Nee, dan laat ik ze effe staan, het is wel de 2-disc special edition van Nemo he?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:30 schreef GekkeMat het volgende:
Edit: marktplaats is stukken goedkoper ....
Matrix Trilogy + Finding nemo 15 inclusief
Ja.quote:
Ik mag hopen dat je er toch minstens 40 euro voor hebt gekregenquote:
Nee, 125 euro. Ik snapte het ook niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:23 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je er toch minstens 40 euro voor hebt gekregen
Ik bedoelde meer te zeggen dat dit een zeldzame dvd is.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:24 schreef JeOma het volgende:
[..]
Nee, 125 euro. Ik snapte het ook niet.
Ik zie het. My loss.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:26 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer te zeggen dat dit een zeldzame dvd is.
En op marktplaats kan je vlot 40 euro als beginprijs ervan maken.
Check zelf maar, als je wilt.
Hmm 22 euro incl. danquote:Op woensdag 7 april 2010 13:33 schreef JeOma het volgende:
[..]
Nee, dan laat ik ze effe staan, het is wel de 2-disc special edition van Nemo he?
Ik zal vast wel weer genaaid worden...quote:
Mwah, valt wel mee, Finding Nemo is niet zo zeldzaam.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:42 schreef JeOma het volgende:
[..]
Ik zal vast wel weer genaaid worden...Maar goed, PM me maar ff je gegevens enzo.
Volgende keer contact ik jou eerst voordat ik iets ga verkopen.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:44 schreef Patch het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee, Finding Nemo is niet zo zeldzaam.
Ikzelf zou voor 25 inc overstag zijn gegaan
Heb alleen verstand van Disneysquote:Op woensdag 7 april 2010 14:48 schreef JeOma het volgende:
[..]
Volgende keer contact ik jou eerst voordat ik iets ga verkopen.![]()
Ik ben van mening dat je prijzen in orde zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:12 schreef JeOma het volgende:
Hmm... de rest (wat niet is doorgestreept) is troep dus?
Als het te duur is: make me an offer I cannot refuse.
Thanks. Dus mensen: doe 's een bod!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:14 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je prijzen in orde zijn.
Bod genoteerd (op een stukje wc papier die ik net gebruikt heb, maar toch). Kick.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:46 schreef killerbee911 het volgende:
Ok ik doe een bod van 15 incl. voor de Lotr boxen
Nee sorry. Je bod is goed, maar voor LOTR moet er pakketpost van gemaakt worden en dat kost 7 euro ofzo. Je mag 't voor 25 euro komen halen, of de verzendkosten betalen.quote:
Sorry, ik waardeer je bod. Maar deze set kost nu gewoon nog 60 euro in de winkel en er zijn 3 mogelijkheden:quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:16 schreef killerbee911 het volgende:
Ok ik bied dan 27 incl. voor de lotr box
Die perfecte staat is aanwezig. Maar die optie van 30 euro staat niet bij mijn 3 voorwaarden. Sorry. En ja, "het is maar 2 euro", maar ik moet er voor naar het postkantoor fietsen. Dat kost met mijn uurloon al meer dan 25 euro.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:15 schreef killerbee911 het volgende:
Laatste bod is 30 voor mij
Mits in perfecte staat
PM je effe, of wat is je bod?quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:10 schreef melvin1988fok het volgende:
Interesse in beide Pirates of the Carribean dvds
Nee. Sorry. Ik ben schappelijk, maar als ik voor een euro of 4 netto al die moeite moet doen, laat ik ze hier wel staan.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:20 schreef Sneaf het volgende:
Butterfly effect 3 euro
Gladiator S.E. 4 euro
Samen 7 euro incl?
Name your price thenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:50 schreef JeOma het volgende:
[..]
Nee. Sorry. Ik ben schappelijk, maar als ik voor een euro of 4 netto al die moeite moet doen, laat ik ze hier wel staan.
Doen wequote:Op maandag 17 mei 2010 22:55 schreef JeOma het volgende:
Voor 'n tientje stuur ik ze allebei naar je toe!
Je hebt PM...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:08 schreef Sneaf het volgende:
[..]
Doen we![]()
Pm me maar met je bankgegevens.
Ik neem aan dat de dvds in goede staat zijn samen met de hoesjes?
Deal! PM me maar!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:59 schreef DavidDuchovny het volgende:
Pulp Fiction + Reservoir Dogs 10 euro (inclusief verzending)
PM verstuurd.quote:
Ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |