Ja, dat was dat geval inderdaad. En ze hebben die 75 euro echt ingehouden helaas.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:47 schreef Mallet het volgende:
Dus ze houden wel echt dat eigen risico in dus. Ik dacht altijd dat dat een soort van bangmakerij was zodat je expres voorzichtig was. Hoe zat dat dan met die krasjes Irritatie? Was dat toen je achteruit moest draaien en toen een andere auto had geraakt? Ik kan me herinneren dat zoiets in de vorige topics voorbij is gekomen..
Die kans is vrij groot jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:50 schreef Hojdhopper het volgende:
Nouja goed, dan weet ik dus waaraan mijn lage loon ligt.
Mijn ervaring is dat het meestal wel even duurt voordat je je loonstrookje hebt. Soms wel meer dan een week.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot ja
Die tank heb je trouwens toch wel van je Esso-pas betaald?
Overigens valt hier net de post op de mat, maar m'n strookje nog niet
Oké klinkt wel leuk! Je zit dus niet met een instructeur naast je! Ik heb Chris wel eens aan de telefoon idd, aardige vrouw?quote:
wat dan? gewoon tot de 5/6 duizend toeren jagen toch? dat kan je al ni zn neutraal ? Revlimiter is toch gewoon toerenbegreznerquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:18 schreef Maharbal het volgende:
Knappe kerel die een diesel in een revlimiter kan krijgen (dat kan dus vrijwel niet).
En toch halen de meeste diesels de 5.500 toeren niet, ook niet in z'n 1quote:Op zondag 18 april 2010 10:08 schreef Keuzer het volgende:
Daar ging het helemaal niet omik heb alleen gezegd dat het niet uitmaakte als je dat deed terwijl je op het natte optrok in zn 1 en hem perongeluk tegen zn plafond aan liet schieten. nu happy mr know it all?
quote:Op zondag 18 april 2010 10:17 schreef Keuzer het volgende:
Je snapt het nog steeds niet he? Situatie: verse sneeuw, je hebt net noodstop gemaakt met abs dus je staat stil en je staat nog op het nat. Als je dan vol gas geeft dan gaan de wielen rond en rond maar jij gaat niet vooruit. Er wordt totaal niet aan de auto getrokken dus trekvermogen of niet hij haalt zn max lekker toch.
Dat zei je nietquote:Op zondag 18 april 2010 10:08 schreef Keuzer het volgende:
Daar ging het helemaal niet omik heb alleen gezegd dat het niet uitmaakte als je dat deed terwijl je op het natte optrok in zn 1 en hem perongeluk tegen zn plafond aan liet schieten. nu happy mr know it all?
quote:Op zondag 18 april 2010 10:28 schreef Keuzer het volgende:
Bwaaap verrekte concurrent rechtenstudent... jij wordt nog een goede jurist
en dan waren dit speciale toverdiesels.. je weet he, japanners
Ehm, die 10l diesel wel, die 10l benzine die ik erna ingooide (om te mixen, dat zou werken volgens een paar personen), niet. Dus 17 euro ook naar de kut.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot ja
Die tank heb je trouwens toch wel van je Esso-pas betaald?
Overigens valt hier net de post op de mat, maar m'n strookje nog niet
Dat heb ik trouwens nooit gehad. Nouja, ik krijg nu wel 300 euro terug van sep-dec. Ook wel lekker dus.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:23 schreef Keuzer het volgende:
Oja en de reden dat mij loon de allereerste keer zwaar tegenviel was omdat ik geen loonheffingskorting had..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |