Ik liet een scheet.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Is dat het geluid van ploppende bubbelwrap of ben je gewoon blij me te zien?"
*fap fap*quote:Op woensdag 7 april 2010 16:37 schreef Tally het volgende:
Ik ga zo lekker op de motor terug naar huis
Echt? Wat ben je toch een wijf.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:45 schreef Tally het volgende:
Met mijn roze helm (wheheheh) en roze motorhandschoentjes
Backdoorsluts 9 dus.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:46 schreef Joene het volgende:
Ja Hallo , thuis op de bank , laptop , heineken en vrouw niet thuis
Ja echt. Zo kan je zien dat er een vrouw op de motor zit JKquote:Op woensdag 7 april 2010 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Echt? Wat ben je toch een wijf..
Dat kun je toch ook wel zien aan het gebrek aan (ruimtelijk) verkeersinzicht?quote:Op woensdag 7 april 2010 16:48 schreef Tally het volgende:
Ja echt. Zo kan je zien dat er een vrouw op de motor zit JK
Wheheh niet als ik ff voor bij kom racen JK!quote:Op woensdag 7 april 2010 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook wel zien aan het gebrek aan (ruimtelijk) verkeersinzicht?
Ja hequote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:50 schreef Tally het volgende:
Ik kwam vanmorgen binnen. En mijn collega ook.
En we waren zo lekker aan de babbel (over het werk) en ik doe mijn motorpak uit zonder erg.
Alleen zat mijn spijkerbroek in mijn rugtas. En had ik een boxer aan. En onder mijn motorjas een hempje.
Want mijn shirt zat ook in mijn rugtas
Dus ik stond in mijn ondergoed. Lekker te ouwehoeren met mijn collega.
Normaal let hij nooit op (of tenminste luistert hij naar wat ik zeg en kijk naar zijn schermpje) nu ging hij aandacht kijken hoe ik me ging omkleden
Dat ik geen kijkers heb?quote:
Wat nog meer dan?quote:
En dat terwijl ik er toch eentje hebquote:Op woensdag 7 april 2010 16:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Geen live webcamverbinding en zulks.
Heb je al geneukt ?quote:
Hihi, nee, ik ben net anderhalf uur geleden aangekomen.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En nu ben je weer terug, helemaal droknen en gewillig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |