abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80050774
Ik wil graag binnenort een iMAC i5 halen dus hoeft momenteel geen krachtpatser in mijn PC .

Je kan ook een 5770 (LET OP : GEEN ANDERE KAART )
aanbieden met bijbetaling of anders een goede bod doen dan breng ik hem persoonlijk naar je toe (alleen NL) tevens graag je aanbod vermelden en niet vragen hoeveel ik ervoor wilt

alles is nog kompleet (doos/kassabon), maar heb spijtig die DIRT 2 codes aan mijn steam account toegevoegd

330euro excl verzendkosten is hij van jou niet mokken met de prijs etc want deze kaarten zijn schaars en ik maak geen winst mee
pi_80051810
Ja, maar wat de TS aanbiedt is wél een 2de handse. Daar betaal je ook voor!
pi_80051992
quote:
hij is daar pas 4mei weer beschikbaar, maar je hebt een punt de prijs is te hoog,

275 is mooi maar nog aan de hoge kant
pi_80052206
kom aub. niet met een link naar MyCom want die zijn gewoon schandalig kwa levertijd. Ik heb zelfs een openstaande order van een 5870 daar staan sinds December . Maar als je niks vrolijk hebt te vermelden ga even iemand anders kwellen
pi_80053402
Tis een kwestie van vraag vs aanbod. Frustrerend dat die kaarten zo waardeloos slecht door de productie komen. Ik wil graag zo'n kaart aanschaffen. advies prijs ligt rond 320euro. Dat shops hier misbruik van maken is helemaal klote.

Succes met verkoop, je hebt maar 1 koper nodig die het er voor over heeft om de nieuwprijs te betalen voor een gebruikte kaart (maar die zijn er wel )
Carpe Diem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')