Dit gaat mij ook te verquote:Op woensdag 7 april 2010 10:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat in de groepentheorie, een deelgebied van de wiskunde, is een Lie-groep een groep die tevens een differentieerbare variëteit is, met de eigenschap dat de groepsbewerkingen compatibel zijn met differentieerbare structuren. Lie-groepen zijn vernoemd naar de 19e-eeuwse Noorse wiskundige Sophus Lie, die er met zijn theorie van continue transformatiegroupen de basis voor legde. Lie-groepen worden onder andere gebruikt om continue symmetrieën te modelleren.
Ja toch?
Ken je die uitspraak niet? het betekend dat iets overduidelijk waar is.quote:
Maar het slaat als een tang op een varkenquote:Op woensdag 7 april 2010 10:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ken je die uitspraak niet? het betekend dat iets overduidelijk waar is.
nietes want wij zijn de allerliefste fokkertjesquote:Op woensdag 7 april 2010 10:13 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Maar het slaat als een tang op een varken
Dat heb ik natuurlijk zelf geschrevenquote:
waarom staat er dan "fokkrtjes" in de TT?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nietes want wij zijn de allerliefste fokkertjes
oh shit jaquote:Op woensdag 7 april 2010 10:16 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
waarom staat er dan "fokkrtjes" in de TT?
Inderdaad. En dat is precies waar Ping last van heeft.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
er is communicatie, maar verschillende incidentele en/of systematische fouten tegen syntaxis en/of morfologie zijn storend en kunnen in normale gesprekssituaties voor misverstanden zorgen.
Als je de zinsbouw gecontroleerd, en aangepast had, was het misschien nog geloofwaardig. Nu helaas niet meerquote:Op woensdag 7 april 2010 10:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat in de groepentheorie, een deelgebied van de wiskunde, is een Lie-groep een groep die tevens een differentieerbare variëteit is, met de eigenschap dat de groepsbewerkingen compatibel zijn met differentieerbare structuren. Lie-groepen zijn vernoemd naar de 19e-eeuwse Noorse wiskundige Sophus Lie, die er met zijn theorie van continue transformatiegroupen de basis voor legde. Lie-groepen worden onder andere gebruikt om continue symmetrieën te modelleren.
Ja toch?
ik heb heul nergens last vanquote:Op woensdag 7 april 2010 10:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat is precies waar Ping last van heeft.
Zelf verzonnen, of van internet trouwens?
[..]
Als je de zinsbouw gecontroleerd, en aangepast had, was het misschien nog geloofwaardig. Nu helaas niet meer
Jawel, van mij.quote:
Van jou kan niemand last hebbenquote:
Hm. Ik bedenk me dat last en overlast twee dingen zijn. Inderdaad, je hebt gelijk.quote:
overlast veroorzaak ik nuquote:Op woensdag 7 april 2010 10:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm. Ik bedenk me dat last en overlast twee dingen zijn. Inderdaad, je hebt gelijk.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 7 april 2010 10:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat is precies waar Ping last van heeft.
Zelf verzonnen, of van internet trouwens?
[..]
Ik door mijn schoenen uit te trekken, en mijn zweetpoten bij iemand anders onder zijn bureau te hangenquote:Op woensdag 7 april 2010 10:23 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
overlast veroorzaak ik nuHeb heel hard goa trance opgezet om die kutmuziek van de werklui in de straat te overstemmen
Zelf van internet verzonnenquote:
Ik hang met mijn zweetpoten op mijn eigen tafelquote:Op woensdag 7 april 2010 10:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik door mijn schoenen uit te trekken, en mijn zweetpoten bij iemand anders onder zijn bureau te hangen
[..]
Zelf van internet verzonnen
Tang op een varken?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:13 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Maar het slaat als een tang op een varken
als je iets zegt wat nergens op slaatquote:
Dat zou ik niet te hard roepen.quote:
hij heeft toch last van jou?quote:
Dat weet ik wel hoorquote:Op woensdag 7 april 2010 10:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
als je iets zegt wat nergens op slaat
zeg dat dan ook! he verdoriequote:Op woensdag 7 april 2010 10:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat weet ik wel hoorIk ben alleen een beetje melig.
Maar dat kon je ook niet weten.
![]()
Ik heb geen last van PMS, dus dat zal wel meevallen.quote:
* Panda72 schud hand van Luna Ik ben ook melligquote:Op woensdag 7 april 2010 10:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat weet ik wel hoorIk ben alleen een beetje melig.
Maar dat kon je ook niet weten.
![]()
hihiquote:Op woensdag 7 april 2010 10:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
* Panda72 schud hand van Luna Ik ben ook mellig
Dit dusquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dit dus![]()
Pot-jan-drie dubbeltjes, zit ik hier alles voor niks uit te leggen.
Dat zal nog vaak voorkomen in je levenquote:Op woensdag 7 april 2010 10:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dit dus![]()
Pot-jan-drie dubbeltjes, zit ik hier alles voor niks uit te leggen.
quote:
Net nog geteld. 3!quote:
Post Mortem Syndroom?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb geen last van PMS, dus dat zal wel meevallen.
Ze bestaan nog welquote:Op woensdag 7 april 2010 10:46 schreef DeLuna het volgende:
Trouwens, dubbeltjes bestaan helemaal niet meer.
hehe je was er zelf intussen ook al achterquote:
ja maar het is potverdriedubbeltjes ipv pot jan drie dubbeltjesquote:
Als ik zeg dat de M voor menstruatie staat, weet je dan al genoeg?quote:
IK BEN TOCH HEUL NIET DOODquote:
Ik heb daar altijd een paar posts voor nodig.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe je was er zelf intussen ook al achter
Dan is ;t altijd nog pre menstrueel syndroom. Niet post.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik zeg dat de M voor menstruatie staat, weet je dan al genoeg?
zoiets jaquote:
IDD WIE HEEFT ER DAN IN MIJN FOBO POSTEN ALS ZIJ DOOD IS?!?quote:
Lul op een drumstel?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:49 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en het slaat niet als een tang op een varken, maar als een lul op een drumstel.
Als een drumstel op een lulquote:Op woensdag 7 april 2010 10:49 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en het slaat niet als een tang op een varken, maar als een lul op een drumstel.
je hebt dan altijd huppelmuts nogquote:Op woensdag 7 april 2010 10:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
IDD WIE HEEFT ER DAN IN MIJN FOBO POSTEN ALS ZIJ DOOD IS?!?
Ik. Ze staat ingelogd op mijn laptopquote:Op woensdag 7 april 2010 10:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
IDD WIE HEEFT ER DAN IN MIJN FOBO POSTEN ALS ZIJ DOOD IS?!?
Ja. Een mannelijk geslachtsorgaan, op een verzameling trommels en ijzeren rondjes.\quote:
24-letter-woorden-bingo?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ik zeg dat de M voor menstruatie staat, weet je dan al genoeg?
DAN HEB JE DAAR TOCH OOK GEEN LAST VAN!?quote:
DAT WEET IK WELquote:Op woensdag 7 april 2010 10:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik. Ze staat ingelogd op mijn laptop
[..]
Ja. Een mannelijk geslachtsorgaan, op een verzameling trommels en ijzeren rondjes.\
Nog steeds?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ja. Een mannelijk geslachtsorgaan, op een verzameling trommels en ijzeren rondjes.\
Inderdaad. Post is nooit goed. Post mortem een moord oplossen zo beter pre mortem kunnen zijn. Hoewel dat niet helemaal kan, omdat het dan ook geen moord is.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is ;t altijd nog pre menstrueel syndroom. Niet post.
hmmm das heul fout....quote:Op woensdag 7 april 2010 10:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
mag ook, maar tang op een varken is de oosterse versiequote:Op woensdag 7 april 2010 10:49 schreef Ezechielk het volgende:
pot jan drie kan ook volgens mij hoorquote:Op woensdag 7 april 2010 10:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja maar het is potverdriedubbeltjes ipv pot jan drie dubbeltjes![]()
In minority report ging dat prima!quote:Op woensdag 7 april 2010 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Post is nooit goed. Post mortem een moord oplossen zo beter pre mortem kunnen zijn. Hoewel dat niet helemaal kan, omdat het dan ook geen moord is.
Ik heb weer een fantastische gedachtengang vandaag
ANDERE PMS, IK HEB TOCH OOK GEEN POST TRAUMATISCH STRESS SYNDROOM?! ELKE KEER DAT DE POST KOMT VLIEG IK OOK TOCH NIET HYSTERISCH HEEN EN WEERquote:Op woensdag 7 april 2010 10:52 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
24-letter-woorden-bingo?
[..]
DAN HEB JE DAAR TOCH OOK GEEN LAST VAN!?
vrouwleu...
Ik heb je wachtwoord opgeslagenquote:Op woensdag 7 april 2010 10:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog steeds?Ik ga me wel even uitloggen.
Nee, 27.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:52 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
24-letter-woorden-bingo?
vrouwleu...
post is soms wel goed, alsin post-moltquote:Op woensdag 7 april 2010 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Post is nooit goed. Post mortem een moord oplossen zo beter pre mortem kunnen zijn. Hoewel dat niet helemaal kan, omdat het dan ook geen moord is.
24 verdoriequote:Op woensdag 7 april 2010 10:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb je wachtwoord opgeslagen
[..]
Nee, 27.
Ga koffie drinken ofzo, je lult.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vandaar dat je mijn 100 fanbrieven nog niet hebt beantwoordquote:Op woensdag 7 april 2010 10:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
post is soms wel goed, alsin post-molt![]()
verder gaat mijn post bij het oud papier
Mag wel, heeft hij ook weer wat om op te fappen.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmmm das heul fout....
geen sexy pmetjes meer naar dw
Staan er ook naaktfoto's in?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmmm das heul fout....
geen sexy pmetjes meer naar dw
Wat een kutfilm was datquote:Op woensdag 7 april 2010 10:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
In minority report ging dat prima!
PTSS is heel wat andersquote:Op woensdag 7 april 2010 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ANDERE PMS, IK HEB TOCH OOK GEEN POST TRAUMATISCH STRESS SYNDROOM?! ELKE KEER DAT DE POST KOMT VLIEG IK OOK TOCH NIET HYSTERISCH HEEN EN WEER
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 7 april 2010 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ANDERE PMS, IK HEB TOCH OOK GEEN POST TRAUMATISCH STRESS SYNDROOM?! ELKE KEER DAT DE POST KOMT VLIEG IK OOK TOCH NIET HYSTERISCH HEEN EN WEER
Heul nietquote:Op woensdag 7 april 2010 10:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb je wachtwoord opgeslagen
[..]
Nee, 27.
maar dan is de vraag wil ik dat ez op mij fapt? (figuurlijk mensen figuurlijk!)quote:Op woensdag 7 april 2010 10:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag wel, heeft hij ook weer wat om op te fappen.
Het maakt me eigenlijk niks uit, hij mag best m;n PM-inbox lezen. Alleen m;n smsinbox niet, maar dat is meer om andere mensen.
ik heb nooit iets ontvangen, stomme TNTquote:Op woensdag 7 april 2010 10:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vandaar dat je mijn 100 fanbrieven nog niet hebt beantwoord![]()
![]()
Het zou raar zijn als Ez op jou ging zitten en dan ging fappen ja...quote:Op woensdag 7 april 2010 10:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar dan is de vraag wil ik dat ez op mij fapt? (figuurlijk mensen figuurlijk!)
Weet ik liefje, maar laatst een quasi-serieus gesprek gehad over PTSS, dat de postbode je een trauma kwam brengen, en dan elke x als je de postbode ziet je helemaal gestrest gaat doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Staan er ook naaktfoto's in?
[..]
Wat een kutfilm was dat
[..]
PTSS is heel wat anders
Nee, zelfs dat nietquote:Op woensdag 7 april 2010 10:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
post is soms wel goed, alsin post-molt![]()
verder gaat mijn post bij het oud papier
Busy with itquote:Op woensdag 7 april 2010 10:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga koffie drinken ofzo, je lult.
Waarom moet ik gelijk weer aan zo'n aflevering denken van geenstijl.tvquote:Op woensdag 7 april 2010 10:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag wel, heeft hij ook weer wat om op te fappen.
Het maakt me eigenlijk niks uit, hij mag best m;n PM-inbox lezen. Alleen m;n smsinbox niet, maar dat is meer om andere mensen.
Het blijft een mooiboy hequote:Op woensdag 7 april 2010 10:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:56 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik heb nooit iets ontvangen, stomme TNT
Zelfs mijn mooie 'ik ben zwanger' kaartje?quote:
Hihi, zal ik er misbruik van maken?quote:[..]
Busy with it
[..]
Waarom moet ik gelijk weer aan zo'n aflevering denken van geenstijl.tv
Andersom mag je het ook lezen hoor
waarom is post-molt niet goed?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, zelfs dat niet
Mijne ook
[..]
Busy with it
[..]
Waarom moet ik gelijk weer aan zo'n aflevering denken van geenstijl.tv
Andersom mag je het ook lezen hoor
Wtf is dat nou weerquote:Op woensdag 7 april 2010 10:58 schreef Panda72 het volgende:
tegenwoordig heb je ook bourgondische bitterballen las ik net op internet
[ afbeelding ]
Verdomme die lijkt op Ezquote:
;t is maar goed datj e dit neit ;s avonds post, anders zou ik niet meer slapen.quote:
Ik moest lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op woensdag 7 april 2010 11:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
;t is maar goed datj e dit neit ;s avonds post, anders zou ik niet meer slapen.
[..]
Ik moest lachen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Wedden?quote:
Heb jij die keuze dan nog? Foto's van jou staan onlinequote:Op woensdag 7 april 2010 10:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik liefje, maar laatst een quasi-serieus gesprek gehad over PTSS, dat de postbode je een trauma kwam brengen, en dan elke x als je de postbode ziet je helemaal gestrest gaat doen.
[..]
Ik moest lachen![]()
iets met blind...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
Ik geloof je niet.quote:
het ging eerst over chinezenshoarma, gast zat de hele tijd te mekkeren dat ;ie shoarma wou, maar we kregen chinees. en toen wou ;ie chinezen in reepjes snijden.quote:[..]
Heb jij die keuze dan nog? Foto's van jou staan online
[..]
-3,5 aan beide ogen jaquote:
bitterbal met draadjesvleesquote:
quote:
Gatverdammequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |