De rommelmarkt komt er weer aan, dus ik moet plaats maken. Deze spullen heb ik allemaal niet meer nodig en zijn voorzover mogelijk wel nog allemaal getest. Niks is stuk behalve het moederbordje van de Athlon.
De vraagprijs in euro's heb ik er in haakjes voorgezet omdat het nou eenmaal verplicht is
Je moet dus maar gewoon kijken wat je wilt hebben en wat je ervoor over hebt. Ik heb geen problemen met verzenden maar hou het leuk, ik wil liever niet 30 keer naar het postkantoor lopen voor 1 pakketje per keer

Alles staat in Breda en opsturen gebeurt na betaling vooraf.
U ziet, zo ongeveer van links naar rechts:(20) Microsoft Reclusa Gaming keyboard
(2) Samsung IDE CD-drive met daarop een no-name 1.44mb diskettestation in de modieuze kleur grijs
(10) Gainward Dragon 3000 voodoo II kaart, 12mb
(2) Ongebruikte VGA koeler voor Geforce 4000 series, inclusief heatsinks voor vram(5) 2x SDram geheugen, 4x64m staat erop, beide pc100 geloof ik (kan ook 133 zijn)
(2) Interne Cardreader met zo'n plug voor op je moederbord, kleur antraciet
Tweede rij:(10) S3 Virge DX PCI met 4mb (de snelle uitvoering dus, zelfde als de Stealth 2000)(5) Diamond Stealth64 PCI met 2mb geheugen (de gewone uitvoering)
(5) Afstandsbediening voor Acer LCD tv's (zo goed als nieuw, vervangen gekregen en toen ging de tv stuk)
(1)3Com Etherlink PCI 100mbit kaartje
(10) Kingston notebookgeheugen, tenminste 1 module is 512mb groot, andere onbekend(2) 3Com Notebook WLAN kaartje met ingebouwde uit-klik-antenne
(5) PCtv tuner op USB, werkend getest onder Windows 7 Media center, geen extra drivers nodigDerde rij:(1) Ali IDE kaartje op PCI
(2) Ati Rage IIc Pro 16mb AGP
(2) Ati Rage II + DVD 32mb PCI
(5) S3 Virge Stealth 2000 2mb PCI
(10) Creative Labs 3DFX Blaster Voodoo 2 met 12mb PCI(15) Draytek Vigor USB WLAN adapter met 300n mogelijkheidVierde rij:(1) Canon camera-acculader type CB-2LXE
(10) D-link DWL 2100AP Wireless-N access point(2) Seagate harde schijf, IDE, 1gb
(2) Maxtor harde schijf, IDE, 1gb
(2) Amstrad harde schijf, 40 hele megabytes!
(10) Riva TNT2 M64 PCI met 32mb
(1) Avance Logic ISA geluidskaart
(10) Kapot asus moederbordje met werkende Athlon 64 3000+ erin + coolermaster koeler
Vijfde rij:(2) Ati Rage Pro 128 GL AGP met 16mb
(1) Winbond ISA kaartje met serieel en parallelle aansluiting
(1) Winbond ISA kaartje met 2 gamepoort aansluitingen
(1) 3Com Etherlink III kaartje, ISA, 10mbit UTP
Zesde rij:(1) Netwerkkaartje ISA met UTP en BNC, 10mbit
(1) 3 onbekende SD-ram modules, vergeten hoe groot ze waren, lijken PC100 te zijn
(10) Soundblaster AWE32 ISA met geheugenslots en gamepoort!(1) Medion pc-kitje met bijna alles erin, bevat oprolbare noodkabels voor bv UTP, USB, etc. Mét numpad en USB-lampje! (niet afgebeeld)
Bijna complete pc:![]()
Deze AT kast is zo goed als nieuw, want nieuw in verpakking opgekocht uit oude bedrijfsvoorraad.
Dat dat nog kan in Nederland
Anyway, dit zit erin:
No-name moederbordje met een Pentium 166MMX processor
32mb EDO ram
S3 Virge DX Daytona 64v 3DX kaart, PCI, 4mb
Diamond Monster 3d Voodoo 1 PCI met 4mb model
Creative Labs Soundblaster AWE 64 ISALevel one PCI netwerkkaartje, UTP, 100mbit
Diskettestation
Philips double-speed DVD-RW brander (jawel!)
2x harde schijf, 4,3gb per stuk, eenmaal Western digital Caviar en eenmaal Samsung
Het systeem is helemaal werkend geweest totdat ik besloot nog wat te experimenteren met Windows 95. Een van de schijven bevat nog een compleet werkende Dos 6.22 installatie met een quickmenu en een zooi dos-games erop. Die schijf is om die reden wel op 500mb geformatteerd.
Prijs? Ik heb een tijdje gezocht om de 'leukste' onderdelen bij elkaar te krijgen in een systeem wat toen echt 'top notch' was dus de collectie is best interessant voor de verzamelaar. Je bent welkom een bod te doen, ben al blij als een liefhebber ermee verder gaat, maar de verplichte vraagprijs voor het hele systeem: 3 tientjes.
Ik heb nog tot koninginnedag om de boel te ruimen hier mensen, dus help me er vanaf!
[ Bericht 0% gewijzigd door Symphonic op 30-04-2010 11:14:33 ]