote:Op maandag 19 april 2010 11:54 schreef Hojdhopper het volgende:
Morgen een Audi TT en twee andere minder leuke.Maar ik moet voor het eerst naar Athlon Almere, en ik hoor van jullie altijd dat je daar zo extra goed moet opletten enzo? Kan iemand nog even de punten op een rijtje zetten aub? (Ik hoor altijd iets over een krappe buffer???)
Hmm zo'n telefoontje had ik vanochtend ook, dacht dat m'n telefoon weer kuren had maar nu ik dit lees...ben iig wel beschikbaar voor morgen dus hopelijk bellen ze nog.quote:Op maandag 19 april 2010 15:45 schreef Mallet het volgende:
[..]
Lekker met die Audi TT! Ik werd vanochtend rond 11:15 gebeld door privénummer, maar hij ging maar 1x over.. Beetje vaag. Bij mij is privé nml echt bijna altijd EW. Ik zit nu nog te wachten op een telefoontje.
De buffer is echt geen big deal. Het is gewoon even weten hoe het moet.. Net zoals bij ING Breda bijvoorbeeld.
Ja, net weer en toen deed hij het wel normaal. Maar het was bij mij dus een of andere goede doelen werver helaas.quote:Op maandag 19 april 2010 16:44 schreef Mallet het volgende:
Echt? Weird man.. Net ook.. Ik let op mn telefoon en ineens zie ik dat ik een gemiste oproep heb.. Niks gehoord.. Dus ik EW maar gebeld, maar ze waren het niet. Vage zooi.
Welkom!quote:Op maandag 19 april 2010 17:49 schreef DoimeN het volgende:
3 ritjes in de pocket, jammer alleen dat ze erg kort zijn en veel ov bevatten
Edit: athlon almere, daar dump ik me oto atlijd in de eerste beste plek die ik zie, met de bocht mee naar links?
Ja dat weet jij inmiddels heel goed of niet?quote:Op maandag 19 april 2010 17:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij Athlon Almere moet je wel achteruit inparkeren. Verder wijst het zich vanzelf, hoewel je wel even moet opletten waar je moet inrijden. Het enige probleem is dat het een beetje krap is af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |