abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80418019
Dus ze houden wel echt dat eigen risico in dus. Ik dacht altijd dat dat een soort van bangmakerij was zodat je expres voorzichtig was. Hoe zat dat dan met die krasjes Irritatie? Was dat toen je achteruit moest draaien en toen een andere auto had geraakt? Ik kan me herinneren dat zoiets in de vorige topics voorbij is gekomen..
pi_80418088
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:47 schreef Mallet het volgende:
Dus ze houden wel echt dat eigen risico in dus. Ik dacht altijd dat dat een soort van bangmakerij was zodat je expres voorzichtig was. Hoe zat dat dan met die krasjes Irritatie? Was dat toen je achteruit moest draaien en toen een andere auto had geraakt? Ik kan me herinneren dat zoiets in de vorige topics voorbij is gekomen..
Ja, dat was dat geval inderdaad. En ze hebben die 75 euro echt ingehouden helaas.
pi_80418131
Nouja goed, dan weet ik dus waaraan mijn lage loon ligt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_80418344
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:50 schreef Hojdhopper het volgende:
Nouja goed, dan weet ik dus waaraan mijn lage loon ligt.
Die kans is vrij groot ja
Die tank heb je trouwens toch wel van je Esso-pas betaald?

Overigens valt hier net de post op de mat, maar m'n strookje nog niet
pi_80418485
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat het meestal wel even duurt voordat je je loonstrookje hebt. Soms wel meer dan een week.
pi_80419010
Nou een klein verslag dan maar, ik zit in de trein en heb verder niks beters te doen. Afgelopen woensdag dus slipcursus gehad.. Was absoluut de moeite waard, een van de nieuwe medewerksters: chris mocht meedoen en die leidde het ook soort van in goede banen.. Mocht overigens ook meteen een nieuwe ew tas vangen met wat te bikken (cola enz) de instructeur was echt een gekke kerel, intro gingover voetbal daarna over remweg met als conclusie dat we ons eigen allemaal nog een keer te pletter zouden rijden.. Waren met ongeveer 13 chauffeurs, dus twee man per auto, (mazda3 en toyotatjes diesel) was zeker wel gezellig, lekker ouwehoeren over het werk enz, verder had iedereen een walkietalkie waarover de instructeur bleerde wattie van ons wilde, eerst noodstops zonder abs steeds sneller (max 60) overigens heel chill werd totaal niet gezeurd als je autos tot de revlimiter trok enzo, sterker: op het laatst moest dat wel om de 60 te halen.. Daarna zelfde shit met abs en natuurlijk keertje omwisselen zodat iedereen het kon voelen.. Daarna uitwijk oefeningen en als laatste achtetwielslip herstellen. Je reed dan de natte baan op, gaf een ruk aan het stuur en bijrijder ging ff aan de handrem hangen... Dan herstellen of gewoon 3x heen en weer driften... Hoe beter je was hoe harder je steeds mocht.. Al met al zeer geslaagde avond, een aantal waren er bij ons met de auto dus heb met chris in de 107 van easyway nog een lift naar breda centraal gekregen
en ff ontopic: ik hike altijd in een beige/granieten/zwarte pantalon met overhemd
pi_80419065
Oja en de reden dat mij loon de allereerste keer zwaar tegenviel was omdat ik geen loonheffingskorting had..
pi_80419236
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:21 schreef Keuzer het volgende:
Verhaal Keuzer
Oké klinkt wel leuk! Je zit dus niet met een instructeur naast je! Ik heb Chris wel eens aan de telefoon idd, aardige vrouw?

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik met de auto of met het OV ga... Onze Peugeot 306 van 1993 moet voor 15 mei door de keuring, dus dat wacht ik ff af. De motortemperatuur loopt gigantisch op, dus dat moet sowieso eerst gefixt worden anders begin ik er niet aan.

Was je rond het opgegeven tijdstip klaar? Ik zou dan namelijk echt meteen er vandoor moeten om de laatste mogelijkheid te halen om thuis te komen.
pi_80419461
Haha ja we waren wel om halftien echt klaar.. Maar ik zou niet die 306 pakken dan.. Beter neem je het ov, of anders kan je bij mij in tilburg nog wel een luchtbed krijgen.. Chris is wel chill ja :p
pi_80433002
Knappe kerel die een diesel in een revlimiter kan krijgen (dat kan dus vrijwel niet ).
pi_80436607
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 23:18 schreef Maharbal het volgende:
Knappe kerel die een diesel in een revlimiter kan krijgen (dat kan dus vrijwel niet ).
wat dan? gewoon tot de 5/6 duizend toeren jagen toch? dat kan je al ni zn neutraal ? Revlimiter is toch gewoon toerenbegrezner
pi_80437820
Daarmee bedoel ik dus gewoon 5500 ongeveer ja. en als hij terugslaat dan doet de revlimiter dat.
pi_80438653
Een diesel haalt de 5.500 toeren vrijwel nooit, z'n trekvermogen is dan al LANG weg. Wie dus zo snel mogelijk wil optrekken en 5.500 toeren in een diesel maakt, doet iets fout

Je wil vaak al rond de 4.000 schakelen.

De 6.000 halen ze sowieso al nooit.
pi_80438736
Daar ging het helemaal niet om ik heb alleen gezegd dat het niet uitmaakte als je dat deed terwijl je op het natte optrok in zn 1 en hem perongeluk tegen zn plafond aan liet schieten. nu happy mr know it all?
pi_80438840
quote:
Op zondag 18 april 2010 10:08 schreef Keuzer het volgende:
Daar ging het helemaal niet om ik heb alleen gezegd dat het niet uitmaakte als je dat deed terwijl je op het natte optrok in zn 1 en hem perongeluk tegen zn plafond aan liet schieten. nu happy mr know it all?
En toch halen de meeste diesels de 5.500 toeren niet, ook niet in z'n 1 .

En nog steeds snap ik niet helemaal waarom je hem zo ver zou doortrekken, zelfs in z'n 1. Dan ben je het gros van je acceleratie kwijt omdat die koppelcurve vanaf 4.000 ofzo bijna instort alsof ie in een ravijn springt
pi_80438903
Je snapt het nog steeds niet he? Situatie: verse sneeuw, je hebt net noodstop gemaakt met abs dus je staat stil en je staat nog op het nat. Als je dan vol gas geeft dan gaan de wielen rond en rond maar jij gaat niet vooruit. Er wordt totaal niet aan de auto getrokken dus trekvermogen of niet hij haalt zn max lekker toch.
pi_80439010
quote:
Op zondag 18 april 2010 10:17 schreef Keuzer het volgende:
Je snapt het nog steeds niet he? Situatie: verse sneeuw, je hebt net noodstop gemaakt met abs dus je staat stil en je staat nog op het nat. Als je dan vol gas geeft dan gaan de wielen rond en rond maar jij gaat niet vooruit. Er wordt totaal niet aan de auto getrokken dus trekvermogen of niet hij haalt zn max lekker toch.
quote:
Op zondag 18 april 2010 10:08 schreef Keuzer het volgende:
Dat zei je niet .

En nog halen de meeste diesels de 5.500 niet, ook niet stilstaan met slippende wielen
pi_80439084
Bwaaap verrekte concurrent rechtenstudent... jij wordt nog een goede jurist

en dan waren dit speciale toverdiesels.. je weet he, japanners
pi_80439218
quote:
Op zondag 18 april 2010 10:28 schreef Keuzer het volgende:
Bwaaap verrekte concurrent rechtenstudent... jij wordt nog een goede jurist

en dan waren dit speciale toverdiesels.. je weet he, japanners
pi_80441579
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ehm, die 10l diesel wel, die 10l benzine die ik erna ingooide (om te mixen, dat zou werken volgens een paar personen), niet. Dus 17 euro ook naar de kut.
pi_80441637
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:23 schreef Keuzer het volgende:
Oja en de reden dat mij loon de allereerste keer zwaar tegenviel was omdat ik geen loonheffingskorting had..
Dat heb ik trouwens nooit gehad. Nouja, ik krijg nu wel 300 euro terug van sep-dec. Ook wel lekker dus.
pi_80444638
Met welke verhouding verkeerde brandstof zou je nog goed kunnen rijden denk je (iig genoeg om op de bestemming aan te komen en dom weg te lopen)? Bijvoorbeeld 10 op de 100 liter benzine in een diesel tank OID (ja, flink tankje gaat om 't idee)
pi_80454880
Ja nou ja, ik had 10L diesel getankt en gooide daar 10L benzine bij, 50/50 dus, dat zou wel kunnen volgens een paar mannen daar. Weliswaar was dit dus geen Golf van vóór '96, dus hielp het niet veel.
pi_80456089
Morgen om 10 voor 7 de deur uit...pff dat wordt bij ieder tankstation stoppen voor koffie .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')