quote:
Maar zie je zelf ook of dat niet?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar dat geeft helemaal niks ik lach zelf altijd het hardst om mijn eigen blunders
jaaaaaaaaaahquote:
quote:
Yeah baby!!quote:
hihi een typo in de TT. -Oh dan is het een trevlandtopicquote:Op woensdag 7 april 2010 18:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Men moet wel kunnen zien dat het een TT van mij is
Ratelquote:Op woensdag 7 april 2010 18:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben liefGoedenavond allemaal.
Zo iets jaquote:Op woensdag 7 april 2010 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Yeah baby!!![]()
[..]
[i[hihi een typo in de TT. -Oh dan is het een trevlandtopic[/i]
Meestal wel maar soms ook niet.quote:
nietus wij zijn allemaal even liefquote:
Maar als je niet goed uitkijkt en je beland in de plantenbak op je werk dan merk je zo'n blunder echt wel op hoorquote:
Ik had het meer over taal foutenquote:Op woensdag 7 april 2010 18:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar als je niet goed uitkijkt en je beland in de plantenbak op je werk dan merk je zo'n blunder echt wel op hoor
Daar heb ik gelukkig nooit last van gehad.quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 7 april 2010 18:15 schreef Panda72 het volgende:
maar ik ga mijn klaarmaken om naar les te gaan
Trevquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Trev
Dank je, heeft niet geholpen. KutHeineken.
Mn homie had ;t meegenomen.quote:
Stoepquote:
Ik wou net al zeggenquote:Op woensdag 7 april 2010 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanaf 1:10![]()
En ja het is een jongen en ik zit editie.nl te kijken
Ik ga niet meer naar mn badeendradio luisteren als ik in bad zit, hoor elke keer GNR voorbij komen. Psalms begint al boos te worden omdat ik elke keer aan jou denk ipv aan hem als ik in bad zitquote:
Sinds wanneer hebben ze daar de soundmixshow?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij kijkt dat ook hequote:
Jij vertelt 'm ook echt álles hè.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet meer naar mn badeendradio luisteren als ik in bad zit, hoor elke keer GNR voorbij komen. Psalms begint al boos te worden omdat ik elke keer aan jou denk ipv aan hem als ik in bad zit
Taiwanese Idolsquote:Op woensdag 7 april 2010 18:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze daar de soundmixshow?
Hell noquote:
Hij zingtquote:Op woensdag 7 april 2010 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan ook wel lezen maar wat die gast doet
quote:
Tering.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Mika kan hogerquote:Op woensdag 7 april 2010 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar zo hoog kan toch nooit gezond zijn
castrate FTWquote:Op woensdag 7 april 2010 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tering.WHAHAHAHA Ja nu je het zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hm, als ik me zou laten castreren, dan zal m'n haar niet uitvallen.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja en... het lijkt mij gewoon niet gezond
[..]
Liever hij dan ik
Je ballen zijn je mannelijkheid ja.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hm, als ik me zou laten castreren, dan zal m'n haar niet uitvallen.
Dilemma, dilemma.
Maar wat heb ik aan zelfvertrouwen als ik toch geen libido meer heb?quote:
Jouw haarquote:
Gelukkig maken je bijnieren ook nog testosteron aan.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar wat heb ik aan zelfvertrouwen als ik toch geen libido meer heb?
Nu maak je het voor mij alleen maar erger als het moment dan eindelijk daar is. Dat ik voor de spiegel sta en dan ''OH MIJN GOD IK KRIJG INHAMMEN''.quote:
Veel testosteron?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig maken je bijnieren ook nog testosteron aan.
Dan zijn we toch nog gelukkig getrouwdquote:Op woensdag 7 april 2010 18:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nu maak je het voor mij alleen maar erger als het moment dan eindelijk daar is. Dat ik voor de spiegel sta en dan ''OH MIJN GOD IK KRIJG INHAMMEN''.
of een heel kort jurkjequote:
Hoe kort is je jurkje, hoe lang is je vest?quote:
Zijn we al getrouwd als ik 20 ben?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan zijn we toch nog gelukkig getrouwd
Dat weet ik niet. Vraag aan een biologieleraar.quote:
Oké.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Vraag aan een biologieleraar.
Babyjurkje.quote:
Jurkje net onder mn kontquote:Op woensdag 7 april 2010 18:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe kort is je jurkje, hoe lang is je vest?
Doe eens normaal jongeman.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nu maak je het voor mij alleen maar erger als het moment dan eindelijk daar is. Dat ik voor de spiegel sta en dan ''OH MIJN GOD IK KRIJG INHAMMEN''.
Bij sommige mannen is dat best logischquote:Op woensdag 7 april 2010 18:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat jij je op je 15e daar al druk om maakt zeg
Mijn vader had het ook al heel vroeg. Voor mij duurt het waarschijnlijk ook niet lang meer.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat jij je op je 15e daar al druk om maakt zeg
Ik wil wel jouw kindjes dragen he.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké.
En anders slik ik finasteride. Dat maakt m'n zaad dood, maar ik blijf toch m'n ballen houden.
Tuurlijk wel, sommigen kunnen dat gewoonquote:Op woensdag 7 april 2010 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan vriezen we m'n zaad in op m'n 15/16e.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil wel jouw kindjes dragen he.
Ik wil jouw roze jurkje hebbenquote:Op woensdag 7 april 2010 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jurkje net onder mn kont![]()
Paarse vest
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan vriezen we m'n zaad in op m'n 15/16e.
Doe mij maar liever lage stemmenquote:Op woensdag 7 april 2010 18:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, sommigen kunnen dat gewoon
Mannen die hoog zingendat is knap
Ryo van 9GOATS BLACK OUTdie kan ook hoog zeg, tering.
Axl Rose is de uitkomst.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie juist tof.
Eerst heel laag, dan heel hoog en zo. Gewoon variatie.
Of je moet me nu zwanger maken.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan vriezen we m'n zaad in op m'n 15/16e.
Ik welquote:Op woensdag 7 april 2010 19:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar stoep nu je toch over hem hebt weet jij welke woorden je van zijn naam kan maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga morgen de gyn bellen om m;n spiraaltje te laten verwijderen.quote:
Mikaquote:Op woensdag 7 april 2010 18:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, sommigen kunnen dat gewoon
Mannen die hoog zingendat is knap
Ryo van 9GOATS BLACK OUTdie kan ook hoog zeg, tering.
Oral Sex.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar stoep nu je toch over hem hebt weet jij welke woorden je van zijn naam kan maken?
Zet dat eens in een spoiler ofzoquote:
Helemaal toppie.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga morgen de gyn bellen om m;n spiraaltje te laten verwijderen.
Deed ik net alquote:Op woensdag 7 april 2010 19:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zet dat eens in een spoiler ofzo
Wat doe je dit weekend?quote:
Braafquote:
Helemaal niks. Alleen zondag ben ik bezet.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat doe je dit weekend?
[..]
Braaf
Stoep gaat mij zwanger maken.quote:
Zaterdag ben je bezet door mij.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Helemaal niks. Alleen zondag ben ik bezet.
Dat klopt.quote:
Dat komt nogquote:
En nachtquote:
Hij moet me toch zwanger maken.quote:
Ik weet htquote:
Engerdquote:
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:24 schreef eNGine10 het volgende:
@TT
6 pagina's geduurd voordat ik zeker wist dat ik hier mocht posten
oh nu zie ik pas liever staan, dacht dat er lieve users stond.quote:
Je zit pas op pag 3 hoor. Bij huppel op pag 1.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:24 schreef eNGine10 het volgende:
@TT
6 pagina's geduurd voordat ik zeker wist dat ik hier mocht posten
1quote:Op woensdag 7 april 2010 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je zit pas op pag 3 hoor. Bij huppel op pag 1.
Wat ken je me goedquote:Op woensdag 7 april 2010 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je zit pas op pag 3 hoor. Bij huppel op pag 1.
Moest lieve staanquote:Op woensdag 7 april 2010 19:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oh nu zie ik pas liever staan, dacht dat er lieve users stond.
en wat dan nog?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oh nu zie ik pas liever staan, dacht dat er lieve users stond.
150 pppquote:
Goed vooral omdat ik weer lekker ga bowlenquote:Op woensdag 7 april 2010 19:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
trev![]()
![]()
Nah, kan beter...![]()
Daar?![]()
[..]
ik twijfelde of mijn knuffelgehalte hoog genoeg wasquote:
Dat lijkt me echt kutquote:
Ja. Krijg ik nu dat roze jurkje?quote:
Die smiley, niet jij!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
trev![]()
![]()
Nah, kan beter...![]()
Daar?![]()
[..]
Gezellig.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed vooral omdat ik weer lekker ga bowlen![]()
Ik vind 50 ppp te weinig eigenlijk, maar mijn pc trekt ;t niet als ik meer ppp doequote:Op woensdag 7 april 2010 19:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik twijfelde of mijn knuffelgehalte hoog genoeg was![]()
[..]
Dat lijkt me echt kutBlijf je constant zoeken.
* Stoeprand meldt.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden mij in het echt anders ook eng...
Ja maar sommige mensen vinden mij ook engquote:Op woensdag 7 april 2010 19:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden mij in het echt anders ook eng...
* Stoeprand meldt.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar sommige mensen vinden mij ook engIk ben 3 turven hoog!
Vind je mij eng?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |