Als ik hem in een envelop mag steken, 10 inclusief verzenden! Hij kan alle huidige snelheden aan, tot 300mbps, dus het is geen lullig stickiequote:Op woensdag 7 april 2010 17:39 schreef EauDeToilette het volgende:
Draytek Vigor USB WLAN adapter .
5 incl?
Niet echt bekend merk , 300n werkt alleen met mimo dus met meerdere antenna's. 5 incl blijf ik bij.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:41 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Als ik hem in een envelop mag steken, 10 inclusief verzenden! Hij kan alle huidige snelheden aan, tot 300mbps, dus het is geen lullig stickie
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:20 schreef EauDeToilette het volgende:
[..]
Niet echt bekend merk , 300n werkt alleen met mimo dus met meerdere antenna's. 5 incl blijf ik bij.
Die passen niet meer in een normale envelop.. dus dat word dan een pakketje á 7 euro om ze te verzendenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:59 schreef kutagh het volgende:
Hmmmm voor de Draytek Vigor en de tuner USB tientje inclusief?
Een a4 bubbelenvelop.. dat moet misschien nog wel net lukken. 12 inclusief in een bubbelflop? Daarvoor wil ik het wel doen, stuur ik ze morgen/zaterdag op, ben nu nog een beetje aan het uitziekenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:32 schreef kutagh het volgende:
Als ik kijk naar het plaatje heb ik het idee dat het wel in een bubbeltjes envelop zou passen (ik neem aan dat alles zonder dozen worden verzonden en geen handleiding/DVD bij zit?) ¤12 incl dan
Is wel leuk! Helaas heb je verder niets dat ik kan gebruiken, dus kun je 1 euro aan mij verdienenquote:Op woensdag 7 april 2010 17:28 schreef Wiebelkont het volgende:
(1) Medion pc-kitje met bijna alles erin, bevat oprolbare noodkabels voor bv UTP, USB, etc. Mét numpad en USB-lampje! (niet afgebeeld)
Als ik alles los in een envelop prop zal het vast wel passen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:06 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Is wel leuk! Helaas heb je verder niets dat ik kan gebruiken, dus kun je 1 euro aan mij verdienenIs dit gewoon in 'n envelopje te verzenden, of zou 't met verzendkosten 8 keer zo duur worden...?
Zonder 't hoesje dus? Dat hoopte ik er juist wel bij te kunnen krijgen...quote:Op zondag 11 april 2010 00:03 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Als ik alles los in een envelop prop zal het vast wel passen.
Ik kan het niet makkelijker maken voor je, sorryquote:Op zondag 11 april 2010 00:10 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Zonder 't hoesje dus? Dat hoopte ik er juist wel bij te kunnen krijgen...
Dat wordt me iets teveel gedoe voor dat dingetje...dus helaas.quote:Op zondag 11 april 2010 00:15 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik kan het niet makkelijker maken voor je, sorry
Misschien kun je teamen met iemand in jouw buurt die ook wat wil?
Ja hoor, de prijs zijn maar vraagprijzen, en moet ik er nu eenmaal op zetten. Zo'n kaart gaat in ieder geval prima door de brievenbusquote:Op zondag 11 april 2010 00:36 schreef klotefokker het volgende:
(10) Gainward Dragon 3000 voodoo II kaart, 12mb
deze vind ik wel interessant. valt er eventueel te onderhandelen over de prijs?
Ik heb nooit DDR2 in huis gehaald dus het is volgens mij sowieso DDR1. Ik ben wat roestig op laptop geheugen, maar ze hebben 1 inkeping, het aantal pinnetjes heb ik niet geteldquote:Op zondag 11 april 2010 01:02 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wat voor type geheugen is het laptop geheugen? DDR1 of DDR2 So-Dimm?
Als het DDR1 is heb ik interesse
Het is een Wireless A/B/G Pcmcia wlan kaartje, weet niet wat er verder over te vertellen valt, maar hij is momenteel gereserveerd voor iemand!quote:Op zondag 11 april 2010 09:28 schreef Duvel het volgende:
Heb je hier meer info over:
(2) 3Com Notebook WLAN kaartje met ingebouwde uit-klik-antenne?
Mooiquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:12 schreef kutagh het volgende:
Pakketje is aangekomen in goede staat, thanx!
Ok, PM mij je gegevens maar.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:03 schreef Mr.Jorn. het volgende:
10 e incl verzenden voor beide laptop-geheugen dingetjes.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:42 schreef Wiebelkont het volgende:
De Tuner is verkocht, evenals de WLAN adapter van Draytek.
ISA Kaarten en 1gb schijven, Pisnicht, zijn nog interessant voor mensen die er dezelfde hobby op nahouden/hielden als waar ik ze voor gebruikte: Oude pc's. Om diezelfde reden rijden mensen voor hun plezier in oude auto's rond, verzamelen ze oude koekblikken of andere nostalgische prullaria.
[..]
Mooivoor die 8 euro aan spul die je nu hebt vind ik dat je een mooie koop hebt gedaan
Tof, maar je vergat de Draytek WLAN adapter ook door te strepenquote:Op woensdag 14 april 2010 08:36 schreef Symphonic het volgende:
OP aangepast.
Ja! Ik zal strakjes even kijken of het binnen is, en dan gaan ze morgen op de post voor je! Sorry dat ik nog niet terug had gepm'd, ik geef morgen even een gil als ze vertrokken zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 15:15 schreef Mr.Jorn. het volgende:
PM ontvangen Wiebelkont?
Goede aankoop. Komt mooi geluid uit, ik heb hier de AWE 32 en AWE 64 Gold waarvan ik de laatste in gebruik heb.quote:Op maandag 19 april 2010 21:44 schreef stinow het volgende:
Mocht je hem nog los willen verkopen:
Creative Labs Soundblaster AWE 64 ISA
5,00 inclusief zending geboden
Bubbelenvelop 50 cent, verzenden ongeveer 2 euro. Ik doe een tegenbod van 7.50 incl verzenden voor deze toch wel heel bijzondere kaartquote:Op maandag 19 april 2010 21:44 schreef stinow het volgende:
Mocht je hem nog los willen verkopen:
Creative Labs Soundblaster AWE 64 ISA
5,00 inclusief zending geboden
Dan hebben we bij deze een puike deal lijkt mij!quote:Op maandag 19 april 2010 22:31 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Bubbelenvelop 50 cent, verzenden ongeveer 2 euro. Ik doe een tegenbod van 7.50 incl verzenden voor deze toch wel heel bijzondere kaart
Dankjequote:Op maandag 19 april 2010 21:55 schreef classpc het volgende:
[..]
Goede aankoop. Komt mooi geluid uit, ik heb hier de AWE 32 en AWE 64 Gold waarvan ik de laatste in gebruik heb.
Ja, die is er nog. Ik heb paypal inderdaad, maar wat heb je nodig om daar naar over te maken, een emailadres? Ik heb zelf het liefste gewoon op mijn bankrekening direct, als het jou om het even is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:24 schreef stinow het volgende:
Heb je de wireless N accesspoint trouwens nog?![]()
Groeten!
Stijn
Klassieke pc, tenminste ligt eraan wat je klassiek noemt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:16 schreef stinow het volgende:
[..]
Dankje. Gebruik je die in je vaste pc? Of in een klassieke spellen pc oid?
Companion? Hoe werkt dat dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:15 schreef Wiebelkont het volgende:
Classpc, ik heb voor die Siemens van jou nog een hele mooi Voodoo van Creative Labs in de aanbieding, perfecte companion voor die Ati Rage ;-)
Hij neemt gewoon een pci slot in beslag, en je lust via de (meegeleverde!) afgeschermde doorluskabel het VGA signaal door de voodoo heen. De drivers doen de rest. Bij 2d werk gebruik je gewoon de Ati, maar zodra je een applicatie opstart die 3dfx compatible is, schakelt hij over op de voodoo kaart en rendert hem daarop. Drivers worden zelfs tot op de dag van vandaag onderhouden door enthousiastelingenquote:
Hij is beter, maar gaat niet werken in jouw systeem verwacht ik, hij geeft een videokaart error op alles beneden P2 bij mij, waarschijnlijk een andere/snellere pci specificatie.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:50 schreef classpc het volgende:
Dat lijkt me wel een leuk experimentje, wat mag die Voodoo kaart kosten?
[edit]En is die Ati Rage II + DVD 32mb PCI van jou nu beter dan die ATI Rage 3D Pro die ik heb?
(10) Creative Labs 3DFX Blaster Voodoo 2 met 12mb PCIquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:14 schreef classpc het volgende:
Oké
Dan ga ik denk ik bij de Voodoo ook maar meteen voor de 12 MB versie.
Ik ben van plan om een P2 machine te bouwen voor de wat zwaardere spellen, dan kan ik 'm eventueel nog uitwisselen tussen beide pc's. Heb je daar ook nog een kabel bij om door te lussen?
Heb je misschien nog een leuke videokaart voor die P2 machine ertussen zitten? (AGP of PCI)
Akkoord, hou ik die even voor je apart.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:15 schreef classpc het volgende:
Okee.
Ik zit eraan te denken om dan voor de P 133 dan de volgende kaarten te kopen [(10) S3 Virge DX PCI met 4mb] in combinatie met een [(10) Creative Labs 3DFX Blaster Voodoo 2 met 12mb PCI]
Gaat prima werken, maar daar heb je dan weer niks aan, de Voodoo 3 2000 is dan weer een gecombineerde 2d/3d kaart dus die behoeft geen aparte 3d versnelling van een Voodoo 2 (!) kaart.quote:Voor de P2 heb ik zelf nog een Voodoo 3 2000 (AGP) liggen, is het mogelijk om dan de [(10) Gainward Dragon 3000 voodoo II kaart, 12mb] in combinatie daarmee te gebruiken of gaat dat nogal kut lopen?
We hebben een liefhebberquote:De [(10) Soundblaster AWE32 ISA met geheugenslots en gamepoort!] wil ik er dan nog wel als spare bij, voor het geval er een van mijn kaarten uitvalt.
In dat geval bestel ik de [(10) Gainward Dragon 3000 voodoo II kaart, 12mb] dus niet, aangezien die dan overbodig isquote:Op woensdag 21 april 2010 12:10 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Akkoord, hou ik die even voor je apart.
[..]
Gaat prima werken, maar daar heb je dan weer niks aan, de Voodoo 3 2000 is dan weer een gecombineerde 2d/3d kaart dus die behoeft geen aparte 3d versnelling van een Voodoo 2 (!) kaart.
[..]
We hebben een liefhebberik leg hem erbij.
Wat heb je over voor het geheel? Versturen zal vrees ik wel een pakket worden, ivm het fatsoenlijk inpakken van de kaarten.
De verzendkosten voor een aangetekend verzonden pakket tot 5 kilo is 7 euro rond. (zonder aantekenen 6,75, dus niet de moeite lijkt me). De VGA koeler is niet val Zalmann, één of ander onbekend merk volgens mij, ooit gekocht bij MEMO systems, die later werden opgeslokt door Mycom in Breda. Nooit gebruikt verder, omdat ik de verkeerde had gekochtquote:Op woensdag 21 april 2010 12:44 schreef classpc het volgende:
[..]
In dat geval bestel ik de [(10) Gainward Dragon 3000 voodoo II kaart, 12mb] dus niet, aangezien die dan overbodig is
Ik kom op 30 euro voor alle 3 de kaarten. Kijk maar even wat de verzendkosten zijn voor je, dan lijkt me dat totaal wel een goede prijs.
Van welk merk is de VGA koeler trouwens? Zalman o.i.d.?
Teruggepm'd! Nu even een mooie doos jatten op kantoor om ze in te verpakkenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:54 schreef classpc het volgende:
Doe die VGA koeler er ook nog maar bij dan.
Je hebt PM
Hoi,quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:40 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ja, die is er nog. Ik heb paypal inderdaad, maar wat heb je nodig om daar naar over te maken, een emailadres? Ik heb zelf het liefste gewoon op mijn bankrekening direct, als het jou om het even is.
Wat voor prijs wil je geven voor de 2 samen? (AP en geluidskaart) De 5 dbi antenne is vrij lang en het past niet in een envelop/brievenbus vanwege dikte AP.
De verzendkosten zijn 7 euro, aangetekend versturen tot 5 kilo. Vooral de AP is duur geweest, al besef ik dat dat voor jou natuurlijk weinig uitmaaktquote:Op donderdag 22 april 2010 11:53 schreef stinow het volgende:
[..]
Hoi,
Had je reactie nog niet gezien. Ik heb er een paar euro voor over, maar eerlijk gezegd niet al teveel (zoals je als zegt ivm verzendkosten). 20 euro inclusief verzending?
Hartelijke groeten,
Stijn
Hoi!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:42 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
De verzendkosten zijn 7 euro, aangetekend versturen tot 5 kilo. Vooral de AP is duur geweest, al besef ik dat dat voor jou natuurlijk weinig uitmaakt
Wat vind je van 23 euro incl. versturen? Effectief 16 euro voor een klassieke geluidskaart en heel sterk AP
gemaild!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:15 schreef stinow het volgende:
[..]
Hoi!
Lijkt mij een redelijk bedrag en daarmee een deal.
Kunnen we het verder afhandelen per e-mail?
mailto:stinow@gmail.com
groeten,
Stijn Janssen
20 inclusief de verzendkosten (7 euro ) !quote:Op donderdag 22 april 2010 13:56 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dat microsoft toetsenbord, 10 euro.
Tof, laat even weten hoe het bevalt!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:22 schreef classpc het volgende:
Vandaag de videokaarten en geluidskaart ontvangen.
Ik ben nu bezig met het installeren van de videokaarten in Windows '98.
De AWE is helaas al aan Classpc verkocht, maar een voodoo 1 met 4mb en een voodoo 2 met 12mb heb ik nog!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:37 schreef stinow het volgende:
De AWE64 is binnen, bedankt!
Heb je toevallig nog een AWE32 en een leuke voodoo kaart liggen??![]()
Groeten en bedankt,
Stijn
Voodoo 2 klinkt wel interessant. Heb er nu een Stealth 2000 in zitten.. maar ik weet niet of dat ook echt voor 3d is? Of kan daar mooi een voodoo 2 aanvast?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:00 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
De AWE is helaas al aan Classpc verkocht, maar een voodoo 1 met 4mb en een voodoo 2 met 12mb heb ik nog!
2d kaarten om ze aan te koppelen heb ik ook nog genoeg liggen.
Een ander goed geluidskaartje dat ik nog wél heb liggen in een Avance Logic, 100% soundblaster compatible, mag je er voor een habbekrats bij hebben.
Lees even een stukje terugquote:Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef stinow het volgende:
[..]
Voodoo 2 klinkt wel interessant. Heb er nu een Stealth 2000 in zitten.. maar ik weet niet of dat ook echt voor 3d is? Of kan daar mooi een voodoo 2 aanvast?
Groeten,
Stijn
Videokaarten zijn inmiddels geïnstalleerd in Windows.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:14 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Tof, laat even weten hoe het bevalt!
Welk deel? GTA 1 en 2 zijn nou niet echt de soort games waar je 3d versnelling bij nodig hebtquote:Op donderdag 29 april 2010 17:16 schreef classpc het volgende:
[..]
Videokaarten zijn inmiddels geïnstalleerd in Windows.
Ik wou even Grand Theft Auto installeren om 3DFX te testen maar dat wou niet helemaal lukken.
Mogelijk is mijn 2e hardeschijf er een beetje mee aan het ophouden. Maar geen probleem, daarvan heb ik er nog genoeg liggen
Ik ben nu Grand Theft Auto aan het installeren op m'n primaire hardeschijf, eens kijken of dat beter gaat.
Ik wist toevallig dat GTA 1 een 3DFX versie heeft.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:42 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Welk deel? GTA 1 en 2 zijn nou niet echt de soort games waar je 3d versnelling bij nodig hebt
En als je harde schijven opraken heb ik er nog wel een paar
Top! Ik vond hier onderin de la zojuist ook nog een 128mb module, dus die heb ik in een oud laptopje gestoken dat ik hier ook nog heb liggen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:46 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Eindelijk de geheugenmodules kunnen testen, de onbekende is 256 mb en functioneert prima. De 512mb functioneert ook prima en zit dan ook in mijn laptop. Die andere had ik niet nodig, dus die gaat de verkoop weer inBedankt!!
Check mijn lijst met te verkopen hardware in de OP nog eens, en denk dan nog eens na over die vraagquote:Op maandag 3 mei 2010 10:43 schreef stinow het volgende:
Hoi!
Ik zie (for now) even af van de Voodoo 2 kaart.
Succes nog met de verkoop!
Heb je zelf wellicht nog iets aan een TNT2 32mb kaartje?
Had 't al gezien. Je weet maar nooit met computer fanatenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:06 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Check mijn lijst met te verkopen hardware in de OP nog eens, en denk dan nog eens na over die vraag
Nee dusquote:Op maandag 3 mei 2010 11:15 schreef stinow het volgende:
[..]
Had 't al gezien. Je weet maar nooit met computer fanaten
Heb je nog iets nodig als (midtower model):quote:Op maandag 3 mei 2010 11:20 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Nee dusik ben pc-gewijs overgestapt op alles wat P4/Equivalent of later is.
Het oude knutselwerk is verlegd naar de laptophoek, dat neemt minder ruimte in beslag
Oude laptops zijn dus welkom!
Momenteel niet, aangezien ik zoiets nu ook te koop heb staan. Ik ruil dat soort machines alleen in bij klusjes ter plaatse, bij klanten dus, omdat ik dat dan in mindering breng op het arbeidsloon.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:30 schreef stinow het volgende:
[..]
Heb je nog iets nodig als (midtower model):
P4 2.6, 1gb, fx5600 video, 40gb hd?
Wil deze graag voor een leuk bedrag kwijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |