Wij zijn hier al heel wakkerquote:
Beterschap dan maar weer...quote:Op woensdag 7 april 2010 08:29 schreef Laydina het volgende:
Sol, vergeet de keelpijn, koppijn en lichte misselijkheid niet die ik er 3 dagen bij heb gekregen. Nee alleen voor een verkoudheidje blijf ik echt niet thuis. Als ik kan werken doe ik dat
Knuffelquote:Op woensdag 7 april 2010 08:29 schreef Laydina het volgende:
Sol, vergeet de keelpijn, koppijn en lichte misselijkheid niet die ik er 3 dagen bij heb gekregen. Nee alleen voor een verkoudheidje blijf ik echt niet thuis. Als ik kan werken doe ik dat
Meneer heeft een taxi? de luxequote:Op woensdag 7 april 2010 08:56 schreef Den_Haag het volgende:
Danke Fraulein. nu ff wachten tot we opgehaald worden
quote:Op woensdag 7 april 2010 08:56 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgenwat fijn om weer vanuit mijn eigen huis te posten. ik heb relatief ok geslapen, wat meer wakker geweest dan in t ziekenhuis maar hier is ook meer leven natuurlijk (de laatste week daar lag ik alleen). De mr heeft super geslapen en voelt zich veel relaxter met mij erbij
ben wel een stukkie moeier hier maar zoals de mr even terughaalde voor mij: ik heb natuurlijk gisteren ook heel veel gedaan in vergelijk met andere dagen.![]()
nu eens ontbijten
quote:Op woensdag 7 april 2010 08:56 schreef DarkElf het volgende:
beterschap laydina..
goeiemorgenwat fijn om weer vanuit mijn eigen huis te posten. ik heb relatief ok geslapen, wat meer wakker geweest dan in t ziekenhuis maar hier is ook meer leven natuurlijk (de laatste week daar lag ik alleen). De mr heeft super geslapen en voelt zich veel relaxter met mij erbij
ben wel een stukkie moeier hier maar zoals de mr even terughaalde voor mij: ik heb natuurlijk gisteren ook heel veel gedaan in vergelijk met andere dagen.![]()
nu eens ontbijten
Omdat je in het buitenland zit, is het je vergeven hoorquote:Op woensdag 7 april 2010 09:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
was al bij de klant. maar was idd met de taxi
nu al?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:28 schreef SeaOfLove het volgende:
wat heerlijk voor jou en Rt, ElfLie, succes zo met je tentamen! Zo avondeten is klaar
Succes zometeenquote:Op woensdag 7 april 2010 09:22 schreef LieLie het volgende:
ben benieuwd hoe het tentamen straks gaat.
suc7!quote:Op woensdag 7 april 2010 09:22 schreef LieLie het volgende:
zo, bijna weer in de stad.
beterschap Lady.
mooi dat het goed gaat DElekker rustig aan doen!
werkse DH!
de rest ook fijne dag!
ben benieuwd hoe het tentamen straks gaat.
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Afwas gedaan, boodschapjes gedaan. Mama komt straks lunchen. Hopelijk is mijn ochtendhumeur tegen die tijd weer wat weg getrokken want man o man o man![]()
Ja, die zijn klaar. Gister ochtend om half 8 was ik klaarquote:Op woensdag 7 april 2010 10:41 schreef PdeHoog het volgende:Hoe staat het met je nachtdiensten? Alweer achter de rug?
misschien even in de zon zitten met een lekkere koffie en een peuk?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, die zijn klaar. Gister ochtend om half 8 was ik klaarIk denk dat het gewoon van het dag-nachtritme dat terug moet draaien komt. Want ongesteld ben/moet ik ook niet worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:51 schreef DarkElf het volgende:
mopper..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo ook in de zon zitten. Met een peuk. Wellicht met koffie, even kijken waar mama behoefte aan heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
zo ga ik blozen van die kusjesquote:Op woensdag 7 april 2010 09:16 schreef Laydina het volgende:
[..]
Omdat je in het buitenland zit, is het je vergeven hoor
En anders is het wel ff lekkerquote:Op woensdag 7 april 2010 10:52 schreef DarkElf het volgende:
ik ga vanmiddag, desnoods helemaal ingepakt, ook maar eens even met mijn snuit in de zon zitten. Is vast goed voor me
Krijg je dat ook als er nog een raam tussen zit?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
beetje vit d na zo een winter is voor iedereen lekker
Jaquote:Op woensdag 7 april 2010 11:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
beetje vit d na zo een winter is voor iedereen lekker
Ik zie bij Weeronline bewolking staan voor vanmiddag ja. Maar goed...de komende dagen verder alleen maar zonquote:Op woensdag 7 april 2010 11:12 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het vanmiddag slecht gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |