Nee, dan laat ik ze effe staan, het is wel de 2-disc special edition van Nemo he?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:30 schreef GekkeMat het volgende:
Edit: marktplaats is stukken goedkoper ....
Matrix Trilogy + Finding nemo 15 inclusief
Ja.quote:
Ik mag hopen dat je er toch minstens 40 euro voor hebt gekregenquote:
Nee, 125 euro. Ik snapte het ook niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:23 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je er toch minstens 40 euro voor hebt gekregen
Ik bedoelde meer te zeggen dat dit een zeldzame dvd is.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:24 schreef JeOma het volgende:
[..]
Nee, 125 euro. Ik snapte het ook niet.
Ik zie het. My loss.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:26 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer te zeggen dat dit een zeldzame dvd is.
En op marktplaats kan je vlot 40 euro als beginprijs ervan maken.
Check zelf maar, als je wilt.
Hmm 22 euro incl. danquote:Op woensdag 7 april 2010 13:33 schreef JeOma het volgende:
[..]
Nee, dan laat ik ze effe staan, het is wel de 2-disc special edition van Nemo he?
Ik zal vast wel weer genaaid worden...quote:
Mwah, valt wel mee, Finding Nemo is niet zo zeldzaam.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:42 schreef JeOma het volgende:
[..]
Ik zal vast wel weer genaaid worden...Maar goed, PM me maar ff je gegevens enzo.
Volgende keer contact ik jou eerst voordat ik iets ga verkopen.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:44 schreef Patch het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee, Finding Nemo is niet zo zeldzaam.
Ikzelf zou voor 25 inc overstag zijn gegaan
Heb alleen verstand van Disneysquote:Op woensdag 7 april 2010 14:48 schreef JeOma het volgende:
[..]
Volgende keer contact ik jou eerst voordat ik iets ga verkopen.![]()
Ik ben van mening dat je prijzen in orde zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:12 schreef JeOma het volgende:
Hmm... de rest (wat niet is doorgestreept) is troep dus?
Als het te duur is: make me an offer I cannot refuse.
Thanks. Dus mensen: doe 's een bod!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:14 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je prijzen in orde zijn.
Bod genoteerd (op een stukje wc papier die ik net gebruikt heb, maar toch). Kick.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:46 schreef killerbee911 het volgende:
Ok ik doe een bod van 15 incl. voor de Lotr boxen
Nee sorry. Je bod is goed, maar voor LOTR moet er pakketpost van gemaakt worden en dat kost 7 euro ofzo. Je mag 't voor 25 euro komen halen, of de verzendkosten betalen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |