Ik ben bang dat dat behoorlijk tegen gaat vallen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd bij de garage in ons dorp gezeten, en mijn ouders ook. Maar die hebben nu andere monteurs en de kwaliteit is gewoon ver achteruit gegaan. Dichtsbijzijnde garage die ik ken, is de peugeot garage.
Ben verder nog nooit in onderhoud geweest bij een dealer, dus de kosten zie ik over +-5 maanden wel bij de eerste onderhoudsbeurt
djayzz is een spamsletquote:
Ik niet gelukkig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik niet gelukkig.Ja, jij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ben daar ook bang voor ja.. maarja beter mijn auto goed onderhouden, heb ik er langer plezier van (hoop ik)quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat behoorlijk tegen gaat vallen.
De mijne krijgt over paar maandjes ook een onderhoudsbeurt
Ja, precies.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ben daar ook bang voor ja.. maarja beter mijn auto goed onderhouden, heb ik er langer plezier van (hoop ik)
het geld maakt me niet zoveel uit, vind het vervelender dat er zoveel tijd gaat zitten in dingetjes repareren enzo
Ja, daar wilde ik nog ff niet over nadenkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, precies.
Maar als je kijkt naar bijvoorbeeld de kosten van een distriebutieriem vervangen...
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, daar wilde ik nog ff niet over nadenkendat moet pas over 40.000km
als je het niet doet, ben je nog veeeeeel meer kwijt
Jou hebben ze dus recent nog geld uit de broek gekloptquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
De mijne hoeft pas weer over 110.000 km geloof ik.
Volgens peugeot nederland mag hij er bij mij tot 8 jaar op zitten. zit er nu 6 jaar op, dus nog 2 jaar, óf 40.000kmquote:
Ach, zoveel kostte het me niet in verhouding.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jou hebben ze dus recent nog geld uit de broek geklopt
De mijne zat er 9 jaar op, maar die was ook behoorlijk versleten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Volgens peugeot nederland mag hij er bij mij tot 8 jaar op zitten. zit er nu 6 jaar op, dus nog 2 jaar, óf 40.000km
Ik vrees dat hij dan al weg isquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Volgens peugeot nederland mag hij er bij mij tot 8 jaar op zitten. zit er nu 6 jaar op, dus nog 2 jaar, óf 40.000km
Niet bij de dealert laten doen dusquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, zoveel kostte het me niet in verhouding.
Oh, das netjes, ik straks 450 geloof ik..quote:
Ja, normaal was het voor mij ook 350, maar omdat het een kennis is die het in zijn eigen tijd had gedaan...quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Oh, das netjes, ik straks 450 geloof ik..
Jouw auto over 2 jaar weg, of die van mij?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij dan al weg is
Of het moet op basis van de 40.000 zijn
Mijnequote:Op dinsdag 20 april 2010 11:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jouw auto over 2 jaar weg, of die van mij?
Tof!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:16 schreef mstr het volgende:
en toen zat ik te wachten bij de Peugeot-dealer. ik kon meteen geholpen worden
voor beide lampjes?quote:
Ja, klopt. Maar ik irriteer me er al een jaar aan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
voor beide lampjes?
Redelijk bedrag iig
Vanaf nu dus niet meerquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik irriteer me er al een jaar aan.
Precies. Al is gelukkig zijn ook maar relatief.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vanaf nu dus niet meerkan je weer een gelukkige student zijn !
Je auto wassenquote:
Niets?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:35 schreef automatic_ het volgende:
Wat ga ik vanmiddag doen?
Ow, dat is iets waarschijnlijker jaquote:
Nee, heb ik vorige week al gedaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je auto wassen
Naar Noord-Brabant rijden![]()
Goed ideequote:
dat is waar..quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, heb ik vorige week al gedaan.
wellusquote:Nee, ik heb daar niets te zoeken
quote:[..]
Goed idee
Wat doet je auto dan?quote:
Dat vind ik ook goedquote:
Taco's denk ikquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook goedwat ga je maken?
Raar...quote:
Hebben de banden dezelfde spanning? en zijn ze goed gebalanceerd en uitegelijnd?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:57 schreef Koepert het volgende:
[..]
Raar...
Haha Mijn 'voorwielen' doen raar.. Ik heb dus nu zomervelgen eronder.. 15" ipv 14" en 195 ipv 185.. en nu lijkt hij ontzettend last van spoorvorming te hebben (stuur sloeg net n kwartslag uit toen ik stopte voor n stoplicht; maw wielen gingen de bocht om) MAAR ook als ik afrem lijkt er wat nukkigheid in te zitten, en voor mn gevoel stuurt hij makkelijker naar rechts dan naar links, en komt ie daar ook enthousiaster van 'terug' (stuur terug in 'normale stand' )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |