ik zou lekker de officiele communicatie afwachten van Xfactor or RTL oid en anders idd zoals je stelt of het opvatten als de eerste afvaller?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:59 schreef Tegan het volgende:
Sowieso als ik het zo laat staan dan krijg je punten als je een van de twee juist hebt gegokt. Ik kan hem ook even omvormen tot dat je op twee mensen kan stemmen. Maarja, hoe betrouwbaar is dit?
In dat geval moet iedereen met Fierce als afvaller wel snel wijzigen voor de uitzending.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:01 schreef Tegan het volgende:
Owja, trouwens, mocht het zo zijn dat iemand zich terugtrekt, dan telt dat niet als afvaller. Bv. in het geval dat Fierce stopt en er daarnaast nog iemand wel afvalt. Dan zijn er alleen punten te verdienen met de echte afvaller en doet Fierce gewoon niet meer mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
hmm, snap ik. En die site die je gemaakt is juist zo leukquote:Op donderdag 8 april 2010 21:47 schreef Tegan het volgende:
Ik zit er wel een beetje mee als er nu ineens twee afvallen.
Bedanktquote:Op donderdag 8 april 2010 22:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Goeie prono trouwens. Tof systeem!
Hm, maar nog steeds geen persbericht ergens gelezen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:23 schreef Urnie het volgende:
Op het forum van de X Factor site staat ook dat er 2 uitgaan in de 1e show, er is een persconferentie geweest blijkbaar.
Bron
Als je er 1 van de 2 goed hebt, lijkt me ook prima idd.
Het is NIET gezegd tijdens de perspresentatie! Maar hoe ze sommige woorden zeiden, lijkt het er wel op.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:23 schreef Urnie het volgende:
Op het forum van de X Factor site staat ook dat er 2 uitgaan in de 1e show, er is een persconferentie geweest blijkbaar.
Bron
Als je er 1 van de 2 goed hebt, lijkt me ook prima idd.
Ok, sorry hoor, wist niet dat je kwaad werd....quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is NIET gezegd tijdens de perspresentatie! Maar hoe ze sommige woorden zeiden, lijkt het er wel op.
Maar niets is officieel dus!
Hoezo? Vorig jaar waren er toch ook twaalf deelnemers?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ben niet kwaad.
Ik snap alleen niet dat mensen zeggen dat het op de perspresentatie gezegd is.
Ik denk zelf dat het ook wel zo is, anders komen ze niet uit met de shows.
09-04 = 2 afvallers = 10 overquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoezo? Vorig jaar waren er toch ook twaalf deelnemers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |