[Dit bericht is gewijzigd door Kesh op 14-05-2002 18:49]
yeah right, whatever
quote:Ja, weer zoiets.
Op dinsdag 14 mei 2002 18:47 schreef GizartFRL het volgende:
ook vanavond: Scream 1 de horrorfilm van de vorige eeuw
yeah right, whatever
Ok ik weet dat Nederlanders geen smaak hebben en dat de omroepen geen geld hebben om een fatsoenlijke film aan te kopen, maar ze kunnen beter niks uitzenden dan altijd diezelfde afgerukte zooi.
quote:Klopt! Coming to America is pas 20.414 keer op TV geweest en ik denk dat SBS6 alleen al verantwoordelijk was voor 10.000 uitzendingen.
Op dinsdag 14 mei 2002 18:51 schreef StrayDog het volgende:[..]
Ja, weer zoiets.
Ok ik weet dat Nederlanders geen smaak hebben en dat de omroepen geen geld hebben om een fatsoenlijke film aan te kopen, maar ze kunnen beter niks uitzenden dan altijd diezelfde afgerukte zooi.
Ik zie het liever zoals op de BBC, daar hebben ze de regel dat er niets herhaald wordt.
quote:Stelletje zeurpieten!
Op dinsdag 14 mei 2002 18:56 schreef deepthroat het volgende:[..]
Klopt! Coming to America is pas 20.414 keer op TV geweest en ik denk dat SBS6 alleen al verantwoordelijk was voor 10.000 uitzendingen.
Ik zie het liever zoals op de BBC, daar hebben ze de regel dat er niets herhaald wordt.
"Fuck you!!!"
"Yes, yes, Fuck you too!!!"
Zomaar ff een kwoot uit deze toch wel grappige film...niet dat ik hem ga kijken want vriendjes is natuurlijk ook!
De film vind ik overgens wel leuk...
vooral het stukje van: You're royal penis is clean sir.
*oude herinneringen ophaalt
quote:Da's ook onzin, de BBC herhaalt ook wel films
Op dinsdag 14 mei 2002 18:56 schreef deepthroat het volgende:Ik zie het liever zoals op de BBC, daar hebben ze de regel dat er niets herhaald wordt.
(alleen niet om de 4 maanden zoals SBS6....)
quote:Hij begint zo jongens!
Op dinsdag 14 mei 2002 20:08 schreef RJ.81 het volgende:[..]
Da's ook onzin, de BBC herhaalt ook wel films
quote:Is meteen een van de betere stukken uit die film
Op dinsdag 14 mei 2002 20:06 schreef T_R_I_P het volgende:
"I love you America!""Fuck you!!!"
"Yes, yes, Fuck you too!!!"
Zomaar ff een kwoot uit deze toch wel grappige film...niet dat ik hem ga kijken want vriendjes is natuurlijk ook!
quote:Hey wat gaaf, Samuel Jackson een rol in de film. Dat wist ik nog niet!
Op dinsdag 14 mei 2002 20:42 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Is meteen een van de betere stukken uit die film
in Trading Places helpen Eddie Murphy en Dan Aykroyd het grote bedrijf van Randolph en Mortimer Duke de afgrond in... in Coming 2 America geeft Eddy Murphy geld aan die 2 zwervers vlakbij waar hij met dat vrouwtje gaat eten... die zwervers zijn dus Randolph en Mortimer Duke...
(beetje onduidelijk... maar voor de mense die beide films kenne, moet het bekent voorkomen... )
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 00:51 schreef Aero het volgende:
Als iemand de film Trading Places kent... dan merk je ook een grap in Coming 2 America...in Trading Places helpen Eddie Murphy en Dan Aykroyd het grote bedrijf van Randolph en Mortimer Duke de afgrond in... in Coming 2 America geeft Eddy Murphy geld aan die 2 zwervers vlakbij waar hij met dat vrouwtje gaat eten... die zwervers zijn dus Randolph en Mortimer Duke...
(beetje onduidelijk... maar voor de mense die beide films kenne, moet het bekent voorkomen...)
quote:Grappig, is me nooit opgevallen!
Op dinsdag 14 mei 2002 22:53 schreef SigmundFreud het volgende:
Ook mooi hoe de koning (gespeeld door James Earl Jones) zegt: 'Do not alert him of my presence, I shall deal with him myself', exact hetzelfde wat hij zegt als Darth Vader in Star Wars.
Blijft een aardige film
Dit was toch ook de hele filmquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:42 schreef RijstNatie het volgende:
WTF ineens afgelopen
HOERIGE KUT SBS 6
en hij blijft geweldigquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:17 schreef Avani het volgende:
Deze films is al zó vaak op tv geweest.![]()
En dit topic is al zó vaak omhoog gekickt...quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:17 schreef Avani het volgende:
Deze films is al zó vaak op tv geweest.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |