Ijskoud water gebruiken inderdaad.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Óf, en dat schiet me nu te binnen, doet de watertemperatuur er echt toe? Het is nu natuurlijk wel warmer dan van de winter, maar vorig jaar lukte het wel altijd..
Misschien heeft 'ie wel nieuwe keukenkastjes.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:02 schreef nexus-pilot het volgende:
Mag ik de ingrediënten weten van je recept?
Misschien zitten er gelatine afbrekende-enzymen in 1 van je ingrediënten die er voorheen niet waren.
Echt slim van El bulli om al die zo verfoeide E-nummers in een trendy potje als culinaire ingredienten op de markt te zetten. Het zijn helaas gewoon dezelfde stabilisatoren en verdikkingsmiddelen als de industrie gebruikt...quote:Op donderdag 8 april 2010 04:01 schreef Snellekok het volgende:
ik zou later geen producten toevoegen aan je compositie.... dan is je receptuur anders
gelatine kan je ook gewoon in warme melk oplossen
jekan eventueel gelei suiker gebruiken ipv gewone (mocht er suiker in je receptuur zitten)
je hebt geen dure texturas hiervoor nodig
Eh, duitse degelijkheid.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:46 schreef 08gnoT. het volgende:
Nee ook niet. De lepel is ook geen ander materiaal of zo.
Het was met ijskoud water nog steeds niet zoals ik hoopte gisteren dus ik heb Dr Oekter eenmailtje gestuurd, maar ik weet uit ervaring dat zij met een brief reageren dus dat kan wel even duren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |