quote:
Maar zie je zelf ook of dat niet?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar dat geeft helemaal niks ik lach zelf altijd het hardst om mijn eigen blunders
jaaaaaaaaaahquote:
quote:
Yeah baby!!quote:
hihi een typo in de TT. -Oh dan is het een trevlandtopicquote:Op woensdag 7 april 2010 18:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Men moet wel kunnen zien dat het een TT van mij is
Ratelquote:Op woensdag 7 april 2010 18:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben liefGoedenavond allemaal.
Zo iets jaquote:Op woensdag 7 april 2010 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Yeah baby!!![]()
[..]
[i[hihi een typo in de TT. -Oh dan is het een trevlandtopic[/i]
Meestal wel maar soms ook niet.quote:
nietus wij zijn allemaal even liefquote:
Maar als je niet goed uitkijkt en je beland in de plantenbak op je werk dan merk je zo'n blunder echt wel op hoorquote:
Ik had het meer over taal foutenquote:Op woensdag 7 april 2010 18:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar als je niet goed uitkijkt en je beland in de plantenbak op je werk dan merk je zo'n blunder echt wel op hoor
Daar heb ik gelukkig nooit last van gehad.quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 7 april 2010 18:15 schreef Panda72 het volgende:
maar ik ga mijn klaarmaken om naar les te gaan
Trevquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Trev
Dank je, heeft niet geholpen. KutHeineken.
Mn homie had ;t meegenomen.quote:
Stoepquote:
Ik wou net al zeggenquote:Op woensdag 7 april 2010 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanaf 1:10![]()
En ja het is een jongen en ik zit editie.nl te kijken
Ik ga niet meer naar mn badeendradio luisteren als ik in bad zit, hoor elke keer GNR voorbij komen. Psalms begint al boos te worden omdat ik elke keer aan jou denk ipv aan hem als ik in bad zitquote:
Sinds wanneer hebben ze daar de soundmixshow?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij kijkt dat ook hequote:
Jij vertelt 'm ook echt álles hè.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet meer naar mn badeendradio luisteren als ik in bad zit, hoor elke keer GNR voorbij komen. Psalms begint al boos te worden omdat ik elke keer aan jou denk ipv aan hem als ik in bad zit
Taiwanese Idolsquote:Op woensdag 7 april 2010 18:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze daar de soundmixshow?
Hell noquote:
Hij zingtquote:Op woensdag 7 april 2010 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan ook wel lezen maar wat die gast doet
quote:
Tering.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Mika kan hogerquote:Op woensdag 7 april 2010 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar zo hoog kan toch nooit gezond zijn
castrate FTWquote:Op woensdag 7 april 2010 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tering.WHAHAHAHA Ja nu je het zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hm, als ik me zou laten castreren, dan zal m'n haar niet uitvallen.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja en... het lijkt mij gewoon niet gezond
[..]
Liever hij dan ik
Je ballen zijn je mannelijkheid ja.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hm, als ik me zou laten castreren, dan zal m'n haar niet uitvallen.
Dilemma, dilemma.
Maar wat heb ik aan zelfvertrouwen als ik toch geen libido meer heb?quote:
Jouw haarquote:
Gelukkig maken je bijnieren ook nog testosteron aan.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar wat heb ik aan zelfvertrouwen als ik toch geen libido meer heb?
Nu maak je het voor mij alleen maar erger als het moment dan eindelijk daar is. Dat ik voor de spiegel sta en dan ''OH MIJN GOD IK KRIJG INHAMMEN''.quote:
Veel testosteron?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig maken je bijnieren ook nog testosteron aan.
Dan zijn we toch nog gelukkig getrouwdquote:Op woensdag 7 april 2010 18:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nu maak je het voor mij alleen maar erger als het moment dan eindelijk daar is. Dat ik voor de spiegel sta en dan ''OH MIJN GOD IK KRIJG INHAMMEN''.
of een heel kort jurkjequote:
Hoe kort is je jurkje, hoe lang is je vest?quote:
Zijn we al getrouwd als ik 20 ben?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan zijn we toch nog gelukkig getrouwd
Dat weet ik niet. Vraag aan een biologieleraar.quote:
Oké.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Vraag aan een biologieleraar.
Babyjurkje.quote:
Jurkje net onder mn kontquote:Op woensdag 7 april 2010 18:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe kort is je jurkje, hoe lang is je vest?
Doe eens normaal jongeman.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nu maak je het voor mij alleen maar erger als het moment dan eindelijk daar is. Dat ik voor de spiegel sta en dan ''OH MIJN GOD IK KRIJG INHAMMEN''.
Bij sommige mannen is dat best logischquote:Op woensdag 7 april 2010 18:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat jij je op je 15e daar al druk om maakt zeg
Mijn vader had het ook al heel vroeg. Voor mij duurt het waarschijnlijk ook niet lang meer.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat jij je op je 15e daar al druk om maakt zeg
Ik wil wel jouw kindjes dragen he.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké.
En anders slik ik finasteride. Dat maakt m'n zaad dood, maar ik blijf toch m'n ballen houden.
Tuurlijk wel, sommigen kunnen dat gewoonquote:Op woensdag 7 april 2010 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan vriezen we m'n zaad in op m'n 15/16e.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil wel jouw kindjes dragen he.
Ik wil jouw roze jurkje hebbenquote:Op woensdag 7 april 2010 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jurkje net onder mn kont![]()
Paarse vest
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan vriezen we m'n zaad in op m'n 15/16e.
Doe mij maar liever lage stemmenquote:Op woensdag 7 april 2010 18:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, sommigen kunnen dat gewoon
Mannen die hoog zingendat is knap
Ryo van 9GOATS BLACK OUTdie kan ook hoog zeg, tering.
Axl Rose is de uitkomst.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie juist tof.
Eerst heel laag, dan heel hoog en zo. Gewoon variatie.
Of je moet me nu zwanger maken.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan vriezen we m'n zaad in op m'n 15/16e.
Ik welquote:Op woensdag 7 april 2010 19:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar stoep nu je toch over hem hebt weet jij welke woorden je van zijn naam kan maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga morgen de gyn bellen om m;n spiraaltje te laten verwijderen.quote:
Mikaquote:Op woensdag 7 april 2010 18:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, sommigen kunnen dat gewoon
Mannen die hoog zingendat is knap
Ryo van 9GOATS BLACK OUTdie kan ook hoog zeg, tering.
Oral Sex.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar stoep nu je toch over hem hebt weet jij welke woorden je van zijn naam kan maken?
Zet dat eens in een spoiler ofzoquote:
Helemaal toppie.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga morgen de gyn bellen om m;n spiraaltje te laten verwijderen.
Deed ik net alquote:Op woensdag 7 april 2010 19:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zet dat eens in een spoiler ofzo
Wat doe je dit weekend?quote:
Braafquote:
Helemaal niks. Alleen zondag ben ik bezet.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat doe je dit weekend?
[..]
Braaf
Stoep gaat mij zwanger maken.quote:
Zaterdag ben je bezet door mij.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Helemaal niks. Alleen zondag ben ik bezet.
Dat klopt.quote:
Dat komt nogquote:
En nachtquote:
Hij moet me toch zwanger maken.quote:
Ik weet htquote:
Engerdquote:
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:24 schreef eNGine10 het volgende:
@TT
6 pagina's geduurd voordat ik zeker wist dat ik hier mocht posten
oh nu zie ik pas liever staan, dacht dat er lieve users stond.quote:
Je zit pas op pag 3 hoor. Bij huppel op pag 1.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:24 schreef eNGine10 het volgende:
@TT
6 pagina's geduurd voordat ik zeker wist dat ik hier mocht posten
1quote:Op woensdag 7 april 2010 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je zit pas op pag 3 hoor. Bij huppel op pag 1.
Wat ken je me goedquote:Op woensdag 7 april 2010 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je zit pas op pag 3 hoor. Bij huppel op pag 1.
Moest lieve staanquote:Op woensdag 7 april 2010 19:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oh nu zie ik pas liever staan, dacht dat er lieve users stond.
en wat dan nog?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oh nu zie ik pas liever staan, dacht dat er lieve users stond.
150 pppquote:
Goed vooral omdat ik weer lekker ga bowlenquote:Op woensdag 7 april 2010 19:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
trev![]()
![]()
Nah, kan beter...![]()
Daar?![]()
[..]
ik twijfelde of mijn knuffelgehalte hoog genoeg wasquote:
Dat lijkt me echt kutquote:
Ja. Krijg ik nu dat roze jurkje?quote:
Die smiley, niet jij!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
trev![]()
![]()
Nah, kan beter...![]()
Daar?![]()
[..]
Gezellig.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed vooral omdat ik weer lekker ga bowlen![]()
Ik vind 50 ppp te weinig eigenlijk, maar mijn pc trekt ;t niet als ik meer ppp doequote:Op woensdag 7 april 2010 19:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik twijfelde of mijn knuffelgehalte hoog genoeg was![]()
[..]
Dat lijkt me echt kutBlijf je constant zoeken.
* Stoeprand meldt.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden mij in het echt anders ook eng...
Ja maar sommige mensen vinden mij ook engquote:Op woensdag 7 april 2010 19:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden mij in het echt anders ook eng...
* Stoeprand meldt.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar sommige mensen vinden mij ook engIk ben 3 turven hoog!
Vind je mij eng?quote:
Ja maar op een andere manier dan eng-engquote:
Jij mag mijn roze jurkje wel hebben hoorquote:Op woensdag 7 april 2010 19:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Krijg ik nu dat roze jurkje?
Spannend-eng?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja maar op een andere manier dan eng-eng
Hopen dat m;n kont erin pastquote:Op woensdag 7 april 2010 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag mijn roze jurkje wel hebben hoor
Ik vind jou ook spannendquote:
waar heb je tussen gezeten?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
ok de nagels aan mn linkerhand zijn bijna paars
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:44 schreef Dewardo het volgende:
100 ppp
bij minder komt het te vaak voor dat ik een half uur zit te F5'en voordat ik door heb dat men op de andere pagina verder is gegaan
oh een tip btw, zet em op 101 dan.. anders komt post 301 op de 4e pagina.. moet je die extra aan gaan klikken..allemaal frustratie!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]_!
Ik denk dat ik ;m ook maar tijdelijk in ga stellen op 100 ppp
Dat vind ik juist handiger. Dan weet ik dat ;ie vol isquote:Op woensdag 7 april 2010 19:48 schreef Dewardo het volgende:
[..]
oh een tip btw, zet em op 101 dan.. anders komt post 301 op de 4e pagina.. moet je die extra aan gaan klikken..allemaal frustratie!
nagellak schatquote:
Niet in een SCquote:
aflevering 1 is top van The Pacific!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:52 schreef Stoeprand het volgende:
Straks Criminal Minds, en voor het eerst The Pacific.
NIKS VERKLAPPENquote:Op woensdag 7 april 2010 19:53 schreef Dewardo het volgende:
[..]
aflevering 1 is top van The Pacific!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ambition is a poor excuse for not having sense enough to be lazy" - Edgar Bergen
CMquote:Op woensdag 7 april 2010 19:52 schreef Stoeprand het volgende:
Straks Criminal Minds, en voor het eerst The Pacific.
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:54 schreef Dewardo het volgende:
[..]NAH KUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Schijnt spectaculair te worden omdat weet ik veel hoeveelste aflevering.quote:
[..]NEEEEEEEEEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
[..]Ik kijk het toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er al heel veel gezien.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Schijnt spectaculair te worden omdat weet ik veel hoeveelste aflevering.
van wat voor muziek hou je dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit zo eens rond te kijken op last.fm he. En ik luister echt extreem weinig muziek heb ik ontdekt
Mjah goede vraagquote:
Je hebt ook nog maar een paar nummers geluisterdquote:Op woensdag 7 april 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit zo eens rond te kijken op last.fm he. En ik luister echt extreem weinig muziek heb ik ontdekt
ja, ik ben nog niet zo niks hequote:
Dan nog. Dat is in 2 weken tijd dus he. Ik luister zelden tot nooit muziek op mn laptop/pc. Ik zet veel liever een cd op, liefst origineel ook nogquote:Op woensdag 7 april 2010 20:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt ook nog maar een paar nummers geluisterd
Alleen als Raph weg is toch?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog. Dat is in 2 weken tijd dus he. Ik luister zelden tot nooit muziek op mn laptop/pc. Ik zet veel liever een cd op, liefst origineel ook nogmaar zelfs dat doe ik haast nooit
Dan veel meer ja.quote:
quote:
Jij weet echt niet wie de baas in huis is daar.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:13 schreef Dewardo het volgende:
[..]
![]()
doen we bij onze hond ook, als de baas van huis is een muziekje opzetten..
Ik moest best hard lachenquote:Op woensdag 7 april 2010 20:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij weet echt niet wie de baas in huis is daar.
Raph niet denk ikquote:
Die moest idd lachen als een boer met kiespijnquote:
ohja ik moet nog steeds een afspraak bij zowel de tandarts als de opticien makenquote:Op woensdag 7 april 2010 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die moest idd lachen als een boer met kiespijn
Dat vermoedde ik alquote:Op woensdag 7 april 2010 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die moest idd lachen als een boer met kiespijn
Ik moest eigenlijk weer een controle voor m;n lenzen hebben vorigem aand maar ahd geen afspraak gemaaktquote:Op woensdag 7 april 2010 20:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ohja ik moet nog steeds een afspraak bij zowel de tandarts als de opticien maken
36.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Red mij, Stoep wil 28 kinderen van mij
quote:
OMGquote:Op woensdag 7 april 2010 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Damn dan heb je echt wel een uitgeflubberde kut
Ik zeg max 2 kids en wil stoep er meer dan poept ie ze zelf maar uitquote:Op woensdag 7 april 2010 20:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OMGDan wil niemand me meer doen
En zo wel, dan voel ik er niks van
Ik weet het niet. Zie ik dan wel.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg max 2 kids en wil stoep er meer dan poept ie ze zelf maar uit![]()
En nu ga ik even foto's maken van mn roze jurkjes zodat je kan kiezen welke je wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Soepjurkje![]()
[ afbeelding ]
ook beetje soepjurkje
[ afbeelding ]
extreem strak en van gladde stof jurkje
[ afbeelding ]
DW WAT JE OOK DOET DE SPOILER NIET OPENEN!!!!!Ik las Stoepjurkje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Nee deze jurkjes zijn niet voor jouquote:
Wat jammer nou.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee deze jurkjes zijn niet voor jou
En DW heeft eerste keusquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Soepjurkje![]()
[ afbeelding ]
ook beetje soepjurkje
[ afbeelding ]
extreem strak en van gladde stof jurkje
[ afbeelding ]
DW WAT JE OOK DOET DE SPOILER NIET OPENEN!!!!!Die laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 2e heeft huppelkind aangehad toen ik ;m voor moest stellen als Bart Junior
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ok. Ik heb hem 1 keer aangehad, toen maar besloten dat het toch niks voor mij wasquote:Op woensdag 7 april 2010 21:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die laatste
Die 2e heeft huppelkind aangehad toen ik ;m voor moest stellen als Bart Junior
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:Ik heb de spoiler wel geopend. Deze vind ik niet zo eng wat ik vreselijk enge beesten vind zijn tarantula's ik snap niet dat mensen die als huisdier hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Hopen dat ik ;m pas.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok. Ik heb hem 1 keer aangehad, toen maar besloten dat het toch niks voor mij was![]()
Volgens mij is dat ook echt zo;n jurkje waar je niks onderaan kanquote:
Die vind ik dan weer niet zo engquote:Op woensdag 7 april 2010 21:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb de spoiler wel geopend. Deze vind ik niet zo eng wat ik vreselijk enge beesten vind zijn tarantula's ik snap niet dat mensen die als huisdier hebben
Bh en string zie je erdoor jaquote:Op woensdag 7 april 2010 21:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook echt zo;n jurkje waar je niks onderaan kan
Doe ik wel hotpants aan.quote:
Of ik maak Ez blij door er helemaal niks onderaan te doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe ik wel hotpants aan.en geen bh.
Dat kan je ook doen jaquote:Op woensdag 7 april 2010 21:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of ik maak Ez blij door er helemaal niks onderaan te doen.
Doe maar nietquote:
Waar?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb een dichtgegroeid piercinggaatje dat ontsteekt
Lipquote:
Waarom heb je die laten dichtgroeien dan?quote:
Ze bleven vervelend doen, wilden niet goed genezen enzo.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom heb je die laten dichtgroeien dan?
Nee.quote:
Headache.quote:
Ja, verdomme. Straks maar in m;n bed gaan liggen.quote:
Das best vervelend,quote:Op woensdag 7 april 2010 22:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, verdomme. Straks maar in m;n bed gaan liggen.
Ja nogal.quote:
heb 1 warsteiner gehad en 3 van die kleine heineken.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
De volgende keer toch maar wat minder drinken van dat gerij
Was toch dan bij warsteiner geblevenquote:Op woensdag 7 april 2010 22:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
heb 1 warsteiner gehad en 3 van die kleine heineken.
Ja ik weet ;t.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was toch dan bij warsteiner gebleven
Omdat ;t heineken schroefdop was, en ik ging proberen ;t open te maken met m;n tiet.quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat ;t heineken schroefdop was, en ik ging proberen ;t open te maken met m;n tiet.
Neequote:
Lekker slapenquote:
HELDIN!quote:
Multitasken ftwquote:
ZULLEN WE WEER CAMMEN?quote:
Ik zie een vrouw met een kind.quote:
Nee, want dan moet ik de hele kamer verlichten wil je me kunnen zienquote:
Hier staat The Pacific opquote:Op woensdag 7 april 2010 22:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zie een vrouw met een kind.
En....
Een vrouw zonder kind.
Een soort van hotel
Een paar mannen
Papierwerk..
En volgensmij zag ik net Herman den Blijker ofzo.
Gemeen.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik de hele kamer verlichten wil je me kunnen zien
En niet meer met mijquote:
Nu heb je er niks aan want je ziet me toch niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zullen we dat dan maar eens een keertje proberen
Ik zei ook niet nu proberen maar een keertjequote:Op woensdag 7 april 2010 22:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu heb je er niks aan want je ziet me toch niet.
Klopt!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zei ook niet nu proberen maar een keertje
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu heb je er niks aan want je ziet me toch niet.
Knuffeltjequote:Op woensdag 7 april 2010 22:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
Net terug uit Imax... How to train your dragon 3d... echt te
morgen 2e date
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 april 2010 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga m;n nest maar eens opzoeken denk ik..
slaap lekker schatquote:Op woensdag 7 april 2010 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga m;n nest maar eens opzoeken denk ik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:03 schreef DevilsWhore het volgende:
Welterusten liefjes
Fijn dromen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Hee Kzquote:
Goed hoor!quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed hoor!
Hetzelfde als jij aan kijken, maar dat wist je al
zo echt wel!!quote:Op woensdag 7 april 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee Kz![]()
Die film is dus een aanrader?
Ja goed.... leuke dag gehad (ondanks dat ik gesloopt was van amper slapenquote:
Misschien toch maar wat meer slapen vannacht?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zo echt wel!!heb hem wel in Imax theater gezien
[..]
Ja goed.... leuke dag gehad (ondanks dat ik gesloopt was van amper slapen) en kersje op de taart is natuurlijk afspraak voor 2e date morgen
Hoezo vanwege de date?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik ga mijn best doe, weer ff melatonine innemen, maar ben nog steeds onrustig van binnen
sinds gister... daarom kon ik ook niet slapen (ik adhd? kom je daar nou bijquote:
Ik zei niksquote:Op woensdag 7 april 2010 23:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sinds gister... daarom kon ik ook niet slapen (ik adhd? kom je daar nou bij)
En waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:17 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb een sticker op de kat geplakt
Ik heb een kat op een sticker geplakt
Ik heb een sticker in de kat geplakt.
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |