Hij zat VMR te doen ofzo toch? Op een raar tijdstip maar toch. Dat zal hij wel bedoelen.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:08 schreef beequeen het volgende:
Volgens Johan was hij een programma aan het maken toen hij onstream niet goed werd.
Huh, hij zat te chatten.
20 cm extra is volgens mij toch gauw een 8 kilo aangekomen, Scrut. Ik heb het geluid uitgezet, kan die stem echt niet meer aanhoren.![]()
Volgens de Thaise hoer willen de papa's ook wat. Net als bij K3.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:27 schreef Maanvis het volgende:
Thaise hoer slash aardbei tegen Marielin: "OMG je tieten, ben je zwanger? Ik ga er een foto van maken!"
Soms vallen alle stukjes op de juiste plek ineens
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Eigenlijk zou het me niet mogen verbazen, maar toch...
Dit krijg je te zien als je je probeert aan te melden bij de nieuwe chat:
[ afbeelding ]
En dit zijn hun voorwaarden die je moet accepteren:
[ afbeelding ]
Koning Kannix zelf zal ook nog mee gaan doen, begreep ik.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:46 schreef Copycat het volgende:
Hoe heet het liedje waar ze een clip voor gaan maken?
En dan ook gewoon die attributen van Koning Kannix (...) gebruiken.
ja de bovenkant en onderkant van het corset van marielyn worden lekker doorzichtigquote:Op woensdag 7 april 2010 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Een groene outfit voor een groene chroma-key wand. Nou ja, dan hebben ze tenminste in de montage nog wat te doen
Haar kroon wordt het grootste probleem, die is groen en beweegt precies voor de achtergrond.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja de bovenkant en onderkant van het corset van marielyn worden lekker doorzichtig
OMFG. Daarmee degradeer je je clip bij voorbaat al tot de vuilnisbak.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Koning Kannix zelf zal ook nog mee gaan doen, begreep ik.
Ik hoop dat het een aanzienlijke schadepost oplevert die geheel op Jaap verhaald gaat worden. Daar voelt die fat fuck het nog het meest: in zijn portemonnee.quote:CROMVOIRT - Voor de opnamen van een televisieprogramma heeft 'Terror Jaap' (winnaar van tv-programma De Gouden Kooi in 2008) woensdagochtend enkele tientallen liters mest geloosd bij de woning van showbizzjournalist Albert Verlinde in Cromvoirt. Woordvoerders van de Brabantse politie en de gemeente Vught hebben dat gemeld.
Agenten en milieuambtenaren zijn ter plaatste geweest. Volgens de gemeente waren Terror Jaap, een productieleider en een cameraploeg bij de woning. Ze hebben een verklaring ondertekend waarin staat dat ze zijn uitgedaagd en in opdracht van televisiepresentator Robert Jensen hebben gehandeld. Het was niet de afspraak dat ook echt gier geloosd zou worden. Wie de mestkraan heeft opengedraaid en of dat met opzet is gebeurd, is niet precies duidelijk.
Met tuinslangen is de mest weggespoten. Vermoedelijk is de mest in het riool bij het schone regenwater gekomen. De gemeente onderzoekt of er schade is en wil alle kosten die zijn gemaakt en nog worden gemaakt op de daders verhalen, kondigde de woordvoerder aan.
Albert Verlinde en zijn partner Onno Hoes waren niet thuis toen het gebeurde. Onno vertelde woensdag desgevraagd dat Jaap vroeg in de ochtend aan de deur stond met een ontbijtje omdat hij iets met Albert wilde uitpraten. De presentator had daar geen behoefte aan. Wat er is gebeurd nadat zij thuis waren vertrokken, was Onno nog niet bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |