SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
je zit in KLBquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 09:38 schreef TimKuik het volgende:
Dit is mijn 14e account.
Dit is mijn 26e account.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook serieus.
Wat is een voorbeeld?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:42 schreef banaantjeEE het volgende:
Je vraagt wat klonen is, en vervolgens leg je het uit aan de hand van een voorbeeld
Jij ook aangezien je geen punt gebruikt op het eind.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
jouw
TS neemt Nederlands anaal zonder glijmiddel
Nerdquote:Op woensdag 7 april 2010 09:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij ook aangezien je geen punt gebruikt op het eind.
Oeh, dat is waar.quote:
No shirt Sherlockquote:Op woensdag 7 april 2010 09:42 schreef banaantjeEE het volgende:
Je vraagt wat klonen is, en vervolgens leg je het uit aan de hand van een voorbeeld
quote:Op woensdag 7 april 2010 09:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
jouw
TS neemt Nederlands anaal zonder glijmiddel
Doe je wel voorzichtig, straks gaat ie het lekker vindenquote:Op woensdag 7 april 2010 09:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Oeh, dat is waar.
DIe neem ik mee naar achteren.
Of überhaupt een fallusquote:Op woensdag 7 april 2010 09:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Krijg je daar nou een harde fallus van?
Dudequote:Op woensdag 7 april 2010 09:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Oeh, dat is waar.
DIe neem ik van achteren.
Gequote tekst veranderen is zo 1999.quote:
Nee, 50% van mijne werden ook gebarnd na de 1e tien posts.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dit is mijn 50e. Niet allemaal actief gebruikt overigens
quote:Op woensdag 7 april 2010 09:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gequote tekst veranderen is zo 1999.
Pas jij nou maar op, jij bent zo'n beetje de mod die de meeste taalfouten maakt.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
en als het nou nog grappig was...........quote:Op woensdag 7 april 2010 09:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gequote tekst veranderen is zo 1999.
Alleen in KPDquote:Op woensdag 7 april 2010 09:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Krijg je daar nou een harde fallus van?
quote:
Hoe zit dat remlof? Weet jij hier meer van?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:53 schreef picodealion het volgende:
Overigens doen de wachtwoorden van de meeste van mijn kloons het niet meer
Komt door Danny zijn ongezouten MD5 hashes.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:53 schreef picodealion het volgende:
Overigens doen de wachtwoorden van de meeste van mijn kloons het niet meer
Is dat zo??quote:Op woensdag 7 april 2010 10:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Pas jij nou maar op, jij bent zo'n beetje de mod die de meeste taalfouten maakt.
Ja. Bij een hackpoging hebben we voor de zekerheid alle passwords van alle accounts gereset.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Hoe zit dat remlof? Weet jij hier meer van?
Ik mag hopen dat die dat tegenwoordig wel zijn?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:19 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Komt door Danny zijn ongezouten MD5 hashes.
Jij ook, aangezien je geen komma gebruikte.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |