Daar staan wel de hardste horrors inderdaad. Van Harry Potter via The Maxtrix naar Pirates of the Carribeanquote:Op woensdag 7 april 2010 10:28 schreef hornage het volgende:
http://www.imdb.com/keyword/ghost/?sort=num_votes
Alleen jammer dat ik poltergeist al 10 keer heb gezien, maar ik zoek het wel een beetje in die richtingquote:Op woensdag 7 april 2010 10:32 schreef metzman het volgende:
Horror met Geesten? Mag het ook Thriller zijn? Ik vond The Others erg sterk, weinig gebruik van spanningsmuziek en goed plot. Best scary filmpje.
Klassieker als Poltergeist is ook leuk. Heeft meer horrorelementen.
Al gezien, ook de Amerikaanse versie, Rec² is ook al uit, maar ik wacht wel op de Amerikaanse versie.. eerste 10 minuten vielen erg tegen van Rec²quote:
- Rec en Rec 2quote:Op woensdag 7 april 2010 10:26 schreef Snaavel het volgende:
Wat vind jij nou de engste horror film.
Ik heb namelijk zin om film te kijken, maar ik kan geen goede horror vinden.
het liefst eentje met geesten![]()
![]()
Meen je dat serieus, Last house on the left..? heb ik gezien, vond hem erg saai, vooral het einde met die magnetron, hoe wil je in vredes naam een magnetron aanzetten terwijl het deurtje open staat..quote:Op woensdag 7 april 2010 10:35 schreef controlaltdelete het volgende:
ik vond the remake van Last House on the Left enorm spannend, zelfs beter dan de vorige. Smerigste horror die ik ooit heb gezien was die Cannibal Holocaust of Faces of Death, ik kan veel zien kwa horror alleen geen dierenmishandeling.
Waar gaat die een beetje over The hills have eyes?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:38 schreef VonHinten het volgende:
[..]
- Rec en Rec 2
- The Hills Have Eyes
house of the 1000 corpses ook, maar dat zijn allemaal horrors met van die hilbilly moordenaars, om de een of andere rede vind ik dit niet eng.. ik vind het meer irritant eigenlijkquote:Op woensdag 7 april 2010 10:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Devils Rejects vond ik ook erg spannend.
Nee, ik wil geen film met daadwerkelijke moordenaars/psychopaten , want dat duid meer op een triller.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:40 schreef YellowBag het volgende:
[..]
Erg gave film, alhoewel het niet het soort horror is wat de TS wil denk ik ?
ik vind geen enkele horror eng. Ik kan er alleen niet tegen als er dieren mishandelt worden. De 120 dagen van Sodom door Pasolini is ook best heftig.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:40 schreef Snaavel het volgende:
[..]
house of the 1000 corpses ook, maar dat zijn allemaal horrors met van die hilbilly moordenaars, om de een of andere rede vind ik dit niet eng.. ik vind het meer irritant eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |