Zo heeft er nog nooit een toernooi gewerkt hier.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:29 schreef Patch het volgende:
Maleficent had de vorige ronde 12 stemmen.
Ursula 16.
Helaas niet voldoende om mee te mogen doen met de kwartfinale.
De hyena's en Stromboli net wel, zij hadden 18 stemmen.
Begrijp me niet verkeerd ik vind ook dat Maleficent en Ursula zeker in de kwartfinale hadden gemoeten, maar zo werkt het systeem helaas niet.
quote:Op maandag 26 april 2010 08:13 schreef Patch het volgende:
* We nemen afscheid van Ursula, Frollo, Gaston, Maleficent, Captain Hook, Sir Hiss, The Sheriff of Nottingham en Kaa.
tis wel duidelijk ondertussen hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Sorry, maar met deze rare gang van tellen doe ik niet meer mee met stemmen. Lijkt me toch meer dan logisch dat als je het verdeelt over een aantal één tegen één duels, dat er eentje van die twee door gaat en niet eentje uit een ander duel die meer stemmen heeft. Aangezien niet iedereen op elk duel stemt.
ze was er ook niet uit!!!!quote:Op donderdag 29 april 2010 04:28 schreef Friek_ het volgende:
Ik snap echt niet dat Maleficient eruit is. Vroeger schijtte ik zeven kleuren stront toen zij veranderde in zo'n enorme zwarte draak. Al was Jafar als die slang ook wel pretty scary.
Schijtte?quote:Op donderdag 29 april 2010 04:28 schreef Friek_ het volgende:
Ik snap echt niet dat Maleficient eruit is. Vroeger schijtte ik zeven kleuren stront toen zij veranderde in zo'n enorme zwarte draak. Al was Jafar als die slang ook wel pretty scary.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |