Dit gaat mij ook te verquote:Op woensdag 7 april 2010 10:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat in de groepentheorie, een deelgebied van de wiskunde, is een Lie-groep een groep die tevens een differentieerbare variëteit is, met de eigenschap dat de groepsbewerkingen compatibel zijn met differentieerbare structuren. Lie-groepen zijn vernoemd naar de 19e-eeuwse Noorse wiskundige Sophus Lie, die er met zijn theorie van continue transformatiegroupen de basis voor legde. Lie-groepen worden onder andere gebruikt om continue symmetrieën te modelleren.
Ja toch?
Ken je die uitspraak niet? het betekend dat iets overduidelijk waar is.quote:
Maar het slaat als een tang op een varkenquote:Op woensdag 7 april 2010 10:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ken je die uitspraak niet? het betekend dat iets overduidelijk waar is.
nietes want wij zijn de allerliefste fokkertjesquote:Op woensdag 7 april 2010 10:13 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Maar het slaat als een tang op een varken
Dat heb ik natuurlijk zelf geschrevenquote:
waarom staat er dan "fokkrtjes" in de TT?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nietes want wij zijn de allerliefste fokkertjes
oh shit jaquote:Op woensdag 7 april 2010 10:16 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
waarom staat er dan "fokkrtjes" in de TT?
Inderdaad. En dat is precies waar Ping last van heeft.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
er is communicatie, maar verschillende incidentele en/of systematische fouten tegen syntaxis en/of morfologie zijn storend en kunnen in normale gesprekssituaties voor misverstanden zorgen.
Als je de zinsbouw gecontroleerd, en aangepast had, was het misschien nog geloofwaardig. Nu helaas niet meerquote:Op woensdag 7 april 2010 10:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat in de groepentheorie, een deelgebied van de wiskunde, is een Lie-groep een groep die tevens een differentieerbare variëteit is, met de eigenschap dat de groepsbewerkingen compatibel zijn met differentieerbare structuren. Lie-groepen zijn vernoemd naar de 19e-eeuwse Noorse wiskundige Sophus Lie, die er met zijn theorie van continue transformatiegroupen de basis voor legde. Lie-groepen worden onder andere gebruikt om continue symmetrieën te modelleren.
Ja toch?
ik heb heul nergens last vanquote:Op woensdag 7 april 2010 10:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat is precies waar Ping last van heeft.
Zelf verzonnen, of van internet trouwens?
[..]
Als je de zinsbouw gecontroleerd, en aangepast had, was het misschien nog geloofwaardig. Nu helaas niet meer
Jawel, van mij.quote:
Van jou kan niemand last hebbenquote:
Hm. Ik bedenk me dat last en overlast twee dingen zijn. Inderdaad, je hebt gelijk.quote:
overlast veroorzaak ik nuquote:Op woensdag 7 april 2010 10:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm. Ik bedenk me dat last en overlast twee dingen zijn. Inderdaad, je hebt gelijk.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 7 april 2010 10:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat is precies waar Ping last van heeft.
Zelf verzonnen, of van internet trouwens?
[..]
Ik door mijn schoenen uit te trekken, en mijn zweetpoten bij iemand anders onder zijn bureau te hangenquote:Op woensdag 7 april 2010 10:23 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
overlast veroorzaak ik nuHeb heel hard goa trance opgezet om die kutmuziek van de werklui in de straat te overstemmen
Zelf van internet verzonnenquote:
Ik hang met mijn zweetpoten op mijn eigen tafelquote:Op woensdag 7 april 2010 10:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik door mijn schoenen uit te trekken, en mijn zweetpoten bij iemand anders onder zijn bureau te hangen
[..]
Zelf van internet verzonnen
Tang op een varken?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:13 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Maar het slaat als een tang op een varken
als je iets zegt wat nergens op slaatquote:
Dat zou ik niet te hard roepen.quote:
hij heeft toch last van jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |