En hoeveel radicale moslims telt Nederland nu echt onder de bijna 1 miljoen die Nederland rijk is? Als we het hebben over een paar duizend, dan denk ik dat ik ik het nog overschat.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:44 schreef IHVK het volgende:
En dan heb ik het niet eens over moslims in Nederland die de term amper kennen.
Excusesquote:Op donderdag 8 april 2010 17:57 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat het opvallend is dat niemand het hier nog genoemd heeft. In forumdiscussies kom je namelijk vrij regelmatig wijsneuzen tegen die denken dat ze een groots islamitisch/links complot doorgrond hebben en dat alle moslims voor de camera jokken.
Ik ben het dan ook met jou eens dat dat complete lulkoek is, dacht dat dat ook wel duidelijk naar voren kwam, aangezien het in het verlengde van de opmerking van IHVK en het grapje van Bernhard lag, maar blijkbaar niet. Wind je niet zo op joh.
quote:
Gelukkig, ik begon al even te twijfelen. Excuus voor de onduidelijkheid voor mensen die het niet zagen, volgende keer maar een hoop smileys doen of zo.quote:
Als je de kans krijgt, zou je het boek van Gunther Walraff eens moeten lezen over de periode dat hij undercover bij Bild Zeitung werkte. Boeiende beschrijving van de manier waarop je als journalist wordt opgejut om exact te schrijven wat leidinggevenden willen.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Ach ja.... ze kregen niet voor niets een verschijningsverbod van 1945 tot 1949....
Waarom niet? Waarom heb jij Malcolm X als avatar?quote:
Ik heb het item gezien en kreeg niet meteen die indruk. Wel heerst er een concensus onder moslims dat het ok is om te liegen tegen de Nederlander als het in hun voordeel is. Ik ben een wijsneus maar heb wel een redelijke kijk op bepaalde niet westerse groeperingen in Europa. De Islam word meestal misbruikt door bepaalde mensen om hun rotzooi goed te praten. Blijft wel een feit dat de cultuur gestaaft is op diezelfde Islam.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:57 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat het opvallend is dat niemand het hier nog genoemd heeft. In forumdiscussies kom je namelijk vrij regelmatig wijsneuzen tegen die denken dat ze een groots islamitisch/links complot doorgrond hebben en dat alle moslims voor de camera jokken.
Ik ben het dan ook met jou eens dat dat complete lulkoek is, dacht dat dat ook wel duidelijk naar voren kwam, aangezien het in het verlengde van de opmerking van IHVK en het grapje van Bernhard lag, maar blijkbaar niet. Wind je niet zo op joh.
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:44 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik heb het item gezien en kreeg niet meteen die indruk. Wel heerst er een concensus onder moslims dat het ok is om te liegen tegen de Nederlander als het in hun voordeel is. Ik ben een wijsneus maar heb wel een redelijke kijk op bepaalde niet westerse groeperingen in Europa. De Islam word meestal misbruikt door bepaalde mensen om hun rotzooi goed te praten. Blijft wel een feit dat de cultuur gestaaft is op diezelfde Islam.
Mensen die moe zijn kunnen beter gaan slapen... Oh wacht je sliep al anders had je wellicht mijn woorden kunnen beamen. Moslims vertrouwen elkaar geeneensquote:Op donderdag 8 april 2010 19:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te moe om nog tegen dit soort ridicule dingen in te gaan.
Over niet-samenhangende argumentatie gesproken.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Mensen die moe zijn kunnen beter gaan slapen... Oh wacht je sliep al anders had je wellicht mijn woorden kunnen beamen. Moslims vertrouwen elkaar geeneens
Jij bent zelf Moslim en woont in Rotterdam volgens mij? Zeg eens eerlijk, vertrouw je mensen die je kent zodanig dat je ze 100% vertrouwd ? Zou je je mobieltje of portomonee op tafel laten liggen als je met stel 14 man waarvan overwegend moslim is laten liggen ?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Over niet-samenhangende argumentatie gesproken.
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:44 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik heb het item gezien en kreeg niet meteen die indruk. Wel heerst er een concensus onder moslims dat het ok is om te liegen tegen de Nederlander als het in hun voordeel is. Ik ben een wijsneus maar heb wel een redelijke kijk op bepaalde niet westerse groeperingen in Europa. De Islam word meestal misbruikt door bepaalde mensen om hun rotzooi goed te praten. Blijft wel een feit dat de cultuur gestaaft is op diezelfde Islam.
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:59 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Goede reactieHeb je ook nog iets te melden of ga je de gebeten hond kat spelen ?
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Over niet-samenhangende argumentatie gesproken.
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te moe om nog tegen dit soort ridicule dingen in te gaan.
...quote:Op donderdag 8 april 2010 19:58 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Jij bent zelf Moslim en woont in Rotterdam volgens mij? Zeg eens eerlijk, vertrouw je mensen die je kent zodanig dat je ze 100% vertrouwd ? Zou je je mobieltje of portomonee op tafel laten liggen als je met stel 14 man waarvan overwegend moslim is laten liggen ?
Eerlijk zeggen he ?
Ik ben zelf in mijn 11 jaar in het MO nog nooit bestolen. Heb meerdere malen mijn portemonnee of telefoon in een koffietent laten liggen, en altijd heb ik hem weer terug gekregen.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:58 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Jij bent zelf Moslim en woont in Rotterdam volgens mij? Zeg eens eerlijk, vertrouw je mensen die je kent zodanig dat je ze 100% vertrouwd ? Zou je je mobieltje of portomonee op tafel laten liggen als je met stel 14 man waarvan overwegend moslim is laten liggen ?
Eerlijk zeggen he ?
Aangenomen dat je een expat bent ofzo is dat niet echt representatief. Daarnaast is de sociale controle en de wetten zijn ook strikter.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben zelf in mijn 11 jaar in het MO nog nooit bestolen. Heb meerdere malen mijn portemonnee of telefoon in een koffietent laten liggen, en altijd heb ik hem weer terug gekregen.
Heb je een fiets? Zo ja, ga fietsen..quote:Op donderdag 8 april 2010 20:15 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Aangenomen dat je een expat bent ofzo is dat niet echt representatief. Daarnaast is de sociale controle en de wetten zijn ook strikter.
Precies. Als die kut-Marokkaantjes al naar de moskee gaan, dan doen ze dat meer om Pa & Ma tevreden te houden, net zoals ik vroeger 1 keer per maand naar de kerk gesleurd had. Nu kom ik er nooit meerquote:Op donderdag 8 april 2010 20:43 schreef JohnDDD het volgende:
Moslims zijn vrij streng wat betreft "niet stelen" e.d. Moslims die echt gelovig zijn en goed de letter van de Koran volgen plegen geen geweldsmisdrijven en stelen ook niet. Het is onzin om te zeggen als Marokkanen iets stelen dat het de schuld van "moslims" is. Dat zijn officieel misschien Moslims, maar dat is net zo officieel als mijn moeder die misschien officieel nog katholiek is, maar ook mij op de wereld heeft gezet zonder ooit te trouwen en er flink op los neukt.
Het is juist een logische reactie, omdat je niet met argumenten komt. Je zegt gewoon: "Het is zo, want ik heb er een redelijke kijk op. Of vertrouw jij soms alle moslims?" Dat eerste is natuurlijk kul; iemand kan ook over jou allerlei dingen insinueren door te beweren dat hij jou goed bestudeerd heeft. Blijkbaar hebben andere mensen met een redelijke kijk een andere indruk. Wat nu?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:59 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Goede reactieHeb je ook nog iets te melden of ga je de gebeten hond kat spelen ?
Interessant plaatje, waar komt deze vandaan?quote:Op donderdag 8 april 2010 01:20 schreef maartena het volgende:
Tja.....
En aanhangers van WELKE partij lezen voornamelijk de Telegraaf?
[ afbeelding ]
Juist ja, de PVV.
En dan het gek vinden dat de PVV een redelijke aanhang heeft..... De Telegraaflezer leest dit artikel vanmorgen in de krant, GELOOFT het direct, en denkt dat die wijk bestaat uit een sharia-aanhangende, conservatieve moslims die de wijk "in rep en roer" brengen.
Gelukkig is zelfs Geenstijl verstandiger......
Die foto's van de vlagverbrandingen en dreigementen van blokkade's van producten uit Denemarken naar aanleiding van de Cartoons van Kurt Westergaard zijn zeker ook geshopt/bedachtquote:Op donderdag 8 april 2010 08:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ieder bericht met moslims en woedend erin kun je sowieso met een heel grote korrel zout nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |