Weet je niet hoe je een foto kantelt of ben je de uitzicht liggend gaan bewonderen?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
"als je naar de stad gaat moet je me maar ff pm'en" zoiets heb ik gezegd
[ afbeelding ]
uitzicht met mijn date
en nacht niet kunnen slapen en aan haar denkenquote:Op woensdag 7 april 2010 09:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zei dat ik 's middags zou gaan en toen kon jij niet![]()
Nice view. Heeft 't nog iets opgeleverd?![]()
Zeemonster, die batsbare milf die hier poste in een ver verleden.quote:
Zegt me wel iets ja, lang geleden zeker?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeemonster, die batsbare milf die hier poste in een ver verleden.
quote:Op woensdag 7 april 2010 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeemonster, die batsbare milf die hier postte in een ver verleden.
Ze komt helemaal niet meer. We zijn ingeruild voor een date waar wel wordt geneukt.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
HEY! Zeemonster is doorgestreept op de meetlijst!!! maar ze eet toch alleen niet mee en komt zuipen?
quote:Op woensdag 7 april 2010 09:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
HEY! Zeemonster is doorgestreept op de meetlijst!!! maar ze eet toch alleen niet mee en komt zuipen?
In memoriamquote:Op maandag 5 april 2010 21:31 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oh mij kan je nu overigens schrappen van die 1 mei meet , ik ga niet mee.
Ik voel me gebruikt.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze komt helemaal niet meer. We zijn ingeruild voor een date waar wel wordt geneukt.
Ik zie connecties.... Knuffelzacht date met een vrouw en zeemonster heeft plots geen tijd meer om te komen....?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze komt helemaal niet meer. We zijn ingeruild voor een date waar wel wordt geneukt.
Niet te vertrouwen die wijven.quote:
Blijkbaar heeft ze nu al haar tijd nodig om te komen. En dat gaat ten koste van de meet.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:14 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zie connecties.... Knuffelzacht date met een vrouw en zeemonster heeft plots geen tijd meer om te komen....?
RIP aan de nabestaanden....quote:
De immer terugkerende herinnering die ik aan zeemonster heb is dat ze vijf minuten via de telefoon loopt te ratelen om te melden dat ze om de hoek staat geparkeerd.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:23 schreef SolidasRock het volgende:
Laten we de komende 300 postjes alleen maar over zeemonster posten
Later begreep ik dat ze toen zenuwachtig was en dan praat ze wat minder dan normaal.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:25 schreef AirwiN het volgende:
De immer terugkerende herinnering die ik aan zeemonster heb is dat ze vijf minuten via de telefoon loopt te ratelen om te melden dat ze om de hoek staat geparkeerd.
quote:Op woensdag 7 april 2010 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Later begreep ik dat ze toen zenuwachtig was en dan praat ze wat minder dan normaal.
Graag gedaan.quote:
Zij stuurde het mailtjequote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 09:37 schreef nectarientje het volgende:
Zij stuurde het mailtjeMaar aangezien complimenten/bedankjes etc voor de helft van haar zijn: thnx
(dan hebben jullie er allebei een)
Oui! Met dank aan mijn strenge oppasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |