stop dat in je toespraakquote:Op woensdag 7 april 2010 15:52 schreef boyhaenenvenlo het volgende:
Wat heb ik een charisma dan? Je weet niet eens hoe ik eruit zie DROEFTOETTER!
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:52 schreef boyhaenenvenlo het volgende:
Wat heb ik een charisma dan? Je weet niet eens hoe ik eruit zie DROEFTOETTER!
Goed idee.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:54 schreef boyhaenenvenlo het volgende:
ey ik weet iets!!!
Als ik nou met die website van mij linkse mensen als slecht afschilder? door beetje met de nieuws berichten te klooien?
tuurlijk doen wij dat,quote:Op woensdag 7 april 2010 15:55 schreef boyhaenenvenlo het volgende:
willen jullie wel mijn privacy respecteren? he laten we het eerlijk en fijn houden! ik kijk graag uit naar tips en adviezen
Waarom kies je dan voor boyhaenenvenlo als usernaam?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:55 schreef boyhaenenvenlo het volgende:
willen jullie wel mijn privacy respecteren? he laten we het eerlijk en fijn houden! ik kijk graag uit naar tips en adviezen
Dus de familie Haenens wisten allemaal niet hoe hun kinderen moesten gaan heten dus gaven ze iedereen maar de naam Boy?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:58 schreef boyhaenenvenlo het volgende:
Hoeveel boy haenens zijn er in venlo? kei veel denk je dat je slim bent! beantwoord gewoon mijn vragen!
je komt dus in elk geval wel uit het zuiden!quote:Op woensdag 7 april 2010 15:58 schreef boyhaenenvenlo het volgende:
Hoeveel boy haenens zijn er in venlo? kei veel denk je dat je slim bent! beantwoord gewoon mijn vragen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |