abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80418019
Dus ze houden wel echt dat eigen risico in dus. Ik dacht altijd dat dat een soort van bangmakerij was zodat je expres voorzichtig was. Hoe zat dat dan met die krasjes Irritatie? Was dat toen je achteruit moest draaien en toen een andere auto had geraakt? Ik kan me herinneren dat zoiets in de vorige topics voorbij is gekomen..
pi_80418088
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:47 schreef Mallet het volgende:
Dus ze houden wel echt dat eigen risico in dus. Ik dacht altijd dat dat een soort van bangmakerij was zodat je expres voorzichtig was. Hoe zat dat dan met die krasjes Irritatie? Was dat toen je achteruit moest draaien en toen een andere auto had geraakt? Ik kan me herinneren dat zoiets in de vorige topics voorbij is gekomen..
Ja, dat was dat geval inderdaad. En ze hebben die 75 euro echt ingehouden helaas.
pi_80418131
Nouja goed, dan weet ik dus waaraan mijn lage loon ligt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_80418344
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:50 schreef Hojdhopper het volgende:
Nouja goed, dan weet ik dus waaraan mijn lage loon ligt.
Die kans is vrij groot ja
Die tank heb je trouwens toch wel van je Esso-pas betaald?

Overigens valt hier net de post op de mat, maar m'n strookje nog niet
pi_80418485
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Die kans is vrij groot ja
Die tank heb je trouwens toch wel van je Esso-pas betaald?

Overigens valt hier net de post op de mat, maar m'n strookje nog niet
Mijn ervaring is dat het meestal wel even duurt voordat je je loonstrookje hebt. Soms wel meer dan een week.
pi_80419010
Nou een klein verslag dan maar, ik zit in de trein en heb verder niks beters te doen. Afgelopen woensdag dus slipcursus gehad.. Was absoluut de moeite waard, een van de nieuwe medewerksters: chris mocht meedoen en die leidde het ook soort van in goede banen.. Mocht overigens ook meteen een nieuwe ew tas vangen met wat te bikken (cola enz) de instructeur was echt een gekke kerel, intro gingover voetbal daarna over remweg met als conclusie dat we ons eigen allemaal nog een keer te pletter zouden rijden.. Waren met ongeveer 13 chauffeurs, dus twee man per auto, (mazda3 en toyotatjes diesel) was zeker wel gezellig, lekker ouwehoeren over het werk enz, verder had iedereen een walkietalkie waarover de instructeur bleerde wattie van ons wilde, eerst noodstops zonder abs steeds sneller (max 60) overigens heel chill werd totaal niet gezeurd als je autos tot de revlimiter trok enzo, sterker: op het laatst moest dat wel om de 60 te halen.. Daarna zelfde shit met abs en natuurlijk keertje omwisselen zodat iedereen het kon voelen.. Daarna uitwijk oefeningen en als laatste achtetwielslip herstellen. Je reed dan de natte baan op, gaf een ruk aan het stuur en bijrijder ging ff aan de handrem hangen... Dan herstellen of gewoon 3x heen en weer driften... Hoe beter je was hoe harder je steeds mocht.. Al met al zeer geslaagde avond, een aantal waren er bij ons met de auto dus heb met chris in de 107 van easyway nog een lift naar breda centraal gekregen
en ff ontopic: ik hike altijd in een beige/granieten/zwarte pantalon met overhemd
pi_80419065
Oja en de reden dat mij loon de allereerste keer zwaar tegenviel was omdat ik geen loonheffingskorting had..
pi_80419236
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:21 schreef Keuzer het volgende:
Verhaal Keuzer
Oké klinkt wel leuk! Je zit dus niet met een instructeur naast je! Ik heb Chris wel eens aan de telefoon idd, aardige vrouw?

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik met de auto of met het OV ga... Onze Peugeot 306 van 1993 moet voor 15 mei door de keuring, dus dat wacht ik ff af. De motortemperatuur loopt gigantisch op, dus dat moet sowieso eerst gefixt worden anders begin ik er niet aan.

Was je rond het opgegeven tijdstip klaar? Ik zou dan namelijk echt meteen er vandoor moeten om de laatste mogelijkheid te halen om thuis te komen.
pi_80419461
Haha ja we waren wel om halftien echt klaar.. Maar ik zou niet die 306 pakken dan.. Beter neem je het ov, of anders kan je bij mij in tilburg nog wel een luchtbed krijgen.. Chris is wel chill ja :p
pi_80433002
Knappe kerel die een diesel in een revlimiter kan krijgen (dat kan dus vrijwel niet ).
pi_80436607
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 23:18 schreef Maharbal het volgende:
Knappe kerel die een diesel in een revlimiter kan krijgen (dat kan dus vrijwel niet ).
wat dan? gewoon tot de 5/6 duizend toeren jagen toch? dat kan je al ni zn neutraal ? Revlimiter is toch gewoon toerenbegrezner
pi_80437820
Daarmee bedoel ik dus gewoon 5500 ongeveer ja. en als hij terugslaat dan doet de revlimiter dat.
pi_80438653
Een diesel haalt de 5.500 toeren vrijwel nooit, z'n trekvermogen is dan al LANG weg. Wie dus zo snel mogelijk wil optrekken en 5.500 toeren in een diesel maakt, doet iets fout

Je wil vaak al rond de 4.000 schakelen.

De 6.000 halen ze sowieso al nooit.
pi_80438736
Daar ging het helemaal niet om ik heb alleen gezegd dat het niet uitmaakte als je dat deed terwijl je op het natte optrok in zn 1 en hem perongeluk tegen zn plafond aan liet schieten. nu happy mr know it all?
pi_80438840
quote:
Op zondag 18 april 2010 10:08 schreef Keuzer het volgende:
Daar ging het helemaal niet om ik heb alleen gezegd dat het niet uitmaakte als je dat deed terwijl je op het natte optrok in zn 1 en hem perongeluk tegen zn plafond aan liet schieten. nu happy mr know it all?
En toch halen de meeste diesels de 5.500 toeren niet, ook niet in z'n 1 .

En nog steeds snap ik niet helemaal waarom je hem zo ver zou doortrekken, zelfs in z'n 1. Dan ben je het gros van je acceleratie kwijt omdat die koppelcurve vanaf 4.000 ofzo bijna instort alsof ie in een ravijn springt
pi_80438903
Je snapt het nog steeds niet he? Situatie: verse sneeuw, je hebt net noodstop gemaakt met abs dus je staat stil en je staat nog op het nat. Als je dan vol gas geeft dan gaan de wielen rond en rond maar jij gaat niet vooruit. Er wordt totaal niet aan de auto getrokken dus trekvermogen of niet hij haalt zn max lekker toch.
pi_80439010
quote:
Op zondag 18 april 2010 10:17 schreef Keuzer het volgende:
Je snapt het nog steeds niet he? Situatie: verse sneeuw, je hebt net noodstop gemaakt met abs dus je staat stil en je staat nog op het nat. Als je dan vol gas geeft dan gaan de wielen rond en rond maar jij gaat niet vooruit. Er wordt totaal niet aan de auto getrokken dus trekvermogen of niet hij haalt zn max lekker toch.
quote:
Op zondag 18 april 2010 10:08 schreef Keuzer het volgende:
Daar ging het helemaal niet om ik heb alleen gezegd dat het niet uitmaakte als je dat deed terwijl je op het natte optrok in zn 1 en hem perongeluk tegen zn plafond aan liet schieten. nu happy mr know it all?
Dat zei je niet .

En nog halen de meeste diesels de 5.500 niet, ook niet stilstaan met slippende wielen
pi_80439084
Bwaaap verrekte concurrent rechtenstudent... jij wordt nog een goede jurist

en dan waren dit speciale toverdiesels.. je weet he, japanners
pi_80439218
quote:
Op zondag 18 april 2010 10:28 schreef Keuzer het volgende:
Bwaaap verrekte concurrent rechtenstudent... jij wordt nog een goede jurist

en dan waren dit speciale toverdiesels.. je weet he, japanners
pi_80441579
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Die kans is vrij groot ja
Die tank heb je trouwens toch wel van je Esso-pas betaald?

Overigens valt hier net de post op de mat, maar m'n strookje nog niet
Ehm, die 10l diesel wel, die 10l benzine die ik erna ingooide (om te mixen, dat zou werken volgens een paar personen), niet. Dus 17 euro ook naar de kut.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_80441637
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 14:23 schreef Keuzer het volgende:
Oja en de reden dat mij loon de allereerste keer zwaar tegenviel was omdat ik geen loonheffingskorting had..
Dat heb ik trouwens nooit gehad. Nouja, ik krijg nu wel 300 euro terug van sep-dec. Ook wel lekker dus.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_80444638
Met welke verhouding verkeerde brandstof zou je nog goed kunnen rijden denk je (iig genoeg om op de bestemming aan te komen en dom weg te lopen)? Bijvoorbeeld 10 op de 100 liter benzine in een diesel tank OID (ja, flink tankje gaat om 't idee)
pi_80454880
Ja nou ja, ik had 10L diesel getankt en gooide daar 10L benzine bij, 50/50 dus, dat zou wel kunnen volgens een paar mannen daar. Weliswaar was dit dus geen Golf van vóór '96, dus hielp het niet veel.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_80456089
Morgen om 10 voor 7 de deur uit...pff dat wordt bij ieder tankstation stoppen voor koffie .
pi_80456236
Ik zou school hebben, maar een gedeelte van de groep is op studiereis naar Suriname en zit daar momenteel nog vast. Het zou zo`n uitwisselingsdag worden met ervaringen whatever. Wellicht krijg ik nog spoedritten, anders maar ff de stad in. Dinsdag ben ik ook beschikbaar.

Ik stop bij ritten van minimaal 'n uur ook meestal wel een keer bij een tankstation! Soms moet ik naar de wc maar soms ook om gewoon ff een kop koffie te halen. De tijd dat je in het ov zit is ook niet altijd echt "pauze" omdat het soms maar stukken zijn van 45 minuten met 3x n overstap.. En dan moet je nog opletten ook waar je eruit moet.
pi_80456800
Kga elke week 2x 6:40 de deur uit voor Athlon :p Stop onderweg ook genoeg
pi_80457963
Morgen weer om 7.15 in Amersfoort zijn, lekker lang dagje werken.

Werd vanochtend gebeld of ik tijd had deze week voor een 3-daagse trip naar Rome met een klant. Leek me ontzettend chill maar uiteindelijk bleek dat de klant weer kon vliegen dus had hij geen chauffeur nodig, jammer
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_80475636
Morgen een Audi TT en twee andere minder leuke. Maar ik moet voor het eerst naar Athlon Almere, en ik hoor van jullie altijd dat je daar zo extra goed moet opletten enzo? Kan iemand nog even de punten op een rijtje zetten aub? (Ik hoor altijd iets over een krappe buffer???)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_80478806
Valt wel mee, wachten tot het hek opengaat.
Juiste garagedeur nemen.
Rustig naar binnen rijden.
Eerst rechtdoor en dan met de bocht naar links.
Vervolgens in een vak zetten.
Raam open, sleutels op het dashboardkastje laten liggen. En de kentekenpapieren + ritbon naar binnen brengen en laten tekenen

[ Bericht 9% gewijzigd door Mathijz op 19-04-2010 15:29:58 ]
pi_80484293
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:54 schreef Hojdhopper het volgende:
Morgen een Audi TT en twee andere minder leuke. Maar ik moet voor het eerst naar Athlon Almere, en ik hoor van jullie altijd dat je daar zo extra goed moet opletten enzo? Kan iemand nog even de punten op een rijtje zetten aub? (Ik hoor altijd iets over een krappe buffer???)
Lekker met die Audi TT! Ik werd vanochtend rond 11:15 gebeld door privénummer, maar hij ging maar 1x over.. Beetje vaag. Bij mij is privé nml echt bijna altijd EW. Ik zit nu nog te wachten op een telefoontje.

De buffer is echt geen big deal. Het is gewoon even weten hoe het moet.. Net zoals bij ING Breda bijvoorbeeld.
pi_80486306
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:45 schreef Mallet het volgende:

[..]

Lekker met die Audi TT! Ik werd vanochtend rond 11:15 gebeld door privénummer, maar hij ging maar 1x over.. Beetje vaag. Bij mij is privé nml echt bijna altijd EW. Ik zit nu nog te wachten op een telefoontje.

De buffer is echt geen big deal. Het is gewoon even weten hoe het moet.. Net zoals bij ING Breda bijvoorbeeld.
Hmm zo'n telefoontje had ik vanochtend ook, dacht dat m'n telefoon weer kuren had maar nu ik dit lees...ben iig wel beschikbaar voor morgen dus hopelijk bellen ze nog.
pi_80486409
Echt? Weird man.. Net ook.. Ik let op mn telefoon en ineens zie ik dat ik een gemiste oproep heb.. Niks gehoord.. Dus ik EW maar gebeld, maar ze waren het niet. Vage zooi.
pi_80486983
quote:
Op maandag 19 april 2010 16:44 schreef Mallet het volgende:
Echt? Weird man.. Net ook.. Ik let op mn telefoon en ineens zie ik dat ik een gemiste oproep heb.. Niks gehoord.. Dus ik EW maar gebeld, maar ze waren het niet. Vage zooi.
Ja, net weer en toen deed hij het wel normaal. Maar het was bij mij dus een of andere goede doelen werver helaas.
pi_80488382
Net nog 2 ritten gekregen. Wel 2uur en 15 minuten reizen naar mijn startadres, maar dat maakt me weinig uit en ben ik wel gewend.
  maandag 19 april 2010 @ 17:49:52 #186
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_80488902
3 ritjes in de pocket, jammer alleen dat ze erg kort zijn en veel ov bevatten

Edit: athlon almere, daar dump ik me oto atlijd in de eerste beste plek die ik zie, met de bocht mee naar links?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_80489189
Bij Athlon Almere moet je wel achteruit inparkeren. Verder wijst het zich vanzelf, hoewel je wel even moet opletten waar je moet inrijden. Het enige probleem is dat het een beetje krap is af en toe.
pi_80489523
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:49 schreef DoimeN het volgende:
3 ritjes in de pocket, jammer alleen dat ze erg kort zijn en veel ov bevatten

Edit: athlon almere, daar dump ik me oto atlijd in de eerste beste plek die ik zie, met de bocht mee naar links?
Welkom!
Met de bocht naar links wil zeggen dat je niet gelijk de eerste rij pakt maar een stukje verder de 2e neemt. Dan kan je vervolgens gewoon achteruit inparkeren. Als je gelijk de eerste rij zou nemen wordt het lastig, want dan staan de auto's in tegengestelde rijrichting.
pi_80489695
Oke nouja ik zal het wel zien. En anders doe ik het nog een keer als ie niet goed staat. Bij ING had ik inderdaad ook wat moeite de eerste keer. Wat doen ze toch allemaal moeilijk, waren ze allemaal maar zoals Koopman.

Welk transportformulier (inname) moet je eigenlijk gebruiken voor Athlon Almere, gewoon dezelfde als voor Nijmegen of die 'pre check' die er ook tussen staat?

[ Bericht 21% gewijzigd door Hojdhopper op 19-04-2010 18:20:25 ]
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_80489911
Niet het pre-check formulier nemen. Gewoon athlon_innameformulier. Volgens mij staat er ook in je ritgegevens dat je niet het pre check formulier moet gebruiken...
pi_80489947
Diegene waar je geen schade op hoeft te zetten.
pi_80494481
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij Athlon Almere moet je wel achteruit inparkeren. Verder wijst het zich vanzelf, hoewel je wel even moet opletten waar je moet inrijden. Het enige probleem is dat het een beetje krap is af en toe.
Ja dat weet jij inmiddels heel goed of niet? eenrichtingverkeer mn lul
pi_80494521
Het lukte wel altijd om hem in te parkeren
pi_80494597
Het was toch grappig
pi_80494705
Stiekem ben je wel een klapjosti als je niet doorhebt dat alle auto's JOUW kant op staan gericht...en dat het dus best logisch is dat je omrijdt
pi_80494761
Jaja, ik weet het nou wel
pi_80498014
heb het ook de eerste keer andersom gedaan hoor :p 2x steken en ownen
pi_80498548
En ook ik moet bekennen dat ik een keer de niet-logische weg heb gekozen. De eerste keer dat ik daar kwam heb ik hem eerst richting wasstraat gestoken en toen achteruit het parkeervak in.

Ik faal altijd met het parkeren daar.. Als ik uitstap denk ik altijd.. Oh ik mag best wel wat meer naar voren.. Ik ben ook wel eens gevraagd om hem even wat anders neer te zetten door een medewerker .

Nu ik het toch over Almere heb.. Ik zag daar vorige week een vrouwlijke hiker! Jawel.. En ze zag er nog goed uit ook! Beetje jammer van de uggs maar dat zal wel lekker zitten ofzo . Ze was een A3 achteruit aan het inparkeren. Ik heb maar 2x een meid gezien.. Waarvan er een net een jongen was.
pi_80499391
Nou zo te horen zal ik morgen wel goed op moeten letten.. maarja boeieeeend! Laatste ritje lekker terugbanjeren in die audi. Als het weer nou lekker blijft.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_80505383
Hier regent het op moment heb ook het idee dat er weinig hikers zijn op dit moment, vandaag een prive chauffeur tegengekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')